Относно EGR Клапана (Какво ли се разваля в него)
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
Относно EGR Клапана (Какво ли се разваля в него)
Здравейте колеги от скоро забелязах че вакума който влиза кам клапана е запушен вътре с парче от болт ( нещо което не съм забелязъл като купувах колата)Когато отпуших маркуча и го поставих на калапана отново двигателя заработи малко по спокойно а като се опитам да го форсирам започва да прекъсва и да пуши яко мотора.До колкото разбирам проблема е или от егр клапана оли от електронния клапан ам който отива другия край на маркуча.А да добвя че клапана го свалих и почистих основно и ефект нямаше като поставих маркуча на вакума.Искам
да попитам също какво може да се развали на тоя клапан
да попитам също какво може да се развали на тоя клапан
B M W
- stefan_bmw7
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 16.11.2007
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 725 tds;Pajero 2 ;E66 730d
И моята е така, колега. Като го вържа както трябва започва да пуши и неще да върви и идва момент, като се отпуши тръгва много добре. Помагайте, колеги, от самия клапан ли е или от нещо друго? Да знаем какво да сменяме 

- ben_g
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525 TDS
Колеги, търсачката върши чудеса
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=55688&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=egr

http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=55688&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=egr
pazokolarov написа:В допълнение към темата и в помощ на колебаещите се дали изобщо да не изолират ЕГР клапана?
Във форума на Е34 има подобна тема
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... sc&start=0
и авторът й се е постарал подробно да запознае интересуващите се с технически данни и ефектите от почистване или изолиране на този клапан.
Само, че е допуснал известна неточност по отношение на предназначението на клапана. Неговото действие, чрез връщане на част от изгорелите газове във входящия колектор, не води до увеличаване на температурата в цилиндрите на двигателя, а точно обратното - намалява я. Т.е. ефекта е : по-малко кислород - по-малко изгаряне - по- ниска температура в цилиндрите и в допълнение по-малко количество вредни емисии във въздуха.
Така, че смея да твърдя, една от комплекса причини за пукнати глави при ТДС-те е неизправен ЕГР-клапан.
Та това, което исках да кажа е, че е за предпочитане клапана да се обслужи или в краен случай - да се замени, отколкото да се изолира!
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани