Много силен пушек 520i
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Dien
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 121
- Регистриран на: 15.02.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 525 tds
Re: Много силен пушек 520i
redex написа:При студен или загрял двигател пуши, като дизел ( без да преувеличавам)
Нещо си се объркал дизелите непушат както и бензините ако са читави !
redex написа: Мерил е компресията и са му казали че е 14 на всички цилиндри.
Нормално е да е с такава компресия ( по-висока) - масло което "уплатняава" ( поради изхабени маслени сегменти )
Отваряш , гледаш - ако няма ръб на цилиндрите сменяш сегменти и си готов!

Re: Много силен пушек 520i
Dien написа:redex написа:При студен или загрял двигател пуши, като дизел ( без да преувеличавам)
Нещо си се объркал дизелите непушат както и бензините ако са читави !
[quote="redex"]
Колега Dien,
Дадох за пример дизелов двигател, защото всеки може да си представи за какво става въпрос. Нямам нищо против дизеловите двигатели и по никакъв начин неискам да засягам някой или да обиждам колегите с дизелови дяигатели

Има развитие по проблема. Моят човекси е поиграл с клапана за картерните газове. Откачил е маркуча и пушека е станал още по-гъст. Сега ще го сменя, като предполага че може да е запушен и от там да идва проблема. Ще пиша след, като го смени какъв е резултата.
The Power is Nothing Without Control It!
- sajonara
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 365
- Регистриран на: 3.09.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: 530 M54B30
Re: Много силен пушек 520i
redex написа:Dien написа:redex написа:При студен или загрял двигател пуши, като дизел ( без да преувеличавам)
Нещо си се объркал дизелите непушат както и бензините ако са читави !redex написа:
Колега Dien,
Дадох за пример дизелов двигател, защото всеки може да си представи за какво става въпрос. Нямам нищо против дизеловите двигатели и по никакъв начин неискам да засягам някой или да обиждам колегите с дизелови дяигателиАз самият имам Ситроен c3 с дизелов мотор.
Има развитие по проблема. Моят човекси е поиграл с клапана за картерните газове. Откачил е маркуча и пушека е станал още по-гъст. Сега ще го сменя, като предполага че може да е запушен и от там да идва проблема. Ще пиша след, като го смени какъв е резултата.
А какво общо имат картерните газове с 4 литровия разход на масло
Във няколко чужди форуми описват високия разход на масло със проблем в този клапан. Аз лично несъм експерт по ДВГ и немога да предценя има ли връзка или няма. Говореше се за увеличено налягане на газовете в следствие този клапан... като му видя колата със сменен клапан дали още пуши или се е орпавила ще пиша за резултат.
The Power is Nothing Without Control It!
- sajonara
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 365
- Регистриран на: 3.09.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: 530 M54B30
- signala
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 194
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
Re: Много силен пушек 520i
А какво общо имат картерните газове с 4 литровия разход на масло
има колега моята като се скъса този клапан защото тои се къса не се запушва,изгори 1л.за 1000 км.с тази разлика че не пушеше
има колега моята като се скъса този клапан защото тои се къса не се запушва,изгори 1л.за 1000 км.с тази разлика че не пушеше

23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани