Проблем при 160км/ч на магистралата изключва (дизел)

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори


Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 28.05.2008
Местоположение: Варна

Проблем при 160км/ч на магистралата изключва (дизел)

Мнение от radev19 » 01 Сеп 2008, 7:20

ЗДРАВЕЙТЕ КОЛЕГИ.КОЛАТА МИ Е Е39 525 ДИЗЕЛ.ИСКАМ ДА ПОПИТАМ ЗАЩО ПРИ 160КМ.ДВИГАТЕЛЯ МИ ИЗКЛюЧВА И НЕ МОГА ДА ПРОДЪЛЖА НАГОРЕ.ИЗКЛюЧВА СЯКАШ ИМА ЛИМИТ.ОТ КАКВО МОЖЕ ДА Е.БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ПРЕДВАРИТЕЛНО. :shock:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 165
Регистриран на: 12.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: м Трезвен!!!
Детайли за колата: Е39, 525 тдс

Мнение от vladibkolev » 01 Сеп 2008, 9:03

Колега виж си температурата на тази скорост. При мен се получаваше при тази скорост като се понатовари и ми загряваше и влизаше в сервизен режим и спираше да върви. Поне това беше при мен.

Арабиата
Аватар
Мнения: 1454
Регистриран на: 18.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 530D

Мнение от The 5th element » 01 Сеп 2008, 14:34

При смяна на горивния филтър бяха прещипали някакъв маркуч,който не давал достоверна информация на турбото,карах я така доста дълго и накрая отидох на 1 центровка,смениха ? маркуч и колата се оправи-изключваше на около 170 на 5-та
[url=http://picbg.net/img.php?file=194f7b7624e3366b.JPG]Изображение[/url

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 475
Регистриран на: 9.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 525d вагон

Мнение от map13 » 01 Сеп 2008, 16:24

аз имах същия проблем ... решението при мен беше регулатора на налягането на турбокомпресора.. смених го и всичко си дойде на място .. другия вариант също възможен е импулсния датчик на разпределителния вал или помпата на рейла !! но за да си сигурен отиди в Дару кар и направи диагностика на комон рейла !!
Успех !!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 8.11.2007
Местоположение: varna

Мнение от hellbull » 01 Сеп 2008, 21:02

ако говориш за 525 ТДС 143 коня погледни това. значи като караш на магистралата включи на пета и дай газ до дупка, разходомера трябва да отиде до 18 литра. и като покараш така като стигнеш 160 сигуро ще падне на 14-15.
при мен беше от виското. всеки казва че не играе роля при високите скорости но като го смених и проблема ми изчезна.
колегите са ти казали най добре в представителствата на БМВ е най-добре :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 02 Сеп 2008, 22:08

Вероятно ти е паднал маркуча на МАП сензора самия сензор стои на дясното бомбе на амортисъора като застанеш пред двигателя и от него излиза едно тънко маркуче което влиза в колекторните тръби в една пластмасова тръбичка отдолу ако тои ще виси някаде под тръбите огледай се за него и го вкарай на мястото му другия вариант е дебитомер ама тогава колата ще е много мудна докато развие 160

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 277
Регистриран на: 17.02.2008
Местоположение: SOFIA
Пол: Мъж
Кара: BMW-E38 735i face

сг

Мнение от RASI » 06 Сеп 2008, 11:26

колегата anzak ти казва най-вярно, на мен ми беше излезло това маркуче и спираше на 160км/ч. В Бош го сложиха и колата стана бургия успех колега.

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook