Реглаж на заден мост?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Реглаж на заден мост?
Колеги, имам малък проблем и ми е нужен съвет.
Задницата стои леко разкрачена, особено задна лява гума.Отидох на реглаж, от там ми казаха, че задните шарнирни втулки на носачите са заминали и няма смисъл да правят реглаж, защото нищо нямало да стане: Номер 2 от схемата http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=33&fg=30
Викам си, добре, ще ги сменя, евтини са, по 80лв бройката в Дару.
Междувременно, минах при един приятел монтьор да си сложа кората под двигателя, че беше свалена, той ги погледна, натисна ги с щанга и каза, че са си напълно изправни, нямат никакъв луфт и трябвало само да се регулира моста.Може би е важно, но колата беше вдигната на подемник и не знам, дали има разлика когато е стъпала гумата на земята и когато е вдигната във въздуха, но е факт, че и аз видях, че няма никакви луфтове в шарнирните втулки, когато е вдигната колата.
Иначе, няма никакви тракания и почуквания отзад.
Та въпросът ми е, какви са признаците за износени шарнирни втулки на задните носачи?
Задницата стои леко разкрачена, особено задна лява гума.Отидох на реглаж, от там ми казаха, че задните шарнирни втулки на носачите са заминали и няма смисъл да правят реглаж, защото нищо нямало да стане: Номер 2 от схемата http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=33&fg=30
Викам си, добре, ще ги сменя, евтини са, по 80лв бройката в Дару.
Междувременно, минах при един приятел монтьор да си сложа кората под двигателя, че беше свалена, той ги погледна, натисна ги с щанга и каза, че са си напълно изправни, нямат никакъв луфт и трябвало само да се регулира моста.Може би е важно, но колата беше вдигната на подемник и не знам, дали има разлика когато е стъпала гумата на земята и когато е вдигната във въздуха, но е факт, че и аз видях, че няма никакви луфтове в шарнирните втулки, когато е вдигната колата.
Иначе, няма никакви тракания и почуквания отзад.
Та въпросът ми е, какви са признаците за износени шарнирни втулки на задните носачи?
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
- Веселин|Василев
- М3 Пристрастен
-
- Мнения: 1272
- Регистриран на: 11.04.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: E38 735i
До колкото знам колега вдигаш колата от едната страна и хващаш гумата с 2 ръце от горе и от долу или от ляво и от дясно и почваш да я клатиш, би трябвало да не се клати, но ако се клати значи са заминали. Поне при мен е така и така са ми показвали майстори.
Живота е прекалено кратък за лоша музика, грозни жени, бавни коли и проблемни връзки!!!
- laviatan
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3206
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко що е BMW , баничарки
- Мечтае да кара: M1
- Lyubo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 9.04.2008
- Местоположение: "СПА столица на Балканите"
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320D TOURING
- Мечтае да кара: X6 M-POWER
Здравеите.Значи вдигаш колата на крик или подемник.Най лесно е на подемник и хващаш гумата в долния край и буташ и дърпаш рязко и се хващат веднага дали са разбити.
- robert1975
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 468
- Регистриран на: 9.05.2007
тая работа така на ръка не става-това си е вид шарнир-и да си ти е добре колата сменяи-не се цигани-колата си е тежичка и по нашите пътища ........-а и щом са ти казали тия от реглажа-сменяи-аз така направих и колата заспа 

BMW-маниак


- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
точно тоя шарнир трудно ще го хванеш само с клатене, освен ако не е на тотал, инак като се разкрачи от него почваш, че той е май слабо място, провери си и носачите горе.
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Смени си шарнирните втулки на задните носачи! относно задните колела, те се разчекват леко-полеко с времето (поради умора, а не скъсване на тези втулки).
Първият път може и с реглаж, но после само смяна. Съвет: смени ги. После на реглаж смо в ДаруКар = 120лв, но само там ми направиха колата, както трябва,
по моите изисквания. За тези пари се прави реглаж преден и заден мост!
Успех!
Първият път може и с реглаж, но после само смяна. Съвет: смени ги. После на реглаж смо в ДаруКар = 120лв, но само там ми направиха колата, както трябва,
по моите изисквания. За тези пари се прави реглаж преден и заден мост!
Успех!
Последна промяна ICE на 08 Май 2008, 3:14, променена общо 1 път
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
ICE написа:Смени си шарнирните втулки на задните носачи! относно задните колела, те се разчекват леко-полеко с времето (поради умора, а не скъсване на тези втулки).
Първият път може и с реглаж, но после само смяна. Съвет: смени ги. После на реглаж смо в ДаруКар = 120лв, но само там ми направиха колата, както трябва,
по моите изисквания. За тези пари се прави реглаж преден и заден мост!
Успех!
След това обяснение вече със сигурност ще постъпя точно така

Благодаря на всички за мнеията, надявам се темата да е полезна и за други колеги!
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Да ъпдейтна малко темата с полезна информация!
След последният ми пост, реших да сменя шарнирните втукли, които дори и не издаваха звук и нямаха никакъв луфт.Всичко много точно, но защо така в мен заговори като никога скъперника и реших да си взема някакви евтини шарнирни втулки и да мина тънката лайсна.
Купих аз едни някакви си, от човек от форума (няма да му споменавам името, защото той човека не е виновен, че аз искам да карам скъпа кола и да я поддържам евтино), чисто нови, за 75лв двете на 16-ти май.Монтирах ги на 17-ти в някакъв си сервиз, регулирах заден и преден мост и....изкараха точно до понеделник 2-ри юни
Започна първо с едно изтракване при спиране, сед 2 дена и при потегляне и накрая колата стана пача.
Всигнах си аз колата в гаража да видя за какво иде дума и още докато хванах гумата и я разклатих установих ужасен луфт.Подпрях втулките с една щанга, напънах и...проблемът стана от явен по-ясен.
Отидох си като пич във Варна Карс, запазих час за смяна на шарнирни втулки и реглаж заден мост и сметката ми беше ~240лв.
Сега от много тарикатлък, сместо да си отида както обикновено в оторизирания сервиз и да ми излезе 240лв, цялата галимация ми стъпа 370лв и маса загубено време.
Пускам го този пост, просто да си направите добре сметката, колко цените колата и времето си.
Уважавайте колите си, за да ви ви е кеф като ги карате
След последният ми пост, реших да сменя шарнирните втукли, които дори и не издаваха звук и нямаха никакъв луфт.Всичко много точно, но защо така в мен заговори като никога скъперника и реших да си взема някакви евтини шарнирни втулки и да мина тънката лайсна.
Купих аз едни някакви си, от човек от форума (няма да му споменавам името, защото той човека не е виновен, че аз искам да карам скъпа кола и да я поддържам евтино), чисто нови, за 75лв двете на 16-ти май.Монтирах ги на 17-ти в някакъв си сервиз, регулирах заден и преден мост и....изкараха точно до понеделник 2-ри юни

Всигнах си аз колата в гаража да видя за какво иде дума и още докато хванах гумата и я разклатих установих ужасен луфт.Подпрях втулките с една щанга, напънах и...проблемът стана от явен по-ясен.
Отидох си като пич във Варна Карс, запазих час за смяна на шарнирни втулки и реглаж заден мост и сметката ми беше ~240лв.
Сега от много тарикатлък, сместо да си отида както обикновено в оторизирания сервиз и да ми излезе 240лв, цялата галимация ми стъпа 370лв и маса загубено време.
Пускам го този пост, просто да си направите добре сметката, колко цените колата и времето си.
Уважавайте колите си, за да ви ви е кеф като ги карате

10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани