На 180км ми загря двигателя- Решено
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Воденичаров
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 20.08.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: e65
Влез в скритите менюта на 7-мо меню мисля че беше и си наблюдавай там точната температура. Освен това е хубаво да си изчистиш всички радиатори, не само двата (незнам колко има твойта кола, но сигурно имаш на автоматичните скорости, интеркулер, маслен...). Освен това 530д има два термостата до колкото знам. Може и някъде там да е истината. 

- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Най вероятно водна помпа с пластмасова турбина и превърта на високи обороти пробвай да сложиш с метална турбина помпа виско е малко вероятно
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Кви високи обороти? Тва е дизел. На 180 сигурно е с <4000 оборота. Не че не е хубаво да си я смени де.
- SCRAPY
- Потребител
-
- Мнения: 25
- Регистриран на: 11.10.2007
- Местоположение: Shumen
- Кара: 330xd 2011
Колега, имах почти същия проблем но не чак такова загряване без да ври водата - само ми спира климатика и намалява вървенето. Всичко беше от радиатора - беше ужасно замърсен. Изчистиха го и сега в най големите жеги съм минал над 800 км из Родопите по баири на S си изпреварвам стрелката за водата не е мръднала от средата. Просто никакъв проблем.
shu
SCRAPY написа:Колега, имах почти същия проблем но не чак такова загряване без да ври водата - само ми спира климатика и намалява вървенето. Всичко беше от радиатора - беше ужасно замърсен. Изчистиха го и сега в най големите жеги съм минал над 800 км из Родопите по баири на S си изпреварвам стрелката за водата не е мръднала от средата. Просто никакъв проблем.
Мерси SCRAPY, знаех си че е това но е хубаво да го чуя пак да не се притеснявам че ............с 3ката винаги съм бин наред а с такава лимузина сега отворих капака на магистралата

Колега точно чета проблема ти и виждам че е абсолютно същия като моя преди да разбера от какво е. Дано да го разрешиш с почистване на радиаторите, обаче моето се оказа нещо много по просто даже аз самия не вярвах, че е това, ама се убедих - оказа се че е капачката на радиатора. Т.е. това не играе ролята само на капачка, а се води паро-въздушен клапан. Когато колата много се настъпва в големите горещини (и аз така като тебе 180-190) и течността (водата или антифриза) прави много голямо налягане и този паро-въздушен клапан трябва да отваря на 1.4 бара налягане, ама моя-
въобще не отваря. Маркучите ми от това се надуват и направо ще гръмнат и тази течност се чуди къде да отива и избива отнякъде (скоба или малка цепнатина по някой маркуч) и не може да се разбере защото докато спреш от горещината на двигатела всичко се изпарява и нищо не се вижда. Ако ти надува маркучите, почти е сигурно, че ще е от това. Дано да съм бил полезен и като го оправиш пиши какъв е бил проблема.
Айде и само газ.


Айде и само газ.
"BMW" - ЦАРЯ НА ПЪТЯ
gangster написа:...
Днес имах малко повече време да разгледам как стоят нещата. Доколкото виждам има една тръбичка която служи ако се разшири сместта да може да се изтече. ОТ същата тръбичка може да влиза и въздух. Това което ме учудва е защо сместта изкипя от някаква си пукнатина на капака на казанчето а не излезе от от тръбичката.
Другата седмица имам час за Камор професионалистите също да се изкажат.
От доста време карам без проблеми и е време да споделя какво се случи в крайна сметка. Имал съм 2 малки проблема от които щеше да стане един много голям.
За радиаторите......който не е разбрал досега това е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО обслужване. От това което ми се случи мога да съдя че е по наложително и от окачването.
И втория проблем е пукнато казанче на охладителната течност + изхабена капачка на същото казанче.
След смяната на охладителната система и изчистването на радиаторите колата върви точно както си представях че трябва да вози лимузина БМВ на 7 години
Този инцидент ме научи още повече че по тези коли ако всичко не е изрядно със сигурност ще се случи нещо неприятно.
Безаварийни на всички колеги. Най-тъжно ми е като видя BMW на магистралата със вдигнат капак!
За радиаторите......който не е разбрал досега това е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО обслужване. От това което ми се случи мога да съдя че е по наложително и от окачването.
И втория проблем е пукнато казанче на охладителната течност + изхабена капачка на същото казанче.
След смяната на охладителната система и изчистването на радиаторите колата върви точно както си представях че трябва да вози лимузина БМВ на 7 години

Безаварийни на всички колеги. Най-тъжно ми е като видя BMW на магистралата със вдигнат капак!
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани