Монтиране на видеорегистратор (DVR)
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
- red_gendo
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 1.01.2019
- Местоположение: Казанлък
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW E46, 2001г, седан, бензин , 105к.с.
Монтиране на видеорегистратор (DVR)
Ами колеги здравейте !
Колата - БМВ е46 , седан, бензин, 2001г. базово оборудване, ( ел прозорци и огледала само а и климатик като екстри, 105к.с. )
Една задача съм си поставил - монтиране на видеорегистратор в колата защото имах вече 2 посегателства за съжаление. Колите ни са стари и не си заслужава каско си мисля .... засега. Та ...Видеорегистратора го избрах на база - ниска цена - много екстри. Модела е .... няма модел , китайска работа, купен от българия но на кутията пише ,,VIDEO CARDVR - WDR FULL HD 1080P" . Има 3 камери - предна , задна и вътре в купето . Другите опции са - да има сензор за движение - и има . Да има датчик за удар - уж има ама как да го тествам ще видим. Т.е. при мен , щетите и 2та пъти са на паркинг - 1 път не умишлено но вторият път съвсем умишлено. Това което като екстри предлага двр-а ме устройва на пълно. Има и други опции като това , че може да се ползва като камера за заден ход и другото е , че подържа голяма карта памет. То стана като реклама ама за тези дето питат - е що не си купи по скъпа дето има указания в нея как се монтира ... та те за това , заради екстрите и цената. Една вметка - не открих по форума нищо конкретно затова си позволих да пиша нова тема. Сега идеята ми е - да стои винаги на стъклото и да е винаги включена готова да снима при всяка интервенция . За тази цел обаче означа както е сега , че трябва да я включа в запалката и тя да не се използвва за нищо друго. Хубавото какво е - не се налага да правя някакви кой знае какви овързвания примерно със датчик за задна скорост за да се включва като гледам на зад. Просто от самата камера избирам коя камера да ми се показва . И тук идват следните въпроси като молбата ми е някои запознат или някой който го е правил да каже , за което му благодаря :
1. Тъй като ще закрепя двр-а на прозореца горе до огледалото , хубавто е че кабелите са му отгоре - но искам да минават някак си под тавана на колата а не да се мандахерцат из купето . Така трябва да минат че да стигнат до ток, който да подам. Та - от къде най лесно мога да взема ток, 12V, като си мислех за .... крушката на тавана в купето до моето шофьорско място. Дали обаче там ще имам постояно ток или да го кажа така - ако не ми е отворена вратата , има ли как да избегна този неин датчик и да взема ток от там за да имам постоянно захранване на двр-а ? Ако не, от къде най лесно мога да си изкарам ток за двр-а , като на буксата му за запалката пише : input DC12v-24v, output DC5v-1000mA т.е. работи на по слабо напрежение и дали няма да го повредя си мисля пък ако го свържа директно към 12v ?
2. Камерата за задно виждане трябва да стига с кабел от задния номер до двр-а на предното стъкло. Кабел имам в комплекта , ок . Но има една букса като за слушалки. Наврях я - ок появи се камерата . Има обаче един оголен червен тънък кабел паралено до този с буксата и той за къде е ? Не мога да си обясня освен за някоя маса да а е .... ама що пък червен ? Или друго му е предназначението ? Та тук питането ми е и за това от къде най лесно да прекарам кабел за да стигна до двр-а на предното стъкло като се тръгва от багажник на седан и се стигне до предно стъкло до огледалото.
3. Идята ми е с най-малко играчка и сваляне на части да го направя . Не искам майстор , искам да си го направя сам с ваша пошомощ, демек и да не плащам но и да знам каке направено , защото след време си мисля дазаменя това с навигация която да е вързана с тези камери ама как ще е незнам засега.
И благодаря ако се включите с градивни коментари само да кажа !
Колата - БМВ е46 , седан, бензин, 2001г. базово оборудване, ( ел прозорци и огледала само а и климатик като екстри, 105к.с. )
Една задача съм си поставил - монтиране на видеорегистратор в колата защото имах вече 2 посегателства за съжаление. Колите ни са стари и не си заслужава каско си мисля .... засега. Та ...Видеорегистратора го избрах на база - ниска цена - много екстри. Модела е .... няма модел , китайска работа, купен от българия но на кутията пише ,,VIDEO CARDVR - WDR FULL HD 1080P" . Има 3 камери - предна , задна и вътре в купето . Другите опции са - да има сензор за движение - и има . Да има датчик за удар - уж има ама как да го тествам ще видим. Т.е. при мен , щетите и 2та пъти са на паркинг - 1 път не умишлено но вторият път съвсем умишлено. Това което като екстри предлага двр-а ме устройва на пълно. Има и други опции като това , че може да се ползва като камера за заден ход и другото е , че подържа голяма карта памет. То стана като реклама ама за тези дето питат - е що не си купи по скъпа дето има указания в нея как се монтира ... та те за това , заради екстрите и цената. Една вметка - не открих по форума нищо конкретно затова си позволих да пиша нова тема. Сега идеята ми е - да стои винаги на стъклото и да е винаги включена готова да снима при всяка интервенция . За тази цел обаче означа както е сега , че трябва да я включа в запалката и тя да не се използвва за нищо друго. Хубавото какво е - не се налага да правя някакви кой знае какви овързвания примерно със датчик за задна скорост за да се включва като гледам на зад. Просто от самата камера избирам коя камера да ми се показва . И тук идват следните въпроси като молбата ми е някои запознат или някой който го е правил да каже , за което му благодаря :
1. Тъй като ще закрепя двр-а на прозореца горе до огледалото , хубавто е че кабелите са му отгоре - но искам да минават някак си под тавана на колата а не да се мандахерцат из купето . Така трябва да минат че да стигнат до ток, който да подам. Та - от къде най лесно мога да взема ток, 12V, като си мислех за .... крушката на тавана в купето до моето шофьорско място. Дали обаче там ще имам постояно ток или да го кажа така - ако не ми е отворена вратата , има ли как да избегна този неин датчик и да взема ток от там за да имам постоянно захранване на двр-а ? Ако не, от къде най лесно мога да си изкарам ток за двр-а , като на буксата му за запалката пише : input DC12v-24v, output DC5v-1000mA т.е. работи на по слабо напрежение и дали няма да го повредя си мисля пък ако го свържа директно към 12v ?
2. Камерата за задно виждане трябва да стига с кабел от задния номер до двр-а на предното стъкло. Кабел имам в комплекта , ок . Но има една букса като за слушалки. Наврях я - ок появи се камерата . Има обаче един оголен червен тънък кабел паралено до този с буксата и той за къде е ? Не мога да си обясня освен за някоя маса да а е .... ама що пък червен ? Или друго му е предназначението ? Та тук питането ми е и за това от къде най лесно да прекарам кабел за да стигна до двр-а на предното стъкло като се тръгва от багажник на седан и се стигне до предно стъкло до огледалото.
3. Идята ми е с най-малко играчка и сваляне на части да го направя . Не искам майстор , искам да си го направя сам с ваша пошомощ, демек и да не плащам но и да знам каке направено , защото след време си мисля дазаменя това с навигация която да е вързана с тези камери ама как ще е незнам засега.
И благодаря ако се включите с градивни коментари само да кажа !
Re: Монтиране на видеорегистратор (DVR)
Здравей,
скоро слагах регистратор, но само една камера на предното стъкло.
Захранване е най-лесно да се вземе от интериорното осветление, така наречените reading lights. Сваля се плафона в купето и в тавна се монтира модул 12V DC to 5V DC, или си подвързваш там захранването от комплекта което иначе включваш в запалката. Имай в предвид, че това което сложиш там няма да има естествена вентилация, и е добре да не загрява много, за това аз сложих подходящ захранващ модул.
Малка особеност в захранването на това осветление е, че е налично само когато автомобила е отключен. При заключване електрониката спира захранването. Ако регистратора ти няма вградена батерия този вариант отпада и трябва да прекарваш кабели (които така или иначе ще прекарваш заради задната камера.)
Мен този вариант много ме устройва, защото камерата ми се активира веднага след отключване на автомобила и започва да записва, и спира записа след като излезна от автомобила и го заключа. Ако автомобила се заключи от бутона на купето, и ключа е на таблото, захранването не се прекъсва.
Камерата ми има батерия и на паркинг продължава да записва ако се случи нещо.
Ако ще прекарваш кабел. Сваляш плафона, дясната колона на предното стъкло и жабката. През отвора за плафона имаш достъп до горната част на свалената колона, а от долната част наколоната (таблото) до жабката. Зад жабката има предостатъчно захранване и достъп до задната.
Колонката се сваля лесно. Махаш лайсната за eърбега и развиваш болтовете, мисля, че нямаше щипки и направо излизаше. Ако нямаш еърбег там... незнам
Към багажника... от жабката надолу и... пак незнам 
Дано съм бил полезен с нещо.
скоро слагах регистратор, но само една камера на предното стъкло.
Захранване е най-лесно да се вземе от интериорното осветление, така наречените reading lights. Сваля се плафона в купето и в тавна се монтира модул 12V DC to 5V DC, или си подвързваш там захранването от комплекта което иначе включваш в запалката. Имай в предвид, че това което сложиш там няма да има естествена вентилация, и е добре да не загрява много, за това аз сложих подходящ захранващ модул.
Малка особеност в захранването на това осветление е, че е налично само когато автомобила е отключен. При заключване електрониката спира захранването. Ако регистратора ти няма вградена батерия този вариант отпада и трябва да прекарваш кабели (които така или иначе ще прекарваш заради задната камера.)
Мен този вариант много ме устройва, защото камерата ми се активира веднага след отключване на автомобила и започва да записва, и спира записа след като излезна от автомобила и го заключа. Ако автомобила се заключи от бутона на купето, и ключа е на таблото, захранването не се прекъсва.
Камерата ми има батерия и на паркинг продължава да записва ако се случи нещо.
Ако ще прекарваш кабел. Сваляш плафона, дясната колона на предното стъкло и жабката. През отвора за плафона имаш достъп до горната част на свалената колона, а от долната част наколоната (таблото) до жабката. Зад жабката има предостатъчно захранване и достъп до задната.
Колонката се сваля лесно. Махаш лайсната за eърбега и развиваш болтовете, мисля, че нямаше щипки и направо излизаше. Ако нямаш еърбег там... незнам


Дано съм бил полезен с нещо.
2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани