На 180км ми загря двигателя- Решено

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 20.08.2007
Местоположение: Бургас
Кара: e65

Мнение от Воденичаров » 26 Авг 2008, 15:58

Влез в скритите менюта на 7-мо меню мисля че беше и си наблюдавай там точната температура. Освен това е хубаво да си изчистиш всички радиатори, не само двата (незнам колко има твойта кола, но сигурно имаш на автоматичните скорости, интеркулер, маслен...). Освен това 530д има два термостата до колкото знам. Може и някъде там да е истината. ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 26 Авг 2008, 18:55

Най вероятно водна помпа с пластмасова турбина и превърта на високи обороти пробвай да сложиш с метална турбина помпа виско е малко вероятно

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Мнение от bmw_n00b » 26 Авг 2008, 19:10

Кви високи обороти? Тва е дизел. На 180 сигурно е с <4000 оборота. Не че не е хубаво да си я смени де.

Потребител
Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 11.10.2007
Местоположение: Shumen
Кара: 330xd 2011

Мнение от SCRAPY » 26 Авг 2008, 19:26

Колега, имах почти същия проблем но не чак такова загряване без да ври водата - само ми спира климатика и намалява вървенето. Всичко беше от радиатора - беше ужасно замърсен. Изчистиха го и сега в най големите жеги съм минал над 800 км из Родопите по баири на S си изпреварвам стрелката за водата не е мръднала от средата. Просто никакъв проблем.
shu

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 76
Регистриран на: 18.04.2006

Мнение от noname » 26 Авг 2008, 20:04

SCRAPY написа:Колега, имах почти същия проблем но не чак такова загряване без да ври водата - само ми спира климатика и намалява вървенето. Всичко беше от радиатора - беше ужасно замърсен. Изчистиха го и сега в най големите жеги съм минал над 800 км из Родопите по баири на S си изпреварвам стрелката за водата не е мръднала от средата. Просто никакъв проблем.


Мерси SCRAPY, знаех си че е това но е хубаво да го чуя пак да не се притеснявам че ............с 3ката винаги съм бин наред а с такава лимузина сега отворих капака на магистралата :wtf:

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 9.04.2008
Местоположение: Сливен

Мнение от gangster » 27 Авг 2008, 20:29

Колега точно чета проблема ти и виждам че е абсолютно същия като моя преди да разбера от какво е. Дано да го разрешиш с почистване на радиаторите, обаче моето се оказа нещо много по просто даже аз самия не вярвах, че е това, ама се убедих - оказа се че е капачката на радиатора. Т.е. това не играе ролята само на капачка, а се води паро-въздушен клапан. Когато колата много се настъпва в големите горещини (и аз така като тебе 180-190) и течността (водата или антифриза) прави много голямо налягане и този паро-въздушен клапан трябва да отваря на 1.4 бара налягане, ама моя- :confused: въобще не отваря. Маркучите ми от това се надуват и направо ще гръмнат и тази течност се чуди къде да отива и избива отнякъде (скоба или малка цепнатина по някой маркуч) и не може да се разбере защото докато спреш от горещината на двигатела всичко се изпарява и нищо не се вижда. Ако ти надува маркучите, почти е сигурно, че ще е от това. Дано да съм бил полезен и като го оправиш пиши какъв е бил проблема. ;)
Айде и само газ.
"BMW" - ЦАРЯ НА ПЪТЯ

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 76
Регистриран на: 18.04.2006

Мнение от noname » 28 Авг 2008, 15:06

gangster написа:...

Днес имах малко повече време да разгледам как стоят нещата. Доколкото виждам има една тръбичка която служи ако се разшири сместта да може да се изтече. ОТ същата тръбичка може да влиза и въздух. Това което ме учудва е защо сместта изкипя от някаква си пукнатина на капака на казанчето а не излезе от от тръбичката.
Другата седмица имам час за Камор професионалистите също да се изкажат.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 76
Регистриран на: 18.04.2006

Мнение от noname » 12 Сеп 2008, 14:05

От доста време карам без проблеми и е време да споделя какво се случи в крайна сметка. Имал съм 2 малки проблема от които щеше да стане един много голям.
За радиаторите......който не е разбрал досега това е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО обслужване. От това което ми се случи мога да съдя че е по наложително и от окачването.
И втория проблем е пукнато казанче на охладителната течност + изхабена капачка на същото казанче.
След смяната на охладителната система и изчистването на радиаторите колата върви точно както си представях че трябва да вози лимузина БМВ на 7 години :mhihi: Този инцидент ме научи още повече че по тези коли ако всичко не е изрядно със сигурност ще се случи нещо неприятно.

Безаварийни на всички колеги. Най-тъжно ми е като видя BMW на магистралата със вдигнат капак!

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook