Проблеми с обороти 318i 1998
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- sonaki
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 3.09.2016
- Местоположение: Shumen/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e46 318i
Проблеми с обороти 318i 1998
Здравейте,
от известно време имам един много гаден проблем на който не можем да намерим решение. Оборотите понякога на празен ход почват да играят както си искат.
Вчера вечерта отивам си на работа и при изключване на скорост/задържане за по дълго съединителя не успява да задържи оборотите и почват да играят надолу нагоре постоянно, сутринта си тръгвам от работа първите 2 минути е ОК и след това пак почва едно заиграване на оборотите и така до безкрай. Понякога толкова зле става, че колата почва да угасва.
Днеска ставам и отивам в сервиза където я карам винаги и няма оборите не мърдат дори и при помпане на спирачки, пускане на всички консуматори, въртене волана почти до край стоят заковани. После покарах малко и като натисна съединителя или изключа от скорост оборотите остават на 1200 - 1300 и след 10 сек се връщат на около 830 - 850.
На двигателя е правен основен ремонт като преди ремонта тоя проблем също го имаше, чистено е многократно моторчето за празния ход. Само дето имам проблем с акумулатора нещо не държи много ток и пада бързо, не знам дали може да има нещо общо (предстои смяна, но на есен).
от известно време имам един много гаден проблем на който не можем да намерим решение. Оборотите понякога на празен ход почват да играят както си искат.
Вчера вечерта отивам си на работа и при изключване на скорост/задържане за по дълго съединителя не успява да задържи оборотите и почват да играят надолу нагоре постоянно, сутринта си тръгвам от работа първите 2 минути е ОК и след това пак почва едно заиграване на оборотите и така до безкрай. Понякога толкова зле става, че колата почва да угасва.
Днеска ставам и отивам в сервиза където я карам винаги и няма оборите не мърдат дори и при помпане на спирачки, пускане на всички консуматори, въртене волана почти до край стоят заковани. После покарах малко и като натисна съединителя или изключа от скорост оборотите остават на 1200 - 1300 и след 10 сек се връщат на около 830 - 850.
На двигателя е правен основен ремонт като преди ремонта тоя проблем също го имаше, чистено е многократно моторчето за празния ход. Само дето имам проблем с акумулатора нещо не държи много ток и пада бързо, не знам дали може да има нещо общо (предстои смяна, но на есен).
- desislav88
- Потребител
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: 3.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318CI
- Мечтае да кара: е92
Re: Проблеми с обороти 318i 1998
И моята правеше така проверих всичко проверих вакумните маркучи,смених ламда сонда, понеже си милих ,че е тя проблема понеже забиваше на богата смес. След смяната нямаше промяна. , нямаше промяна и накрая смених дебитомера бош и колата е супер вече година.Провери си клапана за картерните газове ако е здрав е дебитомера.
- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Проблеми с обороти 318i 1998
Алтернатор/акумулатор
- sonaki
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 3.09.2016
- Местоположение: Shumen/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e46 318i
Re: Проблеми с обороти 318i 1998
Ходих в един сервиз с хубава диагностика на акумулатора с техника Bosch и излезе, че е идеален за 3-те му години, обаче динамото зарежда едвам 13.3V и това при пуснати само фарове, а ако се пусне климатик, музика и още някоя друга екстра съвсем зле става и ще я оставя да го оправят и дано да се окаже от там. Ако пак има проблеми след това ще проверя клапана за картерните газове както каза @desislav88. На диагностика като е вързана нищо не излиза всичко е ОК, значи трябва да търся проблема в нещата които нямат сензори/датчици и не са вързани с компютъра на колата.
Re: Проблеми с обороти 318i 1998
Точно същото беше при мене 99% съм сигурен , че е от клапана за картерни газове , виж го дали съска , също провери и маркуча при неработещ клапан маркуча се свива и се деформира , на лесно място е е свали филтъра на купето и пластмасите и е точно отгоре в дясно, също може да го провериш като угасиш колата виж дали изсъсква.
Поздрави и успех
Поздрави и успех

- andreygg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: 10.07.2010
- Пол: Мъж
- Кара: е36 318i
- Мечтае да кара: m5
Re: Проблеми с обороти 318i 1998
Закъсан маркуч или гофре от които смука въздух.
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани