Смяна вътрешно каре предна дясна полуоска на 330 xi
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
Смяна вътрешно каре предна дясна полуоска на 330 xi
Здравейте, колеги! Вътрешното каре на предна дясна полуоска има голям луфт (на ръка), вибрира леко при движение и си трака при пълен десен волан - общо взето всички признаци за заминало вътрешно каре. Маншона е перфектен. Колата е е46 330 xi. Четох доста по темата - как се сваля и това, че се сменя цялата полуоска. Въпроса ми е следния - може ли да се свали само полуоската без чашката на място (не искам да сменям семеринг, масло и т.н.). И по-скоро важния въпрос е - смяна само на карето, без да сменям цялата полуоска. Да ме насочите, ако някой е правил и знае - къде да търся, или от каква друга кола евентуално. Благодаря предварително 

- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Смяна вътрешно каре предна дясна полуоска на 330 xi
Мисля, че ги рециклират успешно. Проверявал съм за други марки коли и в Жизет в София ги правят тези карета... Сигурно и на още места ги правят, но ще трябва да потърсиш, ако е нужно.
- NGneer4eto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1046
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: по Аутобан
- Детайли за колата: снегорин
Re: Смяна вътрешно каре предна дясна полуоска на 330 xi
emo.kar написа:Здравейте, колеги! Вътрешното каре на предна дясна полуоска има голям луфт (на ръка), вибрира леко при движение и си трака при пълен десен волан - общо взето всички признаци за заминало вътрешно каре. Маншона е перфектен. Колата е е46 330 xi. Четох доста по темата - как се сваля и това, че се сменя цялата полуоска. Въпроса ми е следния - може ли да се свали само полуоската без чашката на място (не искам да сменям семеринг, масло и т.н.). И по-скоро важния въпрос е - смяна само на карето, без да сменям цялата полуоска. Да ме насочите, ако някой е правил и знае - къде да търся, или от каква друга кола евентуално. Благодаря предварително
Колега, търси някаква оригинална, рециклирана, но от чужбина. Имало и в Е-бей разни. На мен ми намериха Spidan от Чехия рециклирана и съм доста доволен. Отива към 400 лв. Преди бях с GSP и като временно решение стават. Сравнително здрави са, но са по-къси от оригиналните и може би по тави причина късат много маншони. Външният не е проблем, но вътрешният няма намиране и пак трябва да се смени полуоската. При мен издържа маншона на лявата 2,5 години и здрава полуоска я хвърлих. Също така се усеща едно като леко поклащане при набиране, което силно ми намаля, като разкарах китайската лява полуоска. Остана дясната и сега я чакам и тя да се пробие и да слагам марка.
Относно рециклажа в България четох доста и не ти го препоръчвам! Това все пак е основна задвижваща част и те оставя на място. Някои казват, че ставали, други не. Все пак не е някакъв шарнир, дето като затропа и можеш да караш още 10К.
Имаше наскоро някой писа в темата 4х4, че бил сменил само каре, но някак си остана като информация, без особени подробности. Прерови темата, мисля, че скоро беше. Като цяло вероятно пак ще е някакъв тип рециклаж. Даже като проучвах оригиналните, които струват по 1000+ лв. пише, че трябва да върнеш старата, което означава, че ти дават рециклирана, което, ако наистина е с оригинални части е ОК.
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани