помогнете колеги имам проблем!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
помогнете колеги имам проблем!
Вчера си проверих антифриза и видях че е останало супер малко на дънотото и веднага си купих и долях (колата не ми е загрявала повече от нормалното ) преди малко го проверих на майтап и пак нямаше беше на същото ниво
((( ако може да ме насочите къде да отида да погледнат от какво може да е това ... 


- sajonara
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 365
- Регистриран на: 3.09.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: 530 M54B30
Не се притеснявай предварително. Остави колата да изтине хубаво, купи си антифриз (поне 3л.) долей до максим. и не затваряй капачката ,запали колата и след около 30сек. влез и подай газ до 4000 - 5000 оборота (от към двигателя не се подава газ, само от купето защото .... ASC-то) и след това виж дали нивото на антифриза е намаляло, ако е намаляло долей пак до макс. и така докато спре да играе нивото,след това затвори леко капачката на 2-3 резби,и остави колата да загрее.Като стигне средата затвори хубаво капачката и изчакай докато отвори термостата. Като отвори от клапанчето до капачката обезвъздуши (отвиваш леко- и чакаш докато започне да излиза само течност без въздух).След като обезвъздушиш пак долей до макс.
Други варянти за да губи антифриз са:Изгаря го(лошо - двигател),Някой маркуч не е стегнат( няма проблем стягаш го),Течове - невидими (примерно от маркуча по колектора за парното) и можеби има и други но не се сещам сега.
Други варянти за да губи антифриз са:Изгаря го(лошо - двигател),Някой маркуч не е стегнат( няма проблем стягаш го),Течове - невидими (примерно от маркуча по колектора за парното) и можеби има и други но не се сещам сега.
- map13
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: 9.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525d вагон
има 2-3 тапи който са за обезвъздушаване !!! прегледай ги .. аз имах същия проблем миналото лято и се оказа че едната и се е разбила резбата и от там изхвърля антифриза !!!
- sajonara
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 365
- Регистриран на: 3.09.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: 530 M54B30
ако е маркуча добре (скъсяваш го), но да не е счупен щуцера на радиатора(наребрената тръба в която влиза маркуча) щото тога отиваш на нов радиатор. Успех.
- sajonara
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 365
- Регистриран на: 3.09.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: 530 M54B30
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Същия проблем и при мен с тия маркучи....нормално маркуч на толко години как няма да се прецака .....нови маркучаци и това е ....дажа на мене тоя за връщаштата при казанчето ми направи малка дупчица и си е..а мамата 


10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани