Много нагари под и на капак гарнитура клапани
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
Много нагари под и на капак гарнитура клапани
Колеги ,реших да сменя гарнитура капак клапани и масло. Взех гарнитура Victor Reinz + 15 болтчета , и масло Castrol 5w40 magnatec . Колата е е46 328 , 2000 г. Винаги съм сменял маслото на 10 к , макс 12 хиляди километра ,бях с Мотул преди това .
Но явно преди мен въобще не са пипали нищо . Старата гарнитура при махането направо скърцаше и се беше вдървила яко . Явно не беше сменяна никога .Лошото е, че капака беше с огромен слой нагар и както се вижда на снимките нагарите са и по двигателя и веригата . Капака след доста усилия , препарати и пароструйка успяхме да го изчистим ,но нагарите по двигателя дори и с обезмаслител не успяха да излезнат напълно. Какво мога да направя за да ги махна и каква добавка да сложа и пречат ли на работата му .
Но явно преди мен въобще не са пипали нищо . Старата гарнитура при махането направо скърцаше и се беше вдървила яко . Явно не беше сменяна никога .Лошото е, че капака беше с огромен слой нагар и както се вижда на снимките нагарите са и по двигателя и веригата . Капака след доста усилия , препарати и пароструйка успяхме да го изчистим ,но нагарите по двигателя дори и с обезмаслител не успяха да излезнат напълно. Какво мога да направя за да ги махна и каква добавка да сложа и пречат ли на работата му .

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- ReDFiRe
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 121
- Регистриран на: 17.10.2012
- Местоположение: Карнобат
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530XD 231hp
- Мечтае да кара: Bugatti Veyron 1001hp
Re: Много нагари под и на капак гарнитура клапани
Точно днес гледах някаква добавка за маслото protec. Пише че се сипва точно преди да се смени маслото(т.е. сипва се в старото масло) работи така колата 30-40 Мин и тогава реално се източва и налива новото. Махала нагари и сякфи такива гадости по двигателя и турбината. Доста се зачудих за следващата смяна ,но реално незнам дали върши работа.
Изпратено от моят Redmi Note 2 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Redmi Note 2 с помощта на Tapatalk
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Много нагари под и на капак гарнитура клапани
Простичкото нещо, което успешно разгражда нагар е газ за горене. Двигателя съответно няма да му стане нищо, ако поработи с нея, вместо масло!
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
Re: Много нагари под и на капак гарнитура клапани
Atanas328 написа:Колеги ,реших да сменя гарнитура капак клапани и масло. Взех гарнитура Victor Reinz + 15 болтчета , и масло Castrol 5w40 magnatec . Колата е е46 328 , 2000 г. Винаги съм сменял маслото на 10 к , макс 12 хиляди километра ,бях с Мотул преди това .
Но явно преди мен въобще не са пипали нищо . Старата гарнитура при махането направо скърцаше и се беше вдървила яко . Явно не беше сменяна никога .Лошото е, че капака беше с огромен слой нагар и както се вижда на снимките нагарите са и по двигателя и веригата . Капака след доста усилия , препарати и пароструйка успяхме да го изчистим ,но нагарите по двигателя дори и с обезмаслител не успяха да излезнат напълно. Какво мога да направя за да ги махна и каква добавка да сложа и пречат ли на работата му .
Не се филмирай излишно, тези гарнитури са проектирани от някой с особен талант и винаги се вдървяват дори и за малко километри. Нагарите също не са нещо рядко срещано. С една дума, ако си сигурен, че слагаш хубаво масло си свиркай и това е.
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
- dbanchev
-
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 M52 газов котлон
- Мечтае да кара: колело на кило ракия
Re: Много нагари под и на капак гарнитура клапани
Сипваш 6л нафта и палиш да тропа 15 20мин до 1/2 час. Като я източиш ще видиш каква гад ще изтече. Италянци мангали ужас са тия мотори след тяхна употреба....
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Много нагари под и на капак гарнитура клапани
Това с нафтата е тествано и работи перфектно. Само не давай газ - оставяш на тихи обороти, макс 10-15 мин, и после хубаво източваш.
Si non confectus, non reficiat.
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани