M54B30 пушене след инерция
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
M54B30 пушене след инерция
Здравейте колеги,
Откоро забелязах следния проблем> Колата не пуши на място или докато я карам. След като спускам някой склон на предавка без газ повече време, всичко е добре до момента, в който не започна да подавам газ. Колата изпушва (мисля че бяло) доста за няколко секунди и след това се оправя. Когато карам с крак на газта или спускам на свободна няма никакви пушеци и драми. Явно влиза малко масло в цилиндрите, когато съм на скорост без газ и изпушва докато го изгори.
Картерна вентилация - никога не съм я сменял, но няма признаци за проблем с нея - оборотите са стабилни и има леко засмукване от капачката на маслото.
Масло - 5в40, но мисля че беше некачествен тотал..
Останали възможности - гумички клапани и сегменти.
Някой ако е имал подобен проблем, ще се радвам да сподели информация. Колата се кара само на бензин.
Благодаря!
Откоро забелязах следния проблем> Колата не пуши на място или докато я карам. След като спускам някой склон на предавка без газ повече време, всичко е добре до момента, в който не започна да подавам газ. Колата изпушва (мисля че бяло) доста за няколко секунди и след това се оправя. Когато карам с крак на газта или спускам на свободна няма никакви пушеци и драми. Явно влиза малко масло в цилиндрите, когато съм на скорост без газ и изпушва докато го изгори.
Картерна вентилация - никога не съм я сменял, но няма признаци за проблем с нея - оборотите са стабилни и има леко засмукване от капачката на маслото.
Масло - 5в40, но мисля че беше некачествен тотал..
Останали възможности - гумички клапани и сегменти.
Някой ако е имал подобен проблем, ще се радвам да сподели информация. Колата се кара само на бензин.
Благодаря!
Re: M54B30 пушене след инерция
Някой ли....много сме
. Клапан картерна вентилация или сегменти....или и двете. Като се движиш с някаква скорост на предавка ( както при спускане ) вакума е голям и къде кво има да изпуска си показва рогцата . Трупа масълце в колектора и после като подадеш газ влиза в цилиндрите и го гори .

Re: M54B30 пушене след инерция
snaydenov написа:Здравейте колеги,
Откоро забелязах следния проблем> Колата не пуши на място или докато я карам. След като спускам някой склон на предавка без газ повече време, всичко е добре до момента, в който не започна да подавам газ. Колата изпушва (мисля че бяло) доста за няколко секунди и след това се оправя. Когато карам с крак на газта или спускам на свободна няма никакви пушеци и драми. Явно влиза малко масло в цилиндрите, когато съм на скорост без газ и изпушва докато го изгори.
Картерна вентилация - никога не съм я сменял, но няма признаци за проблем с нея - оборотите са стабилни и има леко засмукване от капачката на маслото.
Масло - 5в40, но мисля че беше некачествен тотал..
Останали възможности - гумички клапани и сегменти.
Някой ако е имал подобен проблем, ще се радвам да сподели информация. Колата се кара само на бензин.
Благодаря!
Сегменти.
Re: M54B30 пушене след инерция
bioz написа:snaydenov написа:Здравейте колеги,
Откоро забелязах следния проблем> Колата не пуши на място или докато я карам. След като спускам някой склон на предавка без газ повече време, всичко е добре до момента, в който не започна да подавам газ. Колата изпушва (мисля че бяло) доста за няколко секунди и след това се оправя. Когато карам с крак на газта или спускам на свободна няма никакви пушеци и драми. Явно влиза малко масло в цилиндрите, когато съм на скорост без газ и изпушва докато го изгори.
Картерна вентилация - никога не съм я сменял, но няма признаци за проблем с нея - оборотите са стабилни и има леко засмукване от капачката на маслото.
Масло - 5в40, но мисля че беше некачествен тотал..
Останали възможности - гумички клапани и сегменти.
Някой ако е имал подобен проблем, ще се радвам да сподели информация. Колата се кара само на бензин.
Благодаря!
Сегменти.

- Dyakov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 261
- Регистриран на: 20.09.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
Re: M54B30 пушене след инерция
На 99% сегменти, особено с този мотор.
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1662
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: M54B30 пушене след инерция
Има ли смисъл от проба за прочистване с газ за горене?
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
Re: M54B30 пушене след инерция
Газта се слага, за да се отпуснат сегментите, ако примерно маслото не е сменяно много време и са се спекли. Така съм чувал. Това да не е Xado да възстанови износването
.
При износени сегменти не би помогнало според мен.
На този мотор слагат маслен сегмент от m52tu и спира да гори масло.

При износени сегменти не би помогнало според мен.
На този мотор слагат маслен сегмент от m52tu и спира да гори масло.
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1662
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: M54B30 пушене след инерция
Напълно съм съгласен! Въпроса е,този мотор износва ли ги тези сегменти или сегментите се спичат от рядка смяна на масло? Пробата с газта ще му струва само газта и два дена играчка,ако го има времето... Това със сегментите от М52 се среща вече доста често,но никой все още не е писал впечатления от първо лице...Дано е доказан лек за М54!
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
Re: M54B30 пушене след инерция
Мисля че ги износва, но не съм сигурен. Само знам, че са слабо място.
В България няма много хора според мен, които да правят основен ремонт на м54 и затова само се знае, че се прави, защото хората по света го правят.
Аз бих пробвал това с газта, ама аз съм човек с много свободно време
, ефект мисля, че ще има, поне да намали малко разхода на масло.
В България няма много хора според мен, които да правят основен ремонт на м54 и затова само се знае, че се прави, защото хората по света го правят.
Аз бих пробвал това с газта, ама аз съм човек с много свободно време

Re: M54B30 пушене след инерция
Аз проблем с наливане на масло нямам - тоест не ми пречи
. Въпросът ми беше, че от скоро започна да се затлачва я колектор, я цилиндри след спускане на скорост без газ и да изпушва за секунда непосредствено след това - при други условия колата не пуши изобщо! Това не се случваше преди и започна от скоро след някакви майсторски дейности по колата ми (не мои). Уикенда ще пробвам да спусна няколко надолнища с елиминиран CCV за тест - ще затапя колектора само за тест. Ще видим дали ще е по-добре и ако да, да сменя CCV, защото зимата спускане на свободна не е работа.. 


10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани