Пружини смяна
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
Пружини смяна
Здравейте, имам Е46 комби м54б22 мотор. Единият амортисьор изтече и се разхлопа, купих си 2 нови също и 2та тампона отгоре ( със стандарт окачване съм). В нета намерих пружини м тех 2 и си ги взех и тях с идеята да смъкна една идея колата. Днес ми ги сложиха и останах леко изненадан и разочарован. Колата отпред стана по- висока от преди. Някой може ли да обясни защо се получи така и възможно ли е да се сниши след известно време с каране или не.
Последна промяна egmo на 13 Юли 2020, 14:10, променена общо 1 път
Нежелан ефект след смяна на пружини
Здравейте, предните амортисьори трябваше да ги сменя, защото единия изпусна и си купих нови.Също така взех и тампоните отгоре , ударните и прашниците. Реших да си купя и пружини с цел леко да я смъкна понеже моята е с нормално окачване и ми стоеше леко височка. Намерих в нета пружини М тех 2 и ги поръчах. Вчера вкарах колата да ги сменят всички части и когато видях колата с новите амортисьори и пружини останах изненадан... разтоянието между гумата и калника е станал повече от преди, а идеята беше обратното да се получи като ефект. Искам да попитам някой има ли идея защо се е получило така, качвам и снимка с резултата.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Пружини смяна
Пружините, които си сложил би трябвало да са по-твърди. Амортисьорите за тея пружини съответно са различни, предполагам чашката е другояче разположена. Допуснал си сериозна грешка. Освен всичко останало, пружината и амортисьора от всяко едно окачване съставляват трептящ кръг, настроен на определена честота. Елементите не са взаимозаменяеми! Или сменяй всичко, или си върни оригиналните пружини.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
Re: Пружини смяна
Пружините не са само М-тех и обикновени! Има значение какъв двигател има автомобила, тези дето си сложил най-вероятно са от 3.0 дизел, който е по-тежък от твоя М54 и затова стои така.
Re: Пружини смяна
[quote="izzzo"]Пружините не са само М-тех и обикновени! Има значение какъв двигател има автомобила, тези дето си сложил най-вероятно са от 3.0 дизел, който е по-тежък от твоя М54 и затова стои така.[
Пружините са от комби с мотор М54б25
Пружините са от комби с мотор М54б25
Re: Пружини смяна
Така изглежда колата преди (отдолу) и след (отгоре) смяната.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- hackermania
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 64
- Регистриран на: 18.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: с усмивка.
- Мечтае да кара: колата си до пенсия.
- Детайли за колата: разглезена
Re: Пружини смяна
Има значение и амортисьорите ти какви са. При подмяна на моите в сервиз ми бяха поръчали и сложили обикновени амортисьори, а не m tech 2 еквивалент на Sachs, за които си бях платил. Колата беше осезаемо по-висока и след рекламация и монтаж на правилните амортисьори се оправиха нещата. Така че си огледай хубаво всичко.
- PaLMaL
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 269
- Регистриран на: 3.03.2016
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Touring 320d 04'
Re: Пружини смяна
Колега , "проблема" ти идва от там , че си сменил и тампоните на макферсъна , винаги така става 

9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани