Реле бензинова попа 520i, колко на брой?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: София
Кара: F34 318dA, E39 520i, Civic 1,6i
Детайли за колата: 2016 F34 318dA LCI, 1997 Е39 520i, 2004 Honda Civic 1.6i

Реле бензинова попа 520i, колко на брой?

Мнение от Toni Montana » 30 Ное 2008, 20:38

Здравейте колеги,
някой от вас знае ли дали релето за бензиновата помпа е само едно или са две? Според мен в багажника има със сигурност едно:
На тази снимка средното
http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=9161698

А под филтъра за климатика от десния край (страната на пътника до шофъора) има още релета - там където е компютъра. Ето общ изглед:

http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=9161701

И релетата за които знам за какво са:

http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=9161888

не знам само тези двете за какво са:

http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=9161725

може ли едното от тези също да е за бензиновата помпа?

Благодаря предварително
:bchug:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 30 Ное 2008, 23:56

Предполагам винаги е 1 на всички коли.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 81
Регистриран на: 7.10.2006
Местоположение: Гр. София
Кара: Е91
Детайли за колата: 143 к.с. 2009г.

Мнение от rumentanka » 01 Дек 2008, 22:54

Колега при мене е първото реле отляво на дясно на първата снимка за помпата,аз поне до такива изводи стигнах,при мене помпата не ми работеше вчера-не достигаше ток до помпата и неможех да запаля,незнам как но се оправи от самосебе си,но днес пак помпата ми направи проблем-има ток до нея но тя не върти като извадих и и подадох ток завъртя(както вчера),и май май требе да купувам нова помпа щото тая работи когато си иска,иначе не задръстена цетката на помпата нито горивния филтър

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: София
Кара: F34 318dA, E39 520i, Civic 1,6i
Детайли за колата: 2016 F34 318dA LCI, 1997 Е39 520i, 2004 Honda Civic 1.6i

Мнение от Toni Montana » 02 Дек 2008, 0:14

Ина при мен е така. От време на време ми се случва да не пали. Върти само стартер. Последно преди около 1 седмица. Но сега точно няма как да търся причината - чак по коледа. Напрваил съм си план какво ще порверявам:
1. Реле (та)
на пласмасата на релето има дадена схема как работи. Ето една снимка
http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=9183052
- Ако се извади релето и с мултицеда се сложи на клема 86 и 87 трябва да даде някакво (малко) съпротивление.
- Ако на клема 86 и 87 пуснеш 12 волта, можеш да проверлиш дали между 30 и 87 се образува верига

2. Ако се даде релето на късо с кабел (клема 30 и 87) и дадеш на
контакт помпата трябва да работи. (чува се).

3. Преди да семням окончателно помпа бих премерил дебита на попмата дали е наред. Май беше 0.9 литра за 30 сек. Изваждаш някои маркуч (примерно този дето се връща към от двигателия и отива към регулатора на налягането), даваш релето на късо с кабел, даваш на контак за 30 сек, и мериш в съд колко безин ще изпомпи

4. Проверка на горивното налягане в сервиз. Мисля че може да се закачи на горивната рейка специален манометър и да се премери налягането (около 3 бара тябва де е)
5. Ако нищо не помогне - нова помпа заедно с датчик за нивото на бензина и капак. Така се изключват всички възможни грешки, щото понякога проблема е и от кабелите на датчика за нивото:
http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=9183053

При мен има и още едно нещто което може да прави мизерии - газ. инжекцион прекъсва помпата когато карам на газ. Може понякога просто да се обърква нещо и да не я пуска. Незнам. Тряаа да питам газаджиите за това как точно са го направили.

Ти имаш ли газ?

Айде и като решиш проблема да пишеш при тебе кво е излязло! ;)
:bchug:

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook