Проблем M57B30
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем M57B30
Здравейте колеги имам следния проблем.Колата неможе да се изфорсира докрай както на място така и в движение (стига до 3200-3700 оборота) и цялата почва да се тресе и да изчезват цилиндри при което когато освободя от скорост се оправя.Някой път колата си върви без проблем някоий път не.Грешките които показва са 4704, 7728.
- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Проблем M57B30
Прочети си колата с BMW диагностика и тогава задавай подобни въпроси
Тези грешки нищо не значат
Тези грешки нищо не значат
- Challenger
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 3.12.2009
- Местоположение: Пловдив
- Кара: atlantis blue
Re: Проблем M57B30
Защо да не означават?
7728 Charge-air pressure control or charge-air pressure
4704 Pre-Supply Pressure Monitoring
Има си и теми във форума за точно тези грешки.
7728 Charge-air pressure control or charge-air pressure
4704 Pre-Supply Pressure Monitoring
Има си и теми във форума за точно тези грешки.
- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Проблем M57B30
Много добре,щом не разбираш разликата между генерични грешки и BMW диагностика
Има теми има и конкретна тема: viewtopic.php?f=34&t=219540&start=990
При наличието на такива , не виждам смисъл да се отваря нова!


Има теми има и конкретна тема: viewtopic.php?f=34&t=219540&start=990
При наличието на такива , не виждам смисъл да се отваря нова!
Re: Проблем M57B30
Понеже сменях цялото турбо без студената част и актуатора му трябва настойка.Въпроса ми е някой който е правил тази операция да сподели мнение и може ли мембраната да е заминала вътре понеже преди 2 дена я настройха колкото да не пренадува и днес пак се прецака и беше забил.Ще го сменя със нов, но незнам как точно трябва да се настой.Ако някой по-опитен го е правил да сподели мнение.
Re: Проблем M57B30
Така проблема се реши до някъде със смяната на клапана на турбото, обаче сега ако я стресна преди 2000 оборота си прави старите магарии.Ако ускорявам плавно до 2100-2200 се усеща как турбината почва да си надува нормално и като я стресна излита.
- VladiE
- ентусиаст
-
- Мнения: 830
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Проблем M57B30
Колко ти излезе подмяната на актуатора?
Re: Проблем M57B30
Не съм сменял актуатора, а клапана за турбото (Н75)
Последно избутване Жужо от 28 Авг 2018, 21:37
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани