Относно положението на кората под двигателя!?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Относно положението на кората под двигателя!?
Колеги, как трябва да стои кората под двигателя, над предната броня или върху нея?
От Варна Карс, казват, че трябва да е над бронята, но аз разглеждам снимки из нета, където тази кора подпира бронята отдолу:
Ходих при познат монтьор и започнахме да пробваме вариантите.Ако я сложа да настъпва бронята, самата кора стои под напрежение и повдига леко бронята нагоре.Ако я сложа над бронята, остава голям луфт м/у бронята и кората и имам чувството, че трябва да се хване с някакви щипки бронята за кората.
При вас как е или поне някой знае ли, как е оригиналното положение на тази кора, над бронята или я настъпва
От Варна Карс, казват, че трябва да е над бронята, но аз разглеждам снимки из нета, където тази кора подпира бронята отдолу:



Ходих при познат монтьор и започнахме да пробваме вариантите.Ако я сложа да настъпва бронята, самата кора стои под напрежение и повдига леко бронята нагоре.Ако я сложа над бронята, остава голям луфт м/у бронята и кората и имам чувството, че трябва да се хване с някакви щипки бронята за кората.
При вас как е или поне някой знае ли, как е оригиналното положение на тази кора, над бронята или я настъпва

- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
100% кората е над предната бронята, не под нея:)
сигорен съм защото скоро сменяхме дискове накладки на е39 тдс, а вчера сменихме и на моята и пак кората се обляга на бронята:)
сигорен съм защото скоро сменяхме дискове накладки на е39 тдс, а вчера сменихме и на моята и пак кората се обляга на бронята:)
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Ами видях няколко коли, които са като тази на снимката в първия пост и ми стана интересно, как е правилното положение
Ето една обява в mobile.de, където кората подпира бронята отдолу.
Тук съм осветлил малко снимката, за да се види по-добре:
Ето още една обява в mobile.de, където пак е така.
Ето и леко осветена снимката, за да се види:
Истината е някъде там, въпросът е, да открием правилната

Ето една обява в mobile.de, където кората подпира бронята отдолу.
Тук съм осветлил малко снимката, за да се види по-добре:

Ето още една обява в mobile.de, където пак е така.
Ето и леко осветена снимката, за да се види:

Истината е някъде там, въпросът е, да открием правилната

- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
TERES написа:Според мен това, което си показал на снимките не е кората под двигатела а пластмасовата лента, която е захваната за бронята и никъде другаде. А самата кора би трябвало да е над бронята и не би се видяла на снимките.
Ами не е никаква пластмасова лента, това си е точно кората под двигателя.Пробвах да я сложа да подпира бронята и изглежда точно така, както е на снимките

- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Това, което е показано на снимките е СПОЙЛЕР, не част от кората!
Предната кора е над бронята, т.е. "пъха" се в нея и в задната си част се затиска от втората кора (кората под двигателя и се вика
).
Ето и един линк към RealOEM за справка. Въпросният спойлер е с номер 30 на схемата и е добавка към предната броня.
Между другото такъв вид придобиват след паркиране и обърнатите от по-високи бордюри брони ( ако не се разпорят)
Предната кора е над бронята, т.е. "пъха" се в нея и в задната си част се затиска от втората кора (кората под двигателя и се вика

Ето и един линк към RealOEM за справка. Въпросният спойлер е с номер 30 на схемата и е добавка към предната броня.
Между другото такъв вид придобиват след паркиране и обърнатите от по-високи бордюри брони ( ако не се разпорят)

- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Май наистина си прав
Истина е обаче, че ако сложиш кората под двигателя да застъпва бронята, ефекта е напълно идентичен.Аз го пробвах вече няколко пъти, но ми стоеше неестествено и под напрежение
Ама то струвало някакви си 35лв...още утре ще отида да си го взема от Варна Карс
Мерси за пояснението, аз го гледах в RealOEM, ама си мислех, че е някаква лайсна по бронята

Истина е обаче, че ако сложиш кората под двигателя да застъпва бронята, ефекта е напълно идентичен.Аз го пробвах вече няколко пъти, но ми стоеше неестествено и под напрежение

Ама то струвало някакви си 35лв...още утре ще отида да си го взема от Варна Карс

Мерси за пояснението, аз го гледах в RealOEM, ама си мислех, че е някаква лайсна по бронята

- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Това е спойлер под предната броня.
Има го само при фейслифта.
Струваше около 50 лв ново в Дару!
ПП. Ако на някой му трябва имам една такава нова в мазето (Аз вече съм с М пакет).
Има го само при фейслифта.
Струваше около 50 лв ново в Дару!

ПП. Ако на някой му трябва имам една такава нова в мазето (Аз вече съм с М пакет).
- twistermpm
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 169
- Регистриран на: 21.11.2007
- Местоположение: Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
е колега незнам но мойта не е фейслифтова но имаше това спойлерче, но го махнах щото зимата упря в един бордюр и половината се извади, иначе я имам и знам че е една от най-крадените части по нашия край:)
- map13
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: 9.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525d вагон
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
map13 написа:аз преди седмица си сменях кората под двигателя в дару кар и я монтираха под бронята
E-e-ee! Стига де! Ако кората е под бронята сещаш ли се какво става когато минеш примерно 120 км/ч? А при 180 км/ч ? И какво усилие могат до понесат пластмасовите уши на съседните обвивки (пластмасови кори отстрани) които я държат половината? Ами ако минеш през по-дълбока локва? Питай ме да ти кажа! Въпреки че корите ми бяха монтирани както трябва, след един потоп в Пловдив беше останала само част от задната кора.
Кората се пъха В предната броня! Не мога да си представя,че БМВ могата да измислят противния вариянт - ужасно е грозно най-малкото!
- map13
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: 9.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525d вагон
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани