Бял дим от ауспуха Е46
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
Бял дим от ауспуха Е46
Здравейте,
Преди няколко дни си закупих едно старо автомобилче Е46, 2.0D, 136к.с, 2001 год.
Нов внос от Италия..даже и сервизна книжка си има ( на 200 и малко хиляди километра - като абсолютно разбирам, че са въртяни километрите
)
Та запалих я, двигателя звучеше добре, без странни чукания и тракания, потеглих, направих едно завойче, и ходовата част нямаше забележки - не тропаше. Напраихме сделката и отпраших за Сливен.
По магистралата не съм я напъвал -120км не повече (все пак незнам какво точно й има под капака) Закарах я на един приятел, който е смея да твърдя, че разбира много повече от мен на тема автомобили, тъй като е пилот в рали Твърдица и от край време чарковете по автмобилния капак са му в кръвта.
По време на пътя всичко по таблото си беше добре-температура, обороти, през цялото време се услушвах за някакви шумове, ама добре си е бе.
Когато обаче влязах в града и на един светофар по едно време взе да пуши първо леко и излизаше бял пушек. От това което знам е, че ако е черен са сажди, ако е син е масло, ако е бял е вода. Изфорсирах я 2-3пъти и понамаля пушенето, после пак така на един друг сфетофар ама тоя път не пушеше. Покарах я още малко по-натам и паркирах и я оставих да и работи двиателя иии... пак почна. Минах всички процедури по регистрация и я оставих малко за няколко часа. След това погледнаг да видя дали няма мазни петна в казачето, евентуално да не меши вода и масло, ама нямаше.
На следващия ден тръгнах за София - 130км не повече. Обачее вече ми напправи впечатление, че стралката на темп. не стой вертикално, ами на първата чертичка от към студеното - сиреч не загрява. Стигнах Ихтиман даже почна мъничко още и да изтива
Сега вече на мен ми светна лампата, че нещо има. Разхода беше малко висок (поне това пишеше на борд. комп - 7/100л). Влязох в София и по светофарите с 300 зора стрелката на тем. влезе във вертикално положение
и пак почна да си пуши.
Оф, много дълго стана, извинявайте! Направо да попитам:
Може ли някой да да де някакво предположение от какво може да е бъде това? Само да добавя, че взех един снежно бял картон и го наложих на ауспуха след което форсирах няколко пъти за да видя дали няма петна от масло - сиреч да не би да гори масло. е бял си остана.
Та някои от вас дали е имал такъв случай> от някъде чук че можело и да е дюлза, ама не тресе двигателя.
Забравих да кажа и друго което ми направи впечатление. Реших да си поиграя с със системата за затопляне - за студеното и климатика, работят. обаче вдигнах температурата на максимум в купето на 32 C и от въздухоотводите на таблото излизаше леко топъл въздих. Смених да духа на предното стъкло - жега, смених да духа на краката - жега.
Та разбирам рискът с моя нископълзяй интелект да изям доста негитивизъм ама ще ви бъда много балгодарен, ако споделите някакви мнения.
Благодаря още веднъж!!!
Преди няколко дни си закупих едно старо автомобилче Е46, 2.0D, 136к.с, 2001 год.
Нов внос от Италия..даже и сервизна книжка си има ( на 200 и малко хиляди километра - като абсолютно разбирам, че са въртяни километрите

Та запалих я, двигателя звучеше добре, без странни чукания и тракания, потеглих, направих едно завойче, и ходовата част нямаше забележки - не тропаше. Напраихме сделката и отпраших за Сливен.
По магистралата не съм я напъвал -120км не повече (все пак незнам какво точно й има под капака) Закарах я на един приятел, който е смея да твърдя, че разбира много повече от мен на тема автомобили, тъй като е пилот в рали Твърдица и от край време чарковете по автмобилния капак са му в кръвта.
По време на пътя всичко по таблото си беше добре-температура, обороти, през цялото време се услушвах за някакви шумове, ама добре си е бе.
Когато обаче влязах в града и на един светофар по едно време взе да пуши първо леко и излизаше бял пушек. От това което знам е, че ако е черен са сажди, ако е син е масло, ако е бял е вода. Изфорсирах я 2-3пъти и понамаля пушенето, после пак така на един друг сфетофар ама тоя път не пушеше. Покарах я още малко по-натам и паркирах и я оставих да и работи двиателя иии... пак почна. Минах всички процедури по регистрация и я оставих малко за няколко часа. След това погледнаг да видя дали няма мазни петна в казачето, евентуално да не меши вода и масло, ама нямаше.
На следващия ден тръгнах за София - 130км не повече. Обачее вече ми напправи впечатление, че стралката на темп. не стой вертикално, ами на първата чертичка от към студеното - сиреч не загрява. Стигнах Ихтиман даже почна мъничко още и да изтива


Оф, много дълго стана, извинявайте! Направо да попитам:
Може ли някой да да де някакво предположение от какво може да е бъде това? Само да добавя, че взех един снежно бял картон и го наложих на ауспуха след което форсирах няколко пъти за да видя дали няма петна от масло - сиреч да не би да гори масло. е бял си остана.
Та някои от вас дали е имал такъв случай> от някъде чук че можело и да е дюлза, ама не тресе двигателя.
Забравих да кажа и друго което ми направи впечатление. Реших да си поиграя с със системата за затопляне - за студеното и климатика, работят. обаче вдигнах температурата на максимум в купето на 32 C и от въздухоотводите на таблото излизаше леко топъл въздих. Смених да духа на предното стъкло - жега, смених да духа на краката - жега.
Та разбирам рискът с моя нископълзяй интелект да изям доста негитивизъм ама ще ви бъда много балгодарен, ако споделите някакви мнения.
Благодаря още веднъж!!!
- virtualchild
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 14.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
- Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
- Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо
Re: Бял дим от ауспуха Е46

Смени си термостатите колега, за да ти загрява както трябва колата. Смени и капачката на радиатора с оригинална.
Възможно е от 1 да влиза охладиелна течност в ауспуха и да пуши бяло:
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=AS71-EUR-09-2003-E46-BMW-320d&diagId=11_3335
Поздрави !
Re: Бял дим от ауспуха Е46
Благодаря мнението и съвета! Оценявам го!
Вчера всъчщност я закарах да я диагностицират "от-до" както се казва. Та излязаха следните две грешки:
1. Абсурдно високи показатели на дебитометъра или така наречения MAF сензор
2. 60 натрупани грешки в "умна" дюзя, които грешки не искаха да се изтрият от няколко софтуера.....абе стоеше си там грешката
Та питам си аз нископълзящият интелект, възможно ли е ако МАF сензора подава грешна информация за количеството въздух към ECU (електронен блок за управление) и добавяйки неработещата правилно "умна" дюза, съотношението гориво/въздух да се отклонява, което да води до неправилно горене на двигателя и от тма всъщност когато колата е в покой да си пуши така.
Какво мислите? На прав път ли съм или далеч от истината?
Иначе термостатите, да...ще се сменят като идеята е ми е дазаппочна първо с главния.
Благодаря предварително
Вчера всъчщност я закарах да я диагностицират "от-до" както се казва. Та излязаха следните две грешки:
1. Абсурдно високи показатели на дебитометъра или така наречения MAF сензор

2. 60 натрупани грешки в "умна" дюзя, които грешки не искаха да се изтрият от няколко софтуера.....абе стоеше си там грешката

Та питам си аз нископълзящият интелект, възможно ли е ако МАF сензора подава грешна информация за количеството въздух към ECU (електронен блок за управление) и добавяйки неработещата правилно "умна" дюза, съотношението гориво/въздух да се отклонява, което да води до неправилно горене на двигателя и от тма всъщност когато колата е в покой да си пуши така.

Иначе термостатите, да...ще се сменят като идеята е ми е дазаппочна първо с главния.
Благодаря предварително
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани