Проблем Е39 520 както вървя и огасна и няма палене.?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 1.02.2007

Проблем Е39 520 както вървя и огасна и няма палене.?

Мнение от dian_car » 02 Юни 2008, 20:40

Случаят е следния карам си съвсем нормално и колата огасна и светна лампата на ABS-a; проверих всички предпазители ама са здрави. После тръгнах по схема да търся причината и какво се оказва. Когато се даде на контакт се подава клема 15 към електонния блок на двигателя и тои трябва да подаде маса на релето за да се захрани с напрежение, (от време нв време подава); след около половин минута колата изгасва и светва лампата на АБСа (може да работи и повече прави го когато си поиска) и няма палене по едно време се закрепи и дори се движех ама ми изгаряше предпазителя който стой при електрониките и захранва мотора.
Възможно ли е да е някаква защита когато се катастрофира да гаси мотора. Или най вероятно е електронния блок на мотора.
Мога ли да си намеря някъде оригинална и точна схема на инсталацията?
Някой имал ли е подобен проблем и как го е решил.

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 1.02.2007

ре

Мнение от dian_car » 03 Юни 2008, 9:13

Можете ли да ми препоръчате кадърен жичкаджия запознат със инсталацията на BMW.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 454
Регистриран на: 31.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535xd LCI

Мнение от Kartoff » 03 Юни 2008, 18:24

Не знам какво да ти кажа, но и аз мисля, че трябва да е направено като катастрофираш да се гаси мотора и по същата причина акумулатора е в багажника защото ако се случи нещо отпред да можеш да го разкачиш... А за бушоните не вярвай винаги на гледане отгоре дали са здрави... Аз така се наиграх много и съм писал по въпроса в друга тема... Просто понякога може бушона така да е прегорял, че да не можеш да го видиш...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 668
Регистриран на: 21.01.2006
Местоположение: София
Кара: e60 530d M Sport, X3, X6

Мнение от DroW » 04 Юни 2008, 1:04

Според мен може да е свързано с бенз. помпата или с някои от бушоните за нея. Но това зависи от това дали върти като дадеш контакт. Ако не се чува дори въртене и опит да запали тогава може стартер нещо или дори акумулатор-а. При всички положения трябва да се видят бушоните първо и после да се продължи от там нататък.

Колега сподели после какво е станало.
Изображение

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 365
Регистриран на: 3.09.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: 530 M54B30

Мнение от sajonara » 04 Юни 2008, 10:24

Знам точния МАЙСТОР. Сервиза на Бош в Обеля старата част, до рекичката ако си заинтересуван ще ти кажа и точния адрес.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 365
Регистриран на: 3.09.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: 530 M54B30

Мнение от sajonara » 04 Юни 2008, 10:34

Но съм на 99% сигурен че ти е заминал датчика на коляновия вал. 131 лв е в Елит Авто и 180 в Дару Кар .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3206
Регистриран на: 13.02.2008
Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
Пол: Мъж
Кара: Всичко що е BMW , баничарки
Мечтае да кара: M1

Мнение от laviatan » 04 Юни 2008, 11:31

sajonara написа:Но съм на 99% сигурен че ти е заминал датчика на коляновия вал. 131 лв е в Елит Авто и 180 в Дару Кар .

така е :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 1.02.2007

ре

Мнение от dian_car » 05 Юни 2008, 0:10

Благодаря момчета за мненията но със сигурност не са пррдпазители и дори и датчик колянов вал. Защото когато я оставя да не я пипам повече от половин час или ако я пробвам на другият ден колата пали перфектно и работи ама след около 5 минути огасва и прави същият проблем. Утиваме на компютър ама първо ще пробвам да му презапиша софтуера.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Мнение от spacepl » 05 Юни 2008, 0:28

100% проблема е свързан с топлинно разширение - въпроса е КЪДЕ точно ? софтуера едва ли е проблем>

ентусиаст
Аватар
Мнения: 910
Регистриран на: 4.01.2007
Местоположение: България
Кара: BMW E39 520 M52
Мечтае да кара: M5

Мнение от i4koo » 05 Юни 2008, 11:40

laviatan написа:
sajonara написа:Но съм на 99% сигурен че ти е заминал датчика на коляновия вал. 131 лв е в Елит Авто и 180 в Дару Кар .

така е :yes:
И аз съм за датчик колега ,при мен беше така ,успех :winky:
Нищо лично ,Просто бизнес !

Потребител
Аватар
Мнения: 44
Регистриран на: 20.04.2006

Мнение от DON_BOBI » 05 Юни 2008, 12:23

Колега според мен проблема е в датчика на коляновият вал аз го смених преди няколко дни и сега колата е кат нова в дарукар струва с със смяната към 300 кинта и става как си трябва наи лесно е да закачиш на тест колата и ако е този датчик ще ти изкара грешка 83

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 23.04.2008
Местоположение: Варна

Мнение от strahilv » 06 Юни 2008, 22:11

:winky: Датчика на коляновият вал работи на принципа на индукцията или на чист български- на принципа на металотърсачаКато се изменя температурата на ДВГ-то остарелият датчик дава непостоянна инф на компа за работата на ДВГ-то На диагностика веднага показва грешката :winky:

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook