Дебитомер М52Б20

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 365
Регистриран на: 3.09.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: 530 M54B30

Дебитомер М52Б20

Мнение от sajonara » 11 Ное 2008, 11:50

БМВ 520 1996година. е колата, ръчни скорости.

Нормално ли е като извадя кабела от куплунга на Дебитомера да няма осезаема промяна в работата на двигателя. Сутрин като паля тресе двигателя яко. Мисля си че е подреден дебитомера, или пък подгряването на дроселовата клапа не работи читаво, защото колата си работи на 6 цилиндъра но като е студена тресе и се опитва на моменти да гасне.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1072
Регистриран на: 17.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 525d
Мечтае да кара: това ,което кара

Мнение от shnitzera » 11 Ное 2008, 11:52

така е не е много голяма разликата с и без дебитомер на празен ход ,ти смени ли клапана на картерните газове :?:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 449
Регистриран на: 29.06.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39 520i

Мнение от Dozo » 11 Ное 2008, 11:57

Ако е дебитомер,колата няма да работи добре и когато загрее.Пък доколкото знам на тест се хваща ако е дебитомер.Дано да не е защото в Дару е 1070лв.А в Имахиджу го предлагат за 750лв.
Всеки има значение,иначе никой няма значение.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 24.09.2007
Местоположение: Велико Търново

Мнение от vladi_nn » 11 Ное 2008, 13:36

Колега и при мен е така. Тресе само на студена и то само в началото. Малко като загрее и се оправя. И според мен е от клапана на картерните газове. Поръчал съм си го, утре идва и като го сложа че ти пиша дали е изчезнал проблема. Аз не го сменям само за това имам и другите симптоми.Провери и ти дали ги нямаш. Колегата ги е описал мн. добре :!:

"1. Харчи масло до 2 литра на 1000 км (може и повече може и по-малко), а има и моменти когато не го пипа
2. Като при мен прекъсва студена, тресе топла
3. Като отвориш капака мирише на изгорели газове
4. Като загасиш мотора изсъсква
5. Като подаваш газ при падането на оборотите се чува вземане на въздух от под колекторите и др.
6.Не го хваща диагностика. "

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 339
Регистриран на: 1.11.2004
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: e63 3.0 i, Х1 е84 35 i
Мечтае да кара: м5

Re: Дебитомер М52Б20

Мнение от popai » 11 Ное 2008, 19:38

sajonara написа:БМВ 520 1996година. е колата, ръчни скорости.

Нормално ли е като извадя кабела от куплунга на Дебитомера да няма осезаема промяна в работата на двигателя. Сутрин като паля тресе двигателя яко. Мисля си че е подреден дебитомера, или пък подгряването на дроселовата клапа не работи читаво, защото колата си работи на 6 цилиндъра но като е студена тресе и се опитва на моменти да гасне.


май е нормално, свалях си генератора да му сменя лагерите, и като са го слагали, са забравили кабела за дебитомера, карах 3 седмици без да разбера че ми е изваден кабела на дебитомера, и колата си вървеше мога да кажа идеално, не ми светна нищо дори по таблото, видях го най случайно, разликата беше като си мерех СО на газанализатор стойностите на СО бяха много големи, и се чудех защо е така, и го видях тогава кабела, закачих го и всичко се оправи, но колата си вървеше без проблем, единствено ми забиваше студена като давах газ няколко пъти за тия 3 седмици... не знам дали е възможно това....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 365
Регистриран на: 3.09.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: 530 M54B30

Мнение от sajonara » 15 Ное 2008, 16:40

Установих следнот нещо: Сутрин като запаля колата и работи като чели на 5 цилиндъра но си е на 6 и тресе силно, и това е само докато загрее над синьото. След като реших да извадя кабела на дебитомера от буксата, оборотите се нормализираха и спря да тресе и започна да си работи гладко и нормално ( направо мъркаше). Това вече говори ли за прецакан дебитомер.

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Мнение от rado_rf » 16 Ное 2008, 13:29

sajonara написа:Установих следнот нещо: Сутрин като запаля колата и работи като чели на 5 цилиндъра но си е на 6 и тресе силно, и това е само докато загрее над синьото. След като реших да извадя кабела на дебитомера от буксата, оборотите се нормализираха и спря да тресе и започна да си работи гладко и нормално ( направо мъркаше). Това вече говори ли за прецакан дебитомер.


По принцип ДА, но същото трябва да го прави и когато е загряла.
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook