Вентилатор на климатроника?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 20.12.2007
Местоположение: София

Вентилатор на климатроника?

Мнение от JJ » 05 Юни 2008, 23:46

Днес установих един много тъпанарски проблем който направо ме влудява! Климатроника работи, но вентилатора работи до някъде и файда няма от климатроника никаква. Като започна да увеличавам степените на вентилатора от първо деление до средата-вентилатора се усилва. Когато обаче увеличавам от средата до края на скалата на макс - то просто продължава да си духа така както да си е по средата. Когато включа да ми издуха предното стъкло - пак същото, духа си със същата сила като е по средата! Четох за таралежа, но там описват проблема че венилатора си работи когато си иска и спира когато си иска или сам се намалява и увеличава, обаче проблема при мен е друг! И ма ли някой от вас, който се е сблъсквал тая идиотия?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 365
Регистриран на: 3.09.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: 530 M54B30

Мнение от sajonara » 06 Юни 2008, 0:00

Намери си таралежа който управлява скоростите и го смени (150лв. в Дару Кар) или Елит Кар или втора употреба но не е желателно

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 398
Регистриран на: 31.10.2007
Местоположение: София
Кара: Е39 520i, Suzuki GSXR 750 (K7)

Мнение от DjFace » 06 Юни 2008, 20:54

Възможно е да е от него. Симптомите могат да бъдат различни, при мен си менеше оборотите, но не е спирал, или тръгвал сам.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 20.12.2007
Местоположение: София

Мнение от JJ » 06 Юни 2008, 21:40

Днес е същата работа! Изобщо нищо не се мени, просто до средата на скалата се чува че вентилатора се услива и от там нагоре си е по същия начин! Явно, че май аз съм единствен с такъв проблем, след като няма други мнения! Благодаря ви и на двамата за отговорите!
Ще си запиша час за ДАРУ! :confused:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 388
Регистриран на: 25.03.2007
Местоположение: Варна

Мнение от emok » 06 Юни 2008, 23:37

Така както го обясняваш е запушени филтри за купето. Просто усилваш степента на вентилатора но не духа повече защото няма достатъчно постъпващ въздух.
Доста кончета в един обор.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 20.12.2007
Местоположение: София

Мнение от JJ » 07 Юни 2008, 0:26

Филтрите са съсвсем нови - нямат и 2 000 км.
Вентилатора не си вдига оборотите от средата нагоре. Не си правя изводите от силата на въздуха, просто той си върти по същия начин. От 0 до средата се усилва и от там нататък си върти с едни и същи обороти! :confused:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 388
Регистриран на: 25.03.2007
Местоположение: Варна

Мнение от emok » 07 Юни 2008, 8:46

JJ написа:Филтрите са съсвсем нови - нямат и 2 000 км.
Вентилатора не си вдига оборотите от средата нагоре. Не си правя изводите от силата на въздуха, просто той си върти по същия начин. От 0 до средата се усилва и от там нататък си върти с едни и същи обороти! :confused:


Преди да се юрнеш да сменяш таралежа консултирай се с някой електричар. може да е проблем в самия ел.мотор.
Доста кончета в един обор.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 721
Регистриран на: 19.07.2005
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е38
Мечтае да кара: Е38

Мнение от D.Pavlov » 07 Юни 2008, 13:43

Таралежа е!!!
"Не става само с ядене , трябва и акъл!!!"

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 20.12.2007
Местоположение: София

Мнение от JJ » 07 Юни 2008, 14:10

titikaka написа:Таралежа е!!!



Дано да си прав! Съвети за сервиз???
Има ли някой сервиз, освен ДАРУ и КАМОР, на който няма да се учат на моята кола за смяна на таралежа? А самия таралеж да го поръчам от ДАРУ или има и други варианти? Не търся ефтинин вариант, а да стане по бързо и да несе налага скоро пак да го сменям!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 398
Регистриран на: 31.10.2007
Местоположение: София
Кара: Е39 520i, Suzuki GSXR 750 (K7)

Мнение от DjFace » 07 Юни 2008, 16:48

Смяната му е съвсем лесна, става за 5мин. Има го не само в Дару, аз го купих от "Ауто Плюс" за малко под 150лв. Това което не знам е, къде другаде можеш да диагностицираш, защото ще е тъпо да го смениш и да няма ефект.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 20.12.2007
Местоположение: София

Мнение от JJ » 07 Юни 2008, 23:04

DjFace написа:Смяната му е съвсем лесна, става за 5мин. Има го не само в Дару, аз го купих от "Ауто Плюс" за малко под 150лв. Това което не знам е, къде другаде можеш да диагностицираш, защото ще е тъпо да го смениш и да няма ефект.


:yes: Абсолютно си прав!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 365
Регистриран на: 3.09.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: 530 M54B30

Мнение от sajonara » 08 Юни 2008, 9:39

Отиди в бош, там ще ти погледнат филтри, бушони и всичко за да се останови дали е проблема в таралежа. Ако мени оборотите на вентилатора и не ще да вдига скорост по-голяма от средната значи е той.Но може и да е друго, аз лично винаги когато имам съмнение за нещо по електрониката ходя в БОШ, никога не са ми дали грешна диагноза за "антибиотик" :mhihi: . Успех

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 20.12.2007
Местоположение: София

Мнение от JJ » 12 Юни 2008, 0:23

:confused: Извинявай за въпроса, но къде е тоя Бош??? Сигурно не е само един, а и аз никога не съм ходил в Бош! :type:

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook