Динамика на мотора Old Vs. New
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- Karlo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '97 Е39 M52B20
Динамика на мотора Old Vs. New
Тази тема може да бъде поместена и в друг форум, но пиша тук, защото
сравнявам Е39 520i.
Става въпрос за това дали имам проблем, или е нормално, на стария
мотор (не знам кой е), на Е34 520 на празни обороти при форсиране
оборотите да се качват двойно и повече по-бързо от моя М52В20.
Някой компетентно мнение може ли да извади?
Въобще май старите мотори са много по-динамични?
сравнявам Е39 520i.
Става въпрос за това дали имам проблем, или е нормално, на стария
мотор (не знам кой е), на Е34 520 на празни обороти при форсиране
оборотите да се качват двойно и повече по-бързо от моя М52В20.
Някой компетентно мнение може ли да извади?
Въобще май старите мотори са много по-динамични?
- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Това и аз го забелязах, май си е така. Но като цяло мисля че Е39 е по динамична от Е34 (или мойта Е34 е била нещо спъната
)

- Karlo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '97 Е39 M52B20
Ами не говоря за вървенето като цяло, защото има доста фактори.
Става въпрос за форсиране на празно.
Става въпрос за форсиране на празно.
- M5
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 338
- Регистриран на: 13.09.2004
- Местоположение: София
- Кара: '97 520i - продадена
- Мечтае да кара: M5
И на мен ми направи впечатление това и си мислех, че има някакъв проблем, но явно е нормално. Единствено се дразня, че при по-бърза смяна на скоростите, оборотите не падат достатъчно и се получава едно "ритане".
- Triforce
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 156
- Регистриран на: 10.04.2007
- Местоположение: Казанлък
- Пол: Мъж
- Кара: 530XD, 2015
- Детайли за колата: 530XD, 2015
Бързо сменяш, значи бързо караш. Значи оборотите да са по-високо. Явно така са го сметнали от BMW! Ако ги сменяш по-бавно ще имаш време да ти паднат малко... пък и нали цялата тактика е в съединителя 

6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]