Много силен пушек 520i

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 121
Регистриран на: 15.02.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 525 tds

Re: Много силен пушек 520i

Мнение от Dien » 15 Юни 2008, 18:06

redex написа:При студен или загрял двигател пуши, като дизел ( без да преувеличавам)

Нещо си се объркал дизелите непушат както и бензините ако са читави !

redex написа: Мерил е компресията и са му казали че е 14 на всички цилиндри.

Нормално е да е с такава компресия ( по-висока) - масло което "уплатняава" ( поради изхабени маслени сегменти )

Отваряш , гледаш - ако няма ръб на цилиндрите сменяш сегменти и си готов! :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 12.09.2005
Местоположение: гр.София

Re: Много силен пушек 520i

Мнение от redex » 16 Юни 2008, 10:09

Dien написа:
redex написа:При студен или загрял двигател пуши, като дизел ( без да преувеличавам)

Нещо си се объркал дизелите непушат както и бензините ако са читави !

[quote="redex"]
Колега Dien,
Дадох за пример дизелов двигател, защото всеки може да си представи за какво става въпрос. Нямам нищо против дизеловите двигатели и по никакъв начин неискам да засягам някой или да обиждам колегите с дизелови дяигатели ;) Аз самият имам Ситроен c3 с дизелов мотор.

Има развитие по проблема. Моят човекси е поиграл с клапана за картерните газове. Откачил е маркуча и пушека е станал още по-гъст. Сега ще го сменя, като предполага че може да е запушен и от там да идва проблема. Ще пиша след, като го смени какъв е резултата.
The Power is Nothing Without Control It!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 365
Регистриран на: 3.09.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: 530 M54B30

Re: Много силен пушек 520i

Мнение от sajonara » 19 Юни 2008, 19:08

redex написа:
Dien написа:
redex написа:При студен или загрял двигател пуши, като дизел ( без да преувеличавам)

Нещо си се объркал дизелите непушат както и бензините ако са читави !

redex написа:
Колега Dien,
Дадох за пример дизелов двигател, защото всеки може да си представи за какво става въпрос. Нямам нищо против дизеловите двигатели и по никакъв начин неискам да засягам някой или да обиждам колегите с дизелови дяигатели ;) Аз самият имам Ситроен c3 с дизелов мотор.

Има развитие по проблема. Моят човекси е поиграл с клапана за картерните газове. Откачил е маркуча и пушека е станал още по-гъст. Сега ще го сменя, като предполага че може да е запушен и от там да идва проблема. Ще пиша след, като го смени какъв е резултата.

А какво общо имат картерните газове с 4 литровия разход на масло

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 12.09.2005
Местоположение: гр.София

Мнение от redex » 23 Юни 2008, 12:06

Във няколко чужди форуми описват високия разход на масло със проблем в този клапан. Аз лично несъм експерт по ДВГ и немога да предценя има ли връзка или няма. Говореше се за увеличено налягане на газовете в следствие този клапан... като му видя колата със сменен клапан дали още пуши или се е орпавила ще пиша за резултат.
The Power is Nothing Without Control It!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 365
Регистриран на: 3.09.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: 530 M54B30

Мнение от sajonara » 24 Юни 2008, 11:29

Дано да е от него, но се съмнявам много :(

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 133
Регистриран на: 9.08.2005
Местоположение: Шопия

Мнение от Nicco » 11 Сеп 2008, 10:44

някакво развитие по казуса че и мен вчера ме сполетя същата радост на слизане от Витоша, на горе не пушеше грам :help:
Ако караш твърде бързо, ще те носят много бавно.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 12.09.2005
Местоположение: гр.София

Мнение от redex » 12 Сеп 2008, 10:44

Говорих вчера с моя приятел. Отворили са двигателя и са му сменили маслосъбиращите сегменти. Пушека е изчезнал, сега засичаме дали е намаляла консумацията на масло. Днес ще ида до него да видя колата на живо как работи.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 194
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: BMW

Re: Много силен пушек 520i

Мнение от signala » 13 Сеп 2008, 23:04

А какво общо имат картерните газове с 4 литровия разход на масло

има колега моята като се скъса този клапан защото тои се къса не се запушва,изгори 1л.за 1000 км.с тази разлика че не пушеше :confused:

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook