проблем с палене бмв е46 330 д
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
проблем с палене бмв е46 330 д
Колеги помагайте
Понякога неиска да пали спирам,гася минава половин час и върти но не пали.
мине 1-2часа и пали отряз
Моля някой ако може да помага
Иначе съм сменил датчици колянов и разпределителен вал
помпа в резервоара,помпа под седалка,клапана на рейката и клапана в помпата за високота
моля помагайте
Sent from my iPhone using Tapatalk
Понякога неиска да пали спирам,гася минава половин час и върти но не пали.
мине 1-2часа и пали отряз
Моля някой ако може да помага
Иначе съм сменил датчици колянов и разпределителен вал
помпа в резервоара,помпа под седалка,клапана на рейката и клапана в помпата за високота
моля помагайте
Sent from my iPhone using Tapatalk
- c7aH4eB
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 239
- Регистриран на: 13.10.2009
- Местоположение: Чирпан / Синеморец
- Пол: Мъж
- Кара: квоту има
- Мечтае да кара: По пътища и с евтина нафта
Re: проблем с палене бмв е46 330 д
Датчика на коляновия вал с нов ли го смени или каквото е имало под ръка?
Не е лошо да пробваш с друг.

Re: проблем с палене бмв е46 330 д
незнам вече кво да правя
според мен е нещо по горивната система
но съм сменил помпите,клапана на рейла,дарчика който е на горивния филтър
и на коляновия и на разпределителния са чисто нови
Sent from my iPhone using Tapatalk
според мен е нещо по горивната система
но съм сменил помпите,клапана на рейла,дарчика който е на горивния филтър
и на коляновия и на разпределителния са чисто нови
Sent from my iPhone using Tapatalk
- choio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 791
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: проблем с палене бмв е46 330 д
becksi_to написа:незнам вече кво да правя
според мен е нещо по горивната система
но съм сменил помпите,клапана на рейла,дарчика който е на горивния филтър
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ами колега,защо си сменил всички тези компоненти? Някой диагностицира ли проблем с тях,или е проба грешка? Дюзите в какво състояние са? Какви са им корекциите? Правен ли им е тест с колби? Каква грешка записва колата? Когато не пали чуваш ли помпата под седалката? Тя има реле и понякога прави точно такъв номер...пали когато си пожелае...Ако е ниско налягане в рейла...определено е в горивната система...и като гледам какво си сменил ти остават дюзите ...напиши поне каква е грешката и се насочи към качествен диагностик,за да не сненяш всичко наред. Успех
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани