Пак Заден мост, Пак цепнат , Пак КУПЕ.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
1 мнение
• Страница 1 от 1
- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Пак Заден мост, Пак цепнат , Пак КУПЕ.
Здравейте ,
Знам ,има теми за въпросният проблем при купетата..
да изпреваря колегите дето ще ми набият ЗАДНАТА веднага
Колата от едната страна моста не се вижда ,че е цепнат не се чуват скърцания , пукания, тряскания и други издевателства...но след оглед задълбочен
се вижда как в близост до тампона на магарето леко има възкачане на метал над метал...от другата страна
Питането ми не е свързано с това къде да я водя на доктор, аз ще я пръсната цялата за въпросната процедура..
Планките са ясни това също отпада като опция...
Колебанието е Дали Епоксидна смола (течна заварка на 3М) или заваряне... https://www.youtube.com/watch?v=jDbvvsuSiQM
гледам тестове със смолата това няма отлепяне и след силов тест с големия Хамър чук 3 кг.. заварката се пука това не мърда.. както и да е..
Другото питане ми е гледам има Менуал от БМВ на ключови места в задният мост през багажното отделение с технологични отвори инжектират специална "структорна пяна"(пак смола на бмв) която разпъва и запълва моста от вътре...
Някой да е пробвал прецедурата да има впечатления ,да е чул да е видял да е барнал ако щете
Ето това е процедурата на кратко..
http://www.m3forum.net/m3forum/showthread.php?t=287849
Работя в предприятие за хидравлични цилиндри и съм виждал как въпросната течна заварка на 3М държи цилиндър с ф 300 та сколен съм да вярвам че е корава
Та това мие болката с цепката отзад
Знам ,има теми за въпросният проблем при купетата..



Колата от едната страна моста не се вижда ,че е цепнат не се чуват скърцания , пукания, тряскания и други издевателства...но след оглед задълбочен

Питането ми не е свързано с това къде да я водя на доктор, аз ще я пръсната цялата за въпросната процедура..
Планките са ясни това също отпада като опция...
Колебанието е Дали Епоксидна смола (течна заварка на 3М) или заваряне... https://www.youtube.com/watch?v=jDbvvsuSiQM
гледам тестове със смолата това няма отлепяне и след силов тест с големия Хамър чук 3 кг.. заварката се пука това не мърда.. както и да е..
Другото питане ми е гледам има Менуал от БМВ на ключови места в задният мост през багажното отделение с технологични отвори инжектират специална "структорна пяна"(пак смола на бмв) която разпъва и запълва моста от вътре...
Някой да е пробвал прецедурата да има впечатления ,да е чул да е видял да е барнал ако щете


Ето това е процедурата на кратко..
http://www.m3forum.net/m3forum/showthread.php?t=287849
Работя в предприятие за хидравлични цилиндри и съм виждал как въпросната течна заварка на 3М държи цилиндър с ф 300 та сколен съм да вярвам че е корава

Та това мие болката с цепката отзад
1 мнение
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани