E46 320D 150 мудно ускорение до 2000 RPM
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- djfireboyy
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 6.03.2020
- Пол: Мъж
E46 320D 150 мудно ускорение до 2000 RPM
Здравейте колеги, наскоро си закупих bmw e46 2003 320d 150 hp. Светеше лампата за DDE,
това реотана за подгряване на свещите ли е, или софтуерът на ECU-то, не знам. Но
колата при палене се меняха оборотите, свалих релето и го оправих. Проблемът изчезна. Но лампата продължи да си свети
и я изтриха с компютър. И не се е появявала от тогава. Около 2 месеца вече. Проблемът, които има е че върви добре
чак след 2000 оборота нагоре залепва те за седалката и ускорява сравнително мощно. Но преди тези обороти
е доста мудничка. Издърпах MAF-a и тръгна малко повече. Не мога да кажа, че се оправи но дърпа леко
повече. Тествах я от 0-100 без маф 12 секунди. 150 коня някакси е нереално 12 секунди. Та закачихме я
на лаптоп за диагностика и изкара следните грешки : 4530, 4B90, 4560, 4570, 4610, общо взето кодове
свързани с Регулиране на налягането в Rail чрез дозиращият възел - Твърде ниско налягане/мин задействане.
Да не би да е сензорът за гориво/въздух на дозиращия възел?
това реотана за подгряване на свещите ли е, или софтуерът на ECU-то, не знам. Но
колата при палене се меняха оборотите, свалих релето и го оправих. Проблемът изчезна. Но лампата продължи да си свети
и я изтриха с компютър. И не се е появявала от тогава. Около 2 месеца вече. Проблемът, които има е че върви добре
чак след 2000 оборота нагоре залепва те за седалката и ускорява сравнително мощно. Но преди тези обороти
е доста мудничка. Издърпах MAF-a и тръгна малко повече. Не мога да кажа, че се оправи но дърпа леко
повече. Тествах я от 0-100 без маф 12 секунди. 150 коня някакси е нереално 12 секунди. Та закачихме я
на лаптоп за диагностика и изкара следните грешки : 4530, 4B90, 4560, 4570, 4610, общо взето кодове
свързани с Регулиране на налягането в Rail чрез дозиращият възел - Твърде ниско налягане/мин задействане.
Да не би да е сензорът за гориво/въздух на дозиращия възел?

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: E46 320D 150 мудно ускорение до 2000 RPM
djfireboyy написа:Здравейте колеги, наскоро си закупих bmw e46 2003 320d 150 hp. Светеше лампата за DDE,
това реотана за подгряване на свещите ли е, или софтуерът на ECU-то, не знам. Но
колата при палене се меняха оборотите, свалих релето и го оправих. Проблемът изчезна. Но лампата продължи да си свети
и я изтриха с компютър. И не се е появявала от тогава. Около 2 месеца вече. Проблемът, които има е че върви добре
чак след 2000 оборота нагоре залепва те за седалката и ускорява сравнително мощно. Но преди тези обороти
е доста мудничка. Издърпах MAF-a и тръгна малко повече. Не мога да кажа, че се оправи но дърпа леко
повече. Тествах я от 0-100 без маф 12 секунди. 150 коня някакси е нереално 12 секунди. Та закачихме я
на лаптоп за диагностика и изкара следните грешки : 4530, 4B90, 4560, 4570, 4610, общо взето кодове
свързани с Регулиране на налягането в Rail чрез дозиращият възел - Твърде ниско налягане/мин задействане.
Да не би да е сензорът за гориво/въздух на дозиращия възел?
Колега, проблем с налягането в рейла не е нещо екзотично. Най-напред вижте налягането на подкачващата помпа- като стойност и дали е стабилно. Ако не е сменян горивният филтър повече от 10000км е добре да се смени. След това вижте стойностите на фактическото и зададеното налягане в рейла. Ако се разминават проблема се търси в датчик за налягане, клапан за количеството на горивото, клапан за налягане, ГНП, проблемна дюза/и.
- VladiE
- ентусиаст
-
- Мнения: 830
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: E46 320D 150 мудно ускорение до 2000 RPM
Тоя мотор няма ГНП. Виновника вероятно е помпата под шофьора или евентуално дюза. Ако е дюза мотора ще тресе, затова първо проверете помпата.
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
- djfireboyy
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 6.03.2020
- Пол: Мъж
Re: E46 320D 150 мудно ускорение до 2000 RPM
VladiE написа:Тоя мотор няма ГНП. Виновника вероятно е помпата под шофьора или евентуално дюза. Ако е дюза мотора ще тресе, затова първо проверете помпата.
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
Благодаря за отговора, мотора ако тресе говорим при палене или в движение? Моя само при палене и гасене тресе, което мисля, че е от тампоните на двигателя .
Ако е от дюзи следователно във високите обороти 3000+ няма да върви или?
- VladiE
- ентусиаст
-
- Мнения: 830
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: E46 320D 150 мудно ускорение до 2000 RPM
От дюза мотора претриса често на тихи обороти докато е студен. Като е топъл пали трудно.
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
- djfireboyy
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 6.03.2020
- Пол: Мъж
Re: E46 320D 150 мудно ускорение до 2000 RPM
VladiE написа:От дюза мотора претриса често на тихи обороти докато е студен. Като е топъл пали трудно.
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
Като е топъл не ми дава да завъртя ключа

- djfireboyy
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 6.03.2020
- Пол: Мъж
Re: E46 320D 150 мудно ускорение до 2000 RPM
Колеги, насочил съм се към регулатора за налягането на горивото, понеже от ауспуха си намирисва
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани