Не върви и на бензин и на газ (M43B19 316)

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 29.06.2016
Кара: N52B25

Не върви и на бензин и на газ (M43B19 316)

Мнение от stoqnov23 » 02 Дек 2018, 21:23

Здравейте колеги..

Търсих доста по други форуми, и тук за въпросния проблем,но намирам проблем само или за бензин или за газ.. Та при мен е и при двете.
Значи в последните няколко месеца като я следя - В началото на газ си вървеше по-малко, и като съм обръщал на бензин определено се виждаше разликата(вървеше доста по приятно) В смисъл то си е ясно - газта е далече от бензина особено при бмв, ама все пак при пълна инжекция чак толкова да се стопи вървежа не го вярвам.По газовото съм сменял изпарителя датчика за температурата и филтрите.Проблема е че преди вървеше много добре и на газ - за този мотор си беше доста пъргава, и набираше добре, но с времето започна да върви все по-малко и по-малко.Случваше се така рядко на моменти изведнъж да се отпуши и да върви както преди,но дори и това изчезна вече.Тотално спря да върви и на бензин, и на газ и си мисля че даже вдига разхода така доста.Притеснява ме това че като става дума за вървежа може да започнем от А до Я.. дали от някъде ще взима въздух, дали някой филтър е запушен дали дебитомера е издухан вече, или свещи и тн.Не знам от къде да започна,но определено искам да я вкарам в пътя отново,че не ми харесва така.Все пак се надявам,че щом не върви и на двете може би ще е по лесно да се разбере проблемът.За дебитомера може да отида на елкон да го видят,но не знам какви стойности,трябва да показва - по-високи или по-ниски - също така съм го почиствал със спрей (не помага), откачвал съм кабела - разликата сякаш е само при първите 1-2 хиляди оборота като е изключен се спъва все едно.Бих приел всички съвети,за да мога да я оправя само да знам,че ще намерим проблемът и решението. :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 202
Регистриран на: 23.11.2010
Местоположение: Ел Марконе
Пол: Мъж
Кара: E46i

Re: Не върви и на бензин и на газ (M43B19 316)

Мнение от NIKMAN » 03 Дек 2018, 0:20

Колега започни първо с една качествена диагностика.
Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Re: Не върви и на бензин и на газ (M43B19 316)

Мнение от michev » 03 Дек 2018, 1:06

Подкрепям за диагностиката. А после си виж газовата - при добре настроена такава, няма как да хванеш разлика при каране на газ или бензин, говоря от личен опит с 3 мои БМВ-та с газови инжекциони, като едното е точно с мотор като твоя.
only rear wheel drive

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 29.06.2016
Кара: N52B25

Re: Не върви и на бензин и на газ (M43B19 316)

Мнение от stoqnov23 » 03 Дек 2018, 8:42

Добре а газовата може ли да има общо, с това че не върви и на двете вече изобщо?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 29.06.2016
Кара: N52B25

Re: Не върви и на бензин и на газ (M43B19 316)

Мнение от stoqnov23 » 03 Дек 2018, 9:22

Аз съм от Варна.Бих се радвал да ме насочите към някой,който си върши работата,а не просто поредния,който да ме излъже.Понеже съм чел,и че ако отида на елкон,някой не се занимавали заради газовото,но аз ще отида и при газаджията отделно.Въпроса е да търся ли направо елкон,или да мина и през двете ако се наложи

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: БМВ М44Б19
Мечтае да кара: Imperial Tie Fighter
Детайли за колата: Стара баба с тояжка

Re: Не върви и на бензин и на газ (M43B19 316)

Мнение от stormrider » 03 Дек 2018, 10:36

Какъв елкон? Отиваш при някой който има Инпа да закачи колата и да се види има ли някакви грешки. Колата трябва да работи на бензин без забележки тогава отиваш при газаджия.
С много любов към децата!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 20.02.2009
Местоположение: София
Кара: E46 (M43B19)

Re: Не върви и на бензин и на газ (M43B19 316)

Мнение от xenolith » 03 Дек 2018, 13:32

Варианти колкото искаш. Паразитен въздух, запушена картерна вентилация, датчици, чудесии. Плюс това, ако покараш 100-200км само на бензин ще поизчисти работата със сигурност, но далеч не означава, че ще си реши проблемите. :D

viewtopic.php?f=34&t=431349

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1662
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
Мечтае да кара: BMW M2

Re: Не върви и на бензин и на газ (M43B19 316)

Мнение от ildivvy » 04 Дек 2018, 1:23

В Добрич има добър майстор...
Ex: 96' BMW318ti

Изображение


Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!

Вече съм фен на Марио Драги!

" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев

Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: БМВ М44Б19
Мечтае да кара: Imperial Tie Fighter
Детайли за колата: Стара баба с тояжка

Re: Не върви и на бензин и на газ (M43B19 316)

Мнение от stormrider » 04 Дек 2018, 9:15

И то, не един.
С много любов към децата!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 29.06.2016
Кара: N52B25

Re: Не върви и на бензин и на газ (M43B19 316)

Мнение от stoqnov23 » 04 Дек 2018, 11:41

Колеги така не мога до никъде да стигна.В смисъл какво се очаква да направя - да отида така до Добрич,и какво - да започна да разпитвам хората там за добри майстори ли? Някакъв контакт поне име телефон, да се разбера с човека за час би било свършило някаква работа.Предполагам има доста хора във Варна, които имат ИНПА оборудване,но явно не им се занимава.Или някой който прави предимно бмв също би било от полза,но само ме насочете към някого ( по конкретно).

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 10.07.2010
Пол: Мъж
Кара: е36 318i
Мечтае да кара: m5

Re: Не върви и на бензин и на газ (M43B19 316)

Мнение от andreygg » 04 Дек 2018, 11:55

За начало смени въздушния филтър и отиди на газаджия да огледа маркучите и гофретата дали не са скъсани някъде и да смука въздух.

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 3.06.2014
Пол: Мъж
Кара: BMW 318CI
Мечтае да кара: е92

Re: Не върви и на бензин и на газ (M43B19 316)

Мнение от desislav88 » 04 Дек 2018, 22:55

Здравей колега , карам 318i . започни със смяна на клапан картерни газове.Той си е консуматив , пука му се мембрана или се задръства и почватам проблемите винаги с него. На моята имаше този проблем.Ако са ти стари свещите смени ги и тях има осезаема разлика с тях и газовата ги изморява бързо. Дебитомера има живот око 160000 км и край. КУПУВАШ САМО БОШ нищо друго ,че когато си с газ е по-капризна работата и влизаш в голям филм както бях направил аз с друга марка дебитомер колата гаснеше клатеше обороти и беше ужас. И последното възможно е гофрето след дебитомера ако е закъсано . Това са нещата които са при теб.400 лв и колата ти ще се прероди.И най-важното ако не си сменял термостат ,водната помпа и оригинална капачка на казанчето от когато си я купил си е руска рулетка да я караш така защотото много са ги прегрявали . двигатела е много читав но си иска обслужване. :D успех

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1212
Регистриран на: 10.11.2012
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a

Re: Не върви и на бензин и на газ (M43B19 316)

Мнение от The Heartlistener » 05 Дек 2018, 10:44

Въз основа описаното в първия пост - преди да се хвърлят хаотично пари по периферия, нека се замери компресията. Лесно е и дава отправна точка за по-нататък. Това - от горчив опит.
Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 374
Регистриран на: 14.10.2010
Местоположение: София и околностите
Кара: e36 M50B20
Мечтае да кара: e36 M3

Re: Не върви и на бензин и на газ (M43B19 316)

Мнение от shlosera » 05 Дек 2018, 13:13

The Heartlistener написа:Въз основа описаното в първия пост - преди да се хвърлят хаотично пари по периферия, нека се замери компресията. Лесно е и дава отправна точка за по-нататък. Това - от горчив опит.
Подобен горчив опит имах с едно м42 смени се всичко преди да установя, че 3 и 4ти цилиндър са с компресия 6.

Изпратено от моят E2105 с помощта на Tapatalk

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook