Не мога да стопля двигателя!!!

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 206
Регистриран на: 14.09.2007
Местоположение: Русе

Не мога да стопля двигателя!!!

Мнение от DANTE525tds » 04 Дек 2008, 11:00

Колеги , сигурно има други теми по въпроса, но аз които четох не са точно по моя проблем!
Така , вече се захлади и ....колата не иска да загрее, аха позагрее и веднага охлажда като луда, понякога стига чак синята зоня! Без климатика си загрява, ама карали се без топлинка? Един маистоп ми каза че е запади втората перка на климатика и тя охлаждала много барзо, вчера беше над 12 С на и колата си работеше перфектно, после падна мъглата и стана студ и пак все студена!
Та някой имал ли е такав проблем? Термостат ли е? Шлюзовете на радятора ли не работят както трябва? а колата е 2,5 тдс!!!
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 20.08.2007
Местоположение: Бургас
Кара: e65

Мнение от Воденичаров » 04 Дек 2008, 11:07

Сигурно е термостат. От щорите на радиатора не ми се вярва да не може да загрее. Пипни си водните съедининия на големия кръг дали са топли. Ако са значи е термостатче.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1072
Регистриран на: 17.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 525d
Мечтае да кара: това ,което кара

Мнение от shnitzera » 04 Дек 2008, 11:12

100 % термостат,съветвам те да си вземеш оригинален от Дару или Камор ,че тия ТДС-ии ....да пази господ

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 206
Регистриран на: 14.09.2007
Местоположение: Русе

Мнение от DANTE525tds » 04 Дек 2008, 11:14

аз като сменях водната помпа смених и термостата, но тя излезе дефектна и какво ме ухапа пак сложих стария, щото нали оригинален, а новия ми некав френски!
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 531
Регистриран на: 20.04.2008
Местоположение: NesebaR-SF

Мнение от Ca_Ma » 04 Дек 2008, 12:03

аре разбираемо е да си правите колите с части ментета например нещо по ходовата част ама може ли да купуваш боклуци ментета водна помпа и термостат френски за немска колам, от които зависи нормалната работа на охладителната с-ма т.е двигателя и т.н. :mhihi:
шах и маттт

смени си термостата с оригинален 200 лв с работа в дару + още некои там пръстен

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 206
Регистриран на: 14.09.2007
Местоположение: Русе

Мнение от DANTE525tds » 04 Дек 2008, 12:20

Прав си колега, аз за това си сложих стария, ама може и да му е дошло времето!!!!
ама ако не е от него????
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 661
Регистриран на: 2.12.2006
Местоположение: София,Бургас
Пол: Мъж
Кара: x5 e70 3.0d,е46 318i

Мнение от zlobicar » 04 Дек 2008, 12:31

Ти смени термостата пък ако не е от него ще търсиш нататъка, ама от него ще да е.
обичам BMW

ентусиаст
Аватар
Мнения: 910
Регистриран на: 4.01.2007
Местоположение: България
Кара: BMW E39 520 M52
Мечтае да кара: M5

Мнение от i4koo » 04 Дек 2008, 12:31

Колеги сега е сезона на термостатите ,в лицензираните сервизи всяка 3 -та кола за термостат ,имам познати приемчици казват на ден по 7-8 термостата :shock: И сега искам тук да направя критики към нашата любима марка БМВ ,имам още една кола немска и карам френска служебна вече 3-4 години.На БМВ-то сам сменял 2 термостат само и само в лицензиран сервиз, за 2 години ,нека всеки от нас се замисли колко пъти го е правил и той за период време .Е как става това ,как само на тия коли ,защо 3 години нищо не съм пипнал по другите ,само масло, филтри ,и консумативи дребни ,да отбележа че и тези 2 коли са на по 10 години :evil: И как се успокояват ентусиастите ,еееееее който кара БМВ е баровец и има пара за ремонт :mhihi: :mhihi: :mhihi: Казал съм си ,следващата смяна на термостат ,ще се сменя колата ,от нея зависи :winky:
Нищо лично ,Просто бизнес !

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 315
Регистриран на: 12.06.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от hafte » 04 Дек 2008, 16:59

i4koo Може да се се позмислиш малко, както си тръгнал да разсъждаваш.
Едно е фирмена нова френска кола с гаранция 3-5 години и 100000 км, а друго е БМВ на старо на поне 150000. Което естествено предишния собственик е карал до последно без да провери дори маслото преди да го продаде.

Сравнително малко нормални хора карат ново БМВ за 100к. ПОвечето сме на по 100 000 км и нагоре.

Още повече "оригинални" части ама пак къде са правени си е божа работа.

И последно колкото и да са оригинални и нови винаги го има елемента на изненада "карък". То затова има и гаранция която много малко сервизи дават.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 105
Регистриран на: 19.09.2008
Местоположение: Пловдив

Мнение от sash0 » 04 Дек 2008, 17:10

Щом само ти видях темата без да гледам знам че става дума за дизел
Абе не разбрахте ли колко са чупливи тия

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 531
Регистриран на: 20.04.2008
Местоположение: NesebaR-SF

Мнение от Ca_Ma » 04 Дек 2008, 17:18

смени си термостата, не прави от мухата слон :>
само с оригинален от БМВ сервиз, и после мн добре трябва да е направена зада няма въздух в с-мата

тук вече бензин дизел няма значение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 8.11.2007
Местоположение: varna

Мнение от hellbull » 06 Дек 2008, 16:33

аз като взех мойта тдс-ка преди година ми првеше същия проблем, като тръгна на дълъг път и се охлаждаше, вътре в купето студ. смених термостата и готово :)
пиши като смениш термостата да видим какво е станало :)

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook