Проблем с перка 320d 150кс.

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 115
Регистриран на: 30.03.2013
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: BMW e90 325d LCI - M57D30TÜ2
Мечтае да кара: BMW ///M3 CSL e46
Детайли за колата: Black Sapphire Metallic
OEM Style 270 (Summer setup)
OEM Style 277 ET20 (Winter setup)

Проблем с перка 320d 150кс.

Мнение от n1k1to96 » 09 Юли 2017, 19:09

Здравейте колеги :wave: , доста четох за конкретния въпрос, но така и не намерих точен отговор за моя проблем.

Усетих че нещо не е наред след като един ден като карах на магистралата, рекох да погледна какви градуси поддържа колата... ии нещеш ли с 150-160 ми държеше 92-93 градуса, но като намалих на 130 се върнаха на 89.
Та рекох като се прибера да си направя един тест като гледам температурата и гледам до колко ще стигне. Като спрях колата беше на климатик и перката въртеше и държеше 89-90 градуса, но след като я изключих стана интересно... На място колата стигна до 100 градуса а перката не включва и не включва... изобщо... дори на 10%... Хвана ме страх да не вземе да се "окоти" и пуснах климатика(перката се вкючи) и температурата за 30-40 секунди падна на 89 градуса. Гледах за грешки със БМВ скенера, няма нищо. Имам някаква шантава програма за k-dcan кабела където мога да тествам перката(не е инпа, че нещо ми крашва), пуснах я на 50% и си работи перфектно...
Кажете къде да търся проблема, за нова перка ли съм, датчик ли или нещо друго?
The Ultimate Driving Machine

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1372
Регистриран на: 2.11.2016
Пол: Мъж
Кара: e46 330xd

Re: Проблем с перка 320d 150кс.

Мнение от Kurtov » 09 Юли 2017, 20:08

Само при мен ли като включа климатика и температурата ми отива нагоре ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Проблем с перка 320d 150кс.

Мнение от oci » 09 Юли 2017, 21:46

n1k1to96 написа:Здравейте колеги :wave: , доста четох за конкретния въпрос, но така и не намерих точен отговор за моя проблем.

Усетих че нещо не е наред след като един ден като карах на магистралата, рекох да погледна какви градуси поддържа колата... ии нещеш ли с 150-160 ми държеше 92-93 градуса, но като намалих на 130 се върнаха на 89.
Та рекох като се прибера да си направя един тест като гледам температурата и гледам до колко ще стигне. Като спрях колата беше на климатик и перката въртеше и държеше 89-90 градуса, но след като я изключих стана интересно... На място колата стигна до 100 градуса а перката не включва и не включва... изобщо... дори на 10%... Хвана ме страх да не вземе да се "окоти" и пуснах климатика(перката се вкючи) и температурата за 30-40 секунди падна на 89 градуса. Гледах за грешки със БМВ скенера, няма нищо. Имам някаква шантава програма за k-dcan кабела където мога да тествам перката(не е инпа, че нещо ми крашва), пуснах я на 50% и си работи перфектно...
Кажете къде да търся проблема, за нова перка ли съм, датчик ли или нещо друго?


Перката на твоя мотор на първа степен тръгва точно на 101 градуса.
Пробвай без да се притесняваш ще видиш, че съм прав.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Проблем с перка 320d 150кс.

Мнение от oci » 09 Юли 2017, 21:47

Kurtov написа:Само при мен ли като включа климатика и температурата ми отива нагоре ?

Колко нагоре?
Пусни тест на перката сигурно не работи коректно.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 115
Регистриран на: 30.03.2013
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: BMW e90 325d LCI - M57D30TÜ2
Мечтае да кара: BMW ///M3 CSL e46
Детайли за колата: Black Sapphire Metallic
OEM Style 270 (Summer setup)
OEM Style 277 ET20 (Winter setup)

Re: Проблем с перка 320d 150кс.

Мнение от n1k1to96 » 10 Юли 2017, 9:12

Нали е на проценти и еку-то само определя на колко процента да я пусне, така ли до 100 градуса няма да я пусне поне на 10% да духа?
Ще пробвам днес да я оставя до 101, но ми е малко притеснено дизел да работи на такива градуси...
The Ultimate Driving Machine

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 153
Регистриран на: 12.07.2015
Местоположение: СА
Пол: Мъж
Кара: 3' E46 BMW 320d (M47N) Touring

Re: Проблем с перка 320d 150кс.

Мнение от Galo » 10 Юли 2017, 9:36

Със същият мотор съм и аз като теб си изкарах акъла, че в спряло положение вдига 100 градуса, че даже 101-102. Веднага погледнах дали щората на радиатора е отворена, но не и яко си изкарах акъла. После видях, че тая щора мисля отваря към 110 градуса май беше (не съм много сигурен вече, че беше отдавна). Оци е прав, не се шашкай.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 115
Регистриран на: 30.03.2013
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: BMW e90 325d LCI - M57D30TÜ2
Мечтае да кара: BMW ///M3 CSL e46
Детайли за колата: Black Sapphire Metallic
OEM Style 270 (Summer setup)
OEM Style 277 ET20 (Winter setup)

Re: Проблем с перка 320d 150кс.

Мнение от n1k1to96 » 10 Юли 2017, 9:58

Galo написа:Със същият мотор съм и аз като теб си изкарах акъла, че в спряло положение вдига 100 градуса, че даже 101-102. Веднага погледнах дали щората на радиатора е отворена, но не и яко си изкарах акъла. После видях, че тая щора мисля отваря към 110 градуса май беше (не съм много сигурен вече, че беше отдавна). Оци е прав, не се шашкай.

Моята мисля че има някакъв проблем, защото стои постоянно отворена... Маркучите за вакума ми изглеждат наред, може би нещо актуатора е развален. :dunno: Но колата си загрява зимата нормално и за това не съм се вкарвал във филми и с нея. :D
The Ultimate Driving Machine

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 153
Регистриран на: 12.07.2015
Местоположение: СА
Пол: Мъж
Кара: 3' E46 BMW 320d (M47N) Touring

Re: Проблем с перка 320d 150кс.

Мнение от Galo » 10 Юли 2017, 10:04

Понякога изглеждат здрави, но съвсем не са такива, ако не са ги сменял, силно ти препоръчвам да ги смениш всички. Ако си сигурен, че вакуумите са окей, можеш да провериш актуатора както каза, можеш да го размениш с този на вихровите клапи, еднакви са и да тестваш дали проблема е в него. Друго е да пробваш самата щора да не е счупена. :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 115
Регистриран на: 30.03.2013
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: BMW e90 325d LCI - M57D30TÜ2
Мечтае да кара: BMW ///M3 CSL e46
Детайли за колата: Black Sapphire Metallic
OEM Style 270 (Summer setup)
OEM Style 277 ET20 (Winter setup)

Re: Проблем с перка 320d 150кс.

Мнение от n1k1to96 » 10 Юли 2017, 10:13

Galo написа:Понякога изглеждат здрави, но съвсем не са такива, ако не са ги сменял, силно ти препоръчвам да ги смениш всички. Ако си сигурен, че вакуумите са окей, можеш да провериш актуатора както каза, можеш да го размениш с този на вихровите клапи, еднакви са и да тестваш дали проблема е в него. Друго е да пробваш самата щора да не е счупена. :)

Има ли всъщност някаква полза от щората? Иначе като ми остане време ще сменя актуатора с този от агр-а за теста. :)
The Ultimate Driving Machine

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 153
Регистриран на: 12.07.2015
Местоположение: СА
Пол: Мъж
Кара: 3' E46 BMW 320d (M47N) Touring

Re: Проблем с перка 320d 150кс.

Мнение от Galo » 10 Юли 2017, 10:27

Ами щом са я сложили хората значи има :lol: по този начин колата достига по-бързо до работен режим, седи си в този темературен режим, зимата особено поне според мен е много важна с нашите дизели и трудното загряване при студени температури. А иначе клапана на егр-а и на турбината са еднакви, т.е. взаймнозаменяеми. На щората и на вихровите клапи също са еднакви и взаймнозаменяеми. На егр-а и на щората не са.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 115
Регистриран на: 30.03.2013
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: BMW e90 325d LCI - M57D30TÜ2
Мечтае да кара: BMW ///M3 CSL e46
Детайли за колата: Black Sapphire Metallic
OEM Style 270 (Summer setup)
OEM Style 277 ET20 (Winter setup)

Re: Проблем с перка 320d 150кс.

Мнение от n1k1to96 » 10 Юли 2017, 10:45

Galo написа:Ами щом са я сложили хората значи има :lol: по този начин колата достига по-бързо до работен режим, седи си в този темературен режим, зимата особено поне според мен е много важна с нашите дизели и трудното загряване при студени температури. А иначе клапана на егр-а и на турбината са еднакви, т.е. взаймнозаменяеми. На щората и на вихровите клапи също са еднакви и взаймнозаменяеми. На егр-а и на щората не са.

Аха, объркал съм се значи. Благодаря за инфото. :yes:
The Ultimate Driving Machine

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook