студен старт?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 438
Регистриран на: 28.05.2008
Местоположение: Ст.Загора
Пол: Мъж
Кара: Е39 2.5ТДС->330D Automat Tourin
Мечтае да кара: М5

студен старт?

Мнение от plam81 » 26 Сеп 2008, 15:40

Вярно ли е,че при студен старт трябва да се чака колата да излезе от синята зона и чак тогава да се потегля?
:( Това ме посъветва колега.
Или може да се потегли и да се кара на ниски обороти до кам 1500макс.
Вие как процедирате?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 445
Регистриран на: 17.12.2007
Местоположение: София
Кара: бързо

Мнение от Teogop » 26 Сеп 2008, 15:46

Аз изчаквам макс 1 мин и тръгвам. Щом от BMW не са написали да се чака, значи не е толкова нужно.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 28.06.2007
Местоположение: София (големото село)
Пол: Мъж
Кара: е70 sd

Мнение от asasin18 » 26 Сеп 2008, 15:51

да добре е да се чака да отвори големия кръг и тогава да тръгваш (това му е куцото на редови шестак без печка :( ) Аз лично до като не се качи на 12ч стрелката не вдигам повече от 2000 оборота

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 26 Сеп 2008, 17:34

В ръководството пише да се тръгва веднага след палене.
Това неозначава че трябва да си на втора още преди бендикса да е освободил :mhihi:
Налягането на маслото се вдига почти моментално и е изчислено да осигурява нормална и безопасна работа на двигателя при крайно неблагоприятни климатични условия. Препоръката е по-скоро да избягва продължителна работа на място. Пичината е, че колите с интеркулери и с автоматични скоростни кутии се нуждаят от охлаждане, което е пасивен тип - с обтичащия въздух при движение. Такива са и други агрегати по останалите ватомобили. 525 тдс има 5 радиатора и само два (почти три) са с принудителна циркулация на въздуха. Това е, най-общо казано.
Аз тръгвам почти веднага и до като не мине стрелката на темпереатурата втората чертичка не превишавам 2500 об/мин.
И съм твърдо убеден, че подгряването на място е убийствено за нашите двигатели.
Изображение
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 467
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: Бургас

Мнение от `DaRkMaN » 26 Сеп 2008, 19:41

и аз така мисля...не е нужно да се чака просто докато не отиде по средата не я настъпвам повече от 2000 оборота ...е случвало се е и не се е разпаднала още :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 531
Регистриран на: 20.04.2008
Местоположение: NesebaR-SF

Мнение от Ca_Ma » 26 Сеп 2008, 20:06

и аз я чакам малко колкото да подкачи масло, и след като мине синята зона така малко и леко по смело, и не забравяите че това е температурата на водата а НЕ на маслото на двигатела, жалко че много малко Е39-ки имат и температурата на маслото на таблото

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 355
Регистриран на: 2.09.2003
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж

Мнение от NetWar » 27 Сеп 2008, 18:36

Аз паля и докъто изчистя шумата от предното и задното стъкло колата е на половина на синъото и тръгвам ,даже се усеща парното , но не вдигам повече от 1500 об.
Изображение

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook