Проблем със замръзване
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- blackrider
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 501
- Регистриран на: 23.07.2007
ами...колата е на майка ми. Исках да и взема един компакт....ама си харесала 206
Ко да я прая са мадъра си е мадър -тряя се слуша
Абе ремонта колкто трябва ще се плаща!Важното е да подкараме колата,ама се дразня когато почнат да ме вземат за балък
немога да разбера тез майстори? Ами пръжни ме ама в рамките на разумното ,а не да прави с един истрел 2 заека!!! Всичко с мярка ......
То ясно,че ще има секира, ама тя главата не ми започва от кръста!

Ко да я прая са мадъра си е мадър -тряя се слуша

Абе ремонта колкто трябва ще се плаща!Важното е да подкараме колата,ама се дразня когато почнат да ме вземат за балък

немога да разбера тез майстори? Ами пръжни ме ама в рамките на разумното ,а не да прави с един истрел 2 заека!!! Всичко с мярка ......
То ясно,че ще има секира, ама тя главата не ми започва от кръста!

- DjFace
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 398
- Регистриран на: 31.10.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39 520i, Suzuki GSXR 750 (K7)
Колега, може и да не те е излъгал човека. Имах подобен случай с един ситроен (умишлено НЕ го пиша с главна буква... не заслужава). Беше замръзнал и като го запалих си е.а майката. Водната помпа блокира, ремъка прескача (изронват му се зъбите) и клапаните на салата. Моли се да е само това, че ако е спукан и блока...
Не само френските са така и на някои Опели (както и на Лада Самара) ангренажа върти и водната помпа, а сигурно и на други автомобили.


Не само френските са така и на някои Опели (както и на Лада Самара) ангренажа върти и водната помпа, а сигурно и на други автомобили.
spacepl написа:Абе как така вее? Нещо или аз съм в грешка или ...... поправете ме ако греша, но ангренажа върти разпределителните валове. той съответно се върти от коляновия вал (и стартера в другия му край) водната помпа се задвижва от ремъка след ангренажа, които върти и генератора. ако се блокира водната помпа се създава усилие върху ремъка, той от своя страна забавя генератора и коляновия вал, които пък от своя страна върти по-бавно разпределителния вал, но всепак ги върти в синхрон със буталата. Е как подяволите ще удари клапаните ?????? Или на ангренажния ремък му е дошло времето или тоя майстор ша си праи ремонт на кухнята с твоита кола.
единствения начин да стане това е водната ти помпа да се върти директно от разпределителния вал и задържайки го да е превъртял ангренажа, ама аз за такава глупост - разпределителен вал да върти водна помпа не съм чувал.
При мене като ми замръзна водата и се опитах да запаля, и запалих, се чуваше само едно свирене от ремъка които се пързаляше по ролката на водната помпа и толкова, нищо повече.
при опел астра Г водната помпа е на ангренажния ремьк които задвижва разпределителните валове...има логика до някаде..
- blackrider
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 501
- Регистриран на: 23.07.2007
Днес се установи ,че е заминал само един изпускателен клапан.
За целта ще се сменя:
1.изпускателен клапан
2.гарнитура капак
3.гарнитура глава
4.ангренажен ремък
5.обтяжна ролка
6.АНТИФРИЗ !!!!

За целта ще се сменя:
1.изпускателен клапан
2.гарнитура капак
3.гарнитура глава
4.ангренажен ремък
5.обтяжна ролка
6.АНТИФРИЗ !!!!

19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани