Пак Заден мост, Пак цепнат , Пак КУПЕ.

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1247
Регистриран на: 22.01.2012
Пол: Мъж
Кара: Сива Бима
Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
Детайли за колата: Лачена

Пак Заден мост, Пак цепнат , Пак КУПЕ.

Мнение от hacker4eto1 » 21 Ное 2018, 17:27

Здравейте ,
Знам ,има теми за въпросният проблем при купетата.. :) да изпреваря колегите дето ще ми набият ЗАДНАТА веднага :) :driving:
Колата от едната страна моста не се вижда ,че е цепнат не се чуват скърцания , пукания, тряскания и други издевателства...но след оглед задълбочен :conf: се вижда как в близост до тампона на магарето леко има възкачане на метал над метал...от другата страна
Питането ми не е свързано с това къде да я водя на доктор, аз ще я пръсната цялата за въпросната процедура..
Планките са ясни това също отпада като опция...
Колебанието е Дали Епоксидна смола (течна заварка на 3М) или заваряне... https://www.youtube.com/watch?v=jDbvvsuSiQM
гледам тестове със смолата това няма отлепяне и след силов тест с големия Хамър чук 3 кг.. заварката се пука това не мърда.. както и да е..
Другото питане ми е гледам има Менуал от БМВ на ключови места в задният мост през багажното отделение с технологични отвори инжектират специална "структорна пяна"(пак смола на бмв) която разпъва и запълва моста от вътре...
Някой да е пробвал прецедурата да има впечатления ,да е чул да е видял да е барнал ако щете :) :mhihi:
Ето това е процедурата на кратко..
http://www.m3forum.net/m3forum/showthread.php?t=287849
Работя в предприятие за хидравлични цилиндри и съм виждал как въпросната течна заварка на 3М държи цилиндър с ф 300 та сколен съм да вярвам че е корава :mhihi:
Та това мие болката с цепката отзад
Изображение
Последен проект https://youtu.be/oRvrTuwa_Rg

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook