Привет на всички от един горд собственик на 320D :)

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 19.01.2007

Привет на всички от един горд собственик на 320D :)

Мнение от puhonder » 19 Яну 2007, 20:35

Здравейте всички!
От няколко месеца чета форума, но бях само консуматор :)
Днес свърших с КАТ, МАТ и какво ли още не и не ми остана друго освен да се регистрирам и тук. За преживяванията ми при зелените жилетки не ми се говори, само ще спомена че в 8:30 излезнах от канала, а си тръгнах в 17:00 /а бях изряден с документите/. Навсякъде цареше хаос и анархия. Думи нямам :ranting:
Да оставим неприятните спомени и да минем към същественото :D
e46 320D 12.2000 touring , снимчици ще пусна тези дни, защото нямах време за това вчера и днес :(
За сега съм много доволен, пък ще видим дали ще остана с такива чувства и след като мине през диагностиката. Вече е купена така или иначе, да се надяваме че няма да има много поражения :) за сега установих, че не ми работи клаксона, а в София това е мнооооооого лошо :D :D :D дали е някой бушон, дали въобще работи, дали е нещо друго тепърва ще разбирам.
Имам и няколко въпроса към всички колеги :)
1.за диагностика няма да питам , обърнах форума надолу с краката прочетох какво ли не .... май най-добрият вариант е Камор ... за добро или лошо. Все пак ако някой има да сподели нещо ... отворен съм за предложения :)
2.днес точно реши да завали малко. Принципно щеше да е хубаво да в сняг ,но явно времето има свои виждания за нещата. като си пръснах вода на предното стъкло, ама само за секунда .... чистачките не се включват. Трябва да задържа лоста поне 2 секунди за да се включат. При вас така ли е ? Има ли някакъв начин да се пуснат веднага? /дано да го обяснявам разбираемо/
3.Имам и един проблем за сега открит, с който може би трябваше да почна защото ме притеснява най-много.
Паленето е ОК, обаче когато загася двигателя /това е всеки път/ все едно се гаси от раз а не плавно. Не мога да го обясня точно, но все едно като врътна ключа и спира за части от секундата, което внася естествено и някаква вибрация. Е, не е като да фучи, гърми и кой знае какво, (опази Боже) ама и дори такъв като мене, който не разбира много му прави голямо впечатление. Имате ли идеи какво може да бъде.
4.Явно предишният собственик си е казал : абе за к'во да ги ссменям тия накладки, може да стърже ама още спира!!! Предния ляв диск прилича на гофрета. Намерих цени във форума, но се различават в порядъка на 100 лв. То е ясно че за всяка модификация има разлика , но ако някой скоро е сменял нещо, ще се радвам да сподели.

Ами за сега е това :) Мисля да си я погледам малко през прозореца и да лягам да спя,че не ми останаха батерии.

Поздрави на всички и може би до скоро :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1247
Регистриран на: 28.04.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: с Adaptive Drive
Мечтае да кара: F06 с B58

Мнение от 100imenov » 19 Яну 2007, 22:25

Е айде честита да ти е много да те слуша и само хубави моменти с нея ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 820
Регистриран на: 7.06.2006

Мнение от add1cted » 19 Яну 2007, 22:55

Здравей и честито! Пожелавам ти хиляди безаварийни километри :) за чистачките това е нормално. При всички е така. За камор гласувам против... нищо не разбират, бавят и цакат яко. Не забравяй, че и те малко лъжат с цел да ги смениш нещата.. Аз лично бих ти препоръчал сервиза на Вари 2000. Намира се срещу караулката на Ботевградско шосе точно зад Маргел (за джантите магазина). За спирачките... вземи си дискове brembo max и накладки които прецениш... (ате,феродо,текстар). Изчакай тука някой може да каже някакви впечатления защото аз ще ги сменям след 2 седмици и чак тогава ще мога да кажа от личен опит. Иначе бих ти казал следното за точно този двигател - пази много турбината защото това е доста слабо място за този двигател. Не го ръчкай като е студен, и ако си го ръчкал в продължение на повече време след като спреш на място не я изгасвай веднага, а постой така в продължение на минутка-две. Разбира се, не е задължитено просто увеличава живота на турбото, което е само 2000 лева :mhihi: е успех и ти пожелавам да няма нищо сериозно по нея ;)

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3022
Регистриран на: 28.11.2005
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: ///М3
Мечтае да кара: ///М3

Re: Привет на всички от един горд собственик на 320D :)

Мнение от Гецата » 19 Яну 2007, 23:03

puhonder написа:като си пръснах вода на предното стъкло, ама само за секунда .... чистачките не се включват. Трябва да задържа лоста поне 2 секунди за да се включат. При вас така ли е ? Има ли някакъв начин да се пуснат веднага?

Здравей добре дошъл и не на последно място честито за новата придобивка и само безаварийни километри!
По въпроса с чистачките.... Да и ние сме така ;) това е направено така с цел да не работят на сухо :idea:
Изображение
"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 19.01.2007

Мнение от puhonder » 20 Яну 2007, 19:32

Благодаря ви за пожеланията :)

За този сервиз на Вари 2000 наистина пише добри неща и смятам в понеделник да го посетя. Трябва ли предварително да се запиша или може направо да отида.Освен това как стои въпроса с частите? Предварително ли да си намеря от някъде (и къде е това някъде :) ) или те могат да ми ги намерят (масла, филтри, вериги и т.н.)?

Изчакай тука някой може да каже някакви впечатления защото аз ще ги сменям след 2 седмици и чак тогава ще мога да кажа от личен опит.


Благодаря, ще изчакам и ще се радвам да споделиш впечатления :)

По въпроса с чистачките.... Да и ние сме така това е направено така с цел да не работят на сухо


Какво мога да кажа освен - :uups: :uups: :uups: напълно логично е ! Тъпо че не се сетих. Мерси ! :)

Освен всичко друго искам и да ви попитам какво е това нещо ж средата на тавана, което е квадратно и има дупки все едно за проветрение отпред и отзад. Днес се качих в други две като мойта и такова нямаше !?

Мерси още веднъж за пожеланияата и до скоро :)

П.С.: намерих и двете снимки от обявата (днес пак не можах да я снимам).Ето ги и тях :)

Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 361
Регистриран на: 13.09.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е36 328i Touring '96

Мнение от georgivar » 20 Яну 2007, 20:40

puhonder написа:За този сервиз на Вари 2000 наистина пише добри неща и смятам в понеделник да го посетя. Трябва ли предварително да се запиша или може направо да отида.Освен това как стои въпроса с частите? Предварително ли да си намеря от някъде (и къде е това някъде :) ) или те могат да ми ги намерят (масла, филтри, вериги и т.н.)?


Вари-2000 ЕООД
Магазин:
тел. 944 16 76
гсм 0887 36 19 23

Сервиз:
гсм 0887 43 09 67

ентусиаст
Аватар
Мнения: 820
Регистриран на: 7.06.2006

Мнение от add1cted » 20 Яну 2007, 20:41

puhonder написа:Благодаря ви за пожеланията :)

За този сервиз на Вари 2000 наистина пише добри неща и смятам в понеделник да го посетя. Трябва ли предварително да се запиша или може направо да отида.Освен това как стои въпроса с частите? Предварително ли да си намеря от някъде (и къде е това някъде :) ) или те могат да ми ги намерят (масла, филтри, вериги и т.н.)?

Изчакай тука някой може да каже някакви впечатления защото аз ще ги сменям след 2 седмици и чак тогава ще мога да кажа от личен опит.


Благодаря, ще изчакам и ще се радвам да споделиш впечатления :)

По въпроса с чистачките.... Да и ние сме така това е направено така с цел да не работят на сухо


Какво мога да кажа освен - :uups: :uups: :uups: напълно логично е ! Тъпо че не се сетих. Мерси ! :)

Освен всичко друго искам и да ви попитам какво е това нещо ж средата на тавана, което е квадратно и има дупки все едно за проветрение отпред и отзад. Днес се качих в други две като мойта и такова нямаше !?

Мерси още веднъж за пожеланияата и до скоро :)

П.С.: намерих и двете снимки от обявата (днес пак не можах да я снимам).Ето ги и тях :)

За сервиза на Вари не ти трябва час. Просто отиди и винаги има кой да те поеме. Те ще ти поръчат всичко, но най-вероятно ако отидеш във вторник нещата ще са там в сряда и така. Това което обясняваш за проветрение нямам идея какво или поне аз не съм виждал такова.

Междрудругото джантата ти е страшна! Ако искаш да я направиш още малко по-красива бих ти препоръчал да боядисаш лайсните в цвета на колата, да сложиш рейлинг (или там както се казват тея на покрива), хромирана лайстна и може би едни халогени. Според мен ще стане супер, но това разбира се си е до въпрос на вкус ;)

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3022
Регистриран на: 28.11.2005
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: ///М3
Мечтае да кара: ///М3

Мнение от Гецата » 20 Яну 2007, 21:42

Това по средата на тавана е алармата или по точно обемните сензори ;)
Изображение
"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d

Му му мух мули, майкоууу!
Аватар
Мнения: 3102
Регистриран на: 18.07.2006

Мнение от absix » 20 Яну 2007, 21:57

Хубавица, макър, че мразя комбита като цяло ;)

Добре дошъл! 8)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2840
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: София

Мнение от ///sasho » 21 Яну 2007, 1:11

Добре дошъл , много ти е хубава колата . Съз здраве да си я караш :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1418
Регистриран на: 30.09.2006
Местоположение: София

..........

Мнение от euroto » 21 Яну 2007, 9:35

Здравей, първо да ти е честита новата кола, изглежда невероятно :) да си я караш със здраве :)

Относно гасенето на мотора мисля, че това е съвсем нормално, карал съм доста дизели включително и нови и когато врътна ключа или натисна стопа на по новите, двигателя спира на секундата все едно и аз незнам как да го обесня, но в момента в който натисна бутона стоп и двигателя вече е спрял :) така, че според мен и при теб е така, но за всеки случай се консултирай с компетентни по въпроса, въпреки, че е логично да няма никакъв проблем ...

Старите дизели гаснеят обикновенно така : врътваш ключа и двигателя докато спре напълно прави още няколко оборота :mhihi: а при новите това нещо го няма :!: :winky:

дано съм помогнал :)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 181
Регистриран на: 30.12.2005

Мнение от kluves » 21 Яну 2007, 12:22

аз бях в сервиза на вари и определено май няма да повторя.не може когато нещо тропа никой да не се качи в колата да чиуе шума а само да се сменя наред, а тропането да остава.не е и хич евтино.

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 19.01.2007

Мнение от puhonder » 21 Яну 2007, 16:03

Продължавам с благодарностите :)
Днес ссе занимавах с две неща:
1.да разбера защо не работи задната пръскалка.
2.защо по дяволите на работи клаксона !!!!

с първото се справих.Свалих корите, после моторчето, отворих го и видях че гуменото оплътнение, в което влиза ротора е пропуснало вода и има доста ръжда в уж изолираната система.
почистих го хубаво, напръсках с контакт шпрей и то тръгна да се върти на 6! намерих едно парче гума и си направих нова гумена шайбичка. ....абе в крайна сметка сега работи като ненормално :D :D :D .
Остана обаче другият проблем. Проверих бушоните. Пишеше че трябва да проверя номер 5 и 55 .И двата бяха ОК.
Имате ли идеи какво друго да гледам ? Въобще, къде се намира тоя клаксон ? :uups: Уж гледах, ама нищо не намерих. Ако ми помогнете да го открия и ако му подам напрежение, ще свирне ли /за да проверя дали на него нещо му има или само на връзката до него/ ?

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3022
Регистриран на: 28.11.2005
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: ///М3
Мечтае да кара: ///М3

Мнение от Гецата » 22 Яну 2007, 18:12

Клаксоните са два и седят в предната броня над халогените захванати са за алуминиевата греда :mhihi:
сваляш бронята и ги пробваш ;)
Изображение
"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 19.01.2007

Мнение от puhonder » 22 Яну 2007, 20:12

Клаксоните са два и седят в предната броня над халогените захванати са за алуминиевата греда
сваляш бронята и ги пробваш


мерси :) тези дни ще пиша какво съм направил, че нещо няма много време. Забелязах, че на контакт, когато натисна клаксона при бушоните цъка. Това явно означава, че контакта работи, може би има някакъв проблем в релето /ако въобще има такова/. Ще пиша :)!



Старите дизели гаснеят обикновенно така : врътваш ключа и двигателя докато спре напълно прави още няколко оборота а при новите това нещо го няма

дано съм помогнал


ПОМОГНА И ОЩЕ КАК !! :lol: :lol: :lol: Поне ме поуспокои ДОСТА ! :)

Днес няколко пъти звънях на сервиза на Вари 2000 но ми затваряха. Реших да звънна в Юве , най-ранния прием беше възможен петък следобяд. Реших да звънна и в Камор. Те предложиха в сряда и взех че се навих.Дано не съжалявам. :)



Това по средата на тавана е алармата или по точно обемните сензори


Всъщност се замислих, за какво са и сложили обемни датчици, като нямаше аларма? Или служат за нещо друго? да не би да са за температурата в купето ? Нещо ме хвърли тая конзола в размисли.

И къде за БОГА е тая аптечка, уж в европейските автомобили си е включена по дифоут!?!?!? :shock:

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook