Акумулатор

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 5.11.2007

Акумулатор

Мнение от Samp » 03 Юни 2008, 16:35

Имам един въпрос. Карам 520i с газов инжекцион, обаче си я купих с акумулатот 55Ah. В книжката пише, че ми трябва 70Ah. Обаче сега ми подаряват чисто нов акумулатор, който е 62Аh. Дали ше ми върши работа. (автоматик е колата и не става да се запали с бутане ако падне).

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 03 Юни 2008, 17:09

На харизен кон зъбите не се гледат, работа да върши.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 03 Юни 2008, 17:13

скоро взех за моята 520 .. 75!
а ти с тия 60-65.. :roll:
гледаи по каталог.. дори по каталог може да вземеш и 100 ампера, ама под 70 няма ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 910
Регистриран на: 4.01.2007
Местоположение: България
Кара: BMW E39 520 M52
Мечтае да кара: M5

Мнение от i4koo » 03 Юни 2008, 21:02

Колкото повече ,толкова по-добре колега :winky:
Нищо лично ,Просто бизнес !

ентусиаст
Аватар
Мнения: 861
Регистриран на: 21.11.2007
Местоположение: София
Кара: AUDI S6

Мнение от bmwmania » 03 Юни 2008, 22:05

Аз съм с 62Ah и не съм имал никакви проблеми до сега, но колегите са прави че колкото повече, толкова по-добре ;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 79
Регистриран на: 13.08.2007
Местоположение: София

Мнение от V8 » 06 Юни 2008, 15:00

Според мен колкото пише в книжката на БМВ.

Една странна история с LKM модула. Непрестанно излизаха съобщения за изгорели крушки (всякакви възможни). И се почна, нови крушки, нови стоп-ключета...без резултат, и тъкмо тръгнах да сменям и LKM-a, акумулаторът сдаде багажа. Предишният собственик беше инвестирал в Монтана 96 Ah :mhihi: при 85 Ah според БМВ.
Сложих 85 Аh и друга марка естествено, и край на дразнещите съобщения.
И все си мисля, че инженерите от БМВ са си преценили ел. инсталацията и кое колко трябва да е.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 453
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '97 Е39 M52B20

Мнение от Karlo » 06 Юни 2008, 19:50

Аз кво да кажа като съм със 100 Ah? :mhihi:
Моятя е смалък бк, и нямам съобщения, дано не цъфне нещо друго.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 398
Регистриран на: 31.10.2007
Местоположение: София
Кара: Е39 520i, Suzuki GSXR 750 (K7)

Мнение от DjFace » 06 Юни 2008, 20:47

И аз не съм съгласен с "колкото повече толкова по добре". Колкото предписва производителя толкова ТРЯБВА да е. Не съм жичкаджия и не мога да дам точно обяснение защо, но знам, че е така.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 454
Регистриран на: 31.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535xd LCI

Мнение от Kartoff » 07 Юни 2008, 2:46

Айде не говорете глупости... Ако бил повече AH можело да грънме нещо ?!?? Това са измишльотини :mhihi: За акумулатора трябва да се гледа като характеристики колко ток може да отдаде за едница време или стартов ток за по лесно... Иначе ако е под 75 Ач, както препоръчва производителя, просто ще имаш по малко запас когато потрябва иначе можеш да сложиш и 180 Ач ако искаш ама няма да се събере на мястото отредено за него... С Ампер Часовете като стойност се мери колко време може да отдава напрежение акумулатора при константно натоварване примерно от 1 Ампер на 12 волта...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 20.12.2007
Местоположение: София

Мнение от JJ » 07 Юни 2008, 10:02

Kartoff написа:Айде не говорете глупости... Ако бил повече AH можело да грънме нещо ?!?? Това са измишльотини :mhihi: За акумулатора трябва да се гледа като характеристики колко ток може да отдаде за едница време или стартов ток за по лесно... Иначе ако е под 75 Ач, както препоръчва производителя, просто ще имаш по малко запас когато потрябва иначе можеш да сложиш и 180 Ач ако искаш ама няма да се събере на мястото отредено за него... С Ампер Часовете като стойност се мери колко време може да отдава напрежение акумулатора при константно натоварване примерно от 1 Ампер на 12 волта...


:yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 910
Регистриран на: 4.01.2007
Местоположение: България
Кара: BMW E39 520 M52
Мечтае да кара: M5

Мнение от i4koo » 07 Юни 2008, 16:27

JJ написа:
Kartoff написа:Айде не говорете глупости... Ако бил повече AH можело да грънме нещо ?!?? Това са измишльотини :mhihi: За акумулатора трябва да се гледа като характеристики колко ток може да отдаде за едница време или стартов ток за по лесно... Иначе ако е под 75 Ач, както препоръчва производителя, просто ще имаш по малко запас когато потрябва иначе можеш да сложиш и 180 Ач ако искаш ама няма да се събере на мястото отредено за него... С Ампер Часовете като стойност се мери колко време може да отдава напрежение акумулатора при константно натоварване примерно от 1 Ампер на 12 волта...


:yes:
:yes:
Нищо лично ,Просто бизнес !

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: SlayHot

Последни теми
Facebook