Бавно гасне лампата на еърбега
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
Бавно гасне лампата на еърбега
Малко съм притеснен и се допитвам до опита, който имате. Когато запаля автомобила лампата за еърбега изгасва едва след около 5 минути. Ходих в сервиз и го закачиха, но не успяха да открият причина. Предположението,коетоизказаха е за някакъв датчик за пасажера. Рових в RealOEM и успях да намеря нещо подобно под номер3.
http://store.picbg.net/pubpic/53/31/b17 ... 465331.png
Възможно ли този бавен чек на системата на въздушните възглавници да е от този датчик? И ако да лесна ли е подмяната и къде точно в седлката се намира?
http://store.picbg.net/pubpic/53/31/b17 ... 465331.png
Възможно ли този бавен чек на системата на въздушните възглавници да е от този датчик? И ако да лесна ли е подмяната и къде точно в седлката се намира?
- map13
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: 9.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525d вагон
ти си късметлия при мен даже не гасне
иначе отиваш в Дару Кар и си решаваш проблема ... някъде към 150лв май е датчика/ без труд/ ... а имало и вариант при който за към 50лв някъде четох във форума пак в Дару Кар да не сменяш датчика ми по някакъв друг начин да я направят за да си работи не дай си боже ако има удар !! а датчика се намира на седалката до шофьора

Последна промяна map13 на 30 Май 2008, 19:10, променена общо 1 път
- Karlo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '97 Е39 M52B20
Това е интересно - по принцип аз трябва да сменям сензормата, ако може
някой да каже дали наистиа правят такова нещо ще е добре, щото
на мен Дару им казаха 150+труд150=300, плюс две спойки на кабелите
към двата пиропатрона.
бтв, важно е да се знае, че ако свети ербега, без значение каква е причината,
сестемата изобщо няма да сработи ако не дай Боже се наложи.
някой да каже дали наистиа правят такова нещо ще е добре, щото
на мен Дару им казаха 150+труд150=300, плюс две спойки на кабелите
към двата пиропатрона.
бтв, важно е да се знае, че ако свети ербега, без значение каква е причината,
сестемата изобщо няма да сработи ако не дай Боже се наложи.
Ако си сигурен че е датчика на пасажерската седалка това е начина.
http://www.autopower.se/galleri/frilans ... efault.asp
Моя датчик е така и нямам проблеми.Цялата операция излиза 0.82 лв. Лошото е ,че при удар дори да няма никой на пасажерската седалка еърбега пак ще гръмне. Така че ако имате излишни парички си го направете както трябва - сменете датчика.
http://www.autopower.se/galleri/frilans ... efault.asp
Моя датчик е така и нямам проблеми.Цялата операция излиза 0.82 лв. Лошото е ,че при удар дори да няма никой на пасажерската седалка еърбега пак ще гръмне. Така че ако имате излишни парички си го направете както трябва - сменете датчика.
Доста кончета в един обор.


- Karlo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '97 Е39 M52B20
Мерси за инфото, не че разбирам немски - къде може да се направи това?
Щото сам няма как.
А бтв при колко км в час се отварят ербеците?
Щото сам няма как.
А бтв при колко км в час се отварят ербеците?
Karlo написа:Мерси за инфото, не че разбирам немски - къде може да се направи това?
Щото сам няма как.
А бтв при колко км в час се отварят ербеците?
Не ти е нужно да разбираш немски просто отиди в някой магазин за електронни компоненти и поискай следните елементи :
70-003-75 1N4002 Diod 1A 100V
60-107-06 56kOhm motstеnd 5% 1/4 watt
65-692-48 Kondensator ker.100pF/100V
След което просто свързваш по картинката :

И всичко излиза 1 лв. Много е просто няма нужда да разбираш от електроника. Единственото което трябва да се внимава е сивата лентичка на диона(черния) да е от страната на синия кабел. Другите 2 елемента няма значение как ще ги завъртиш на клемореда.
Офф:
Катализатора го изкупиха във във Варна до близо до Метро - сложиха ми резонансно гърне и ми дадоха 60-70 лв .
Значи на около 120-130 лв ги изкупуват.
Доста кончета в един обор.


- Karlo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '97 Е39 M52B20
А бтв има ли такава услуга в Дару - това с "баласта"?
Щото ми се струва по разумно ако недай Боже нещо стане да трябва
да оправяш два ербега, пиропатрони и т.н. отколкото да трябва тебе
А относно сензормата - необходимото тегло за активиране, когато е
в изправност май беше 30кг. То това важи не само да не се вкарваш в
преразход, но и да не гърми ако има бебе в седалка отпред.
Щото ми се струва по разумно ако недай Боже нещо стане да трябва
да оправяш два ербега, пиропатрони и т.н. отколкото да трябва тебе
А относно сензормата - необходимото тегло за активиране, когато е
в изправност май беше 30кг. То това важи не само да не се вкарваш в
преразход, но и да не гърми ако има бебе в седалка отпред.
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани