Проблем с перка 320d 150кс.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- n1k1to96
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 115
- Регистриран на: 30.03.2013
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e90 325d LCI - M57D30TÜ2
- Мечтае да кара: BMW ///M3 CSL e46
- Детайли за колата: Black Sapphire Metallic
OEM Style 270 (Summer setup)
OEM Style 277 ET20 (Winter setup)
Проблем с перка 320d 150кс.
Здравейте колеги
, доста четох за конкретния въпрос, но така и не намерих точен отговор за моя проблем.
Усетих че нещо не е наред след като един ден като карах на магистралата, рекох да погледна какви градуси поддържа колата... ии нещеш ли с 150-160 ми държеше 92-93 градуса, но като намалих на 130 се върнаха на 89.
Та рекох като се прибера да си направя един тест като гледам температурата и гледам до колко ще стигне. Като спрях колата беше на климатик и перката въртеше и държеше 89-90 градуса, но след като я изключих стана интересно... На място колата стигна до 100 градуса а перката не включва и не включва... изобщо... дори на 10%... Хвана ме страх да не вземе да се "окоти" и пуснах климатика(перката се вкючи) и температурата за 30-40 секунди падна на 89 градуса. Гледах за грешки със БМВ скенера, няма нищо. Имам някаква шантава програма за k-dcan кабела където мога да тествам перката(не е инпа, че нещо ми крашва), пуснах я на 50% и си работи перфектно...
Кажете къде да търся проблема, за нова перка ли съм, датчик ли или нещо друго?

Усетих че нещо не е наред след като един ден като карах на магистралата, рекох да погледна какви градуси поддържа колата... ии нещеш ли с 150-160 ми държеше 92-93 градуса, но като намалих на 130 се върнаха на 89.
Та рекох като се прибера да си направя един тест като гледам температурата и гледам до колко ще стигне. Като спрях колата беше на климатик и перката въртеше и държеше 89-90 градуса, но след като я изключих стана интересно... На място колата стигна до 100 градуса а перката не включва и не включва... изобщо... дори на 10%... Хвана ме страх да не вземе да се "окоти" и пуснах климатика(перката се вкючи) и температурата за 30-40 секунди падна на 89 градуса. Гледах за грешки със БМВ скенера, няма нищо. Имам някаква шантава програма за k-dcan кабела където мога да тествам перката(не е инпа, че нещо ми крашва), пуснах я на 50% и си работи перфектно...
Кажете къде да търся проблема, за нова перка ли съм, датчик ли или нещо друго?
The Ultimate Driving Machine
Re: Проблем с перка 320d 150кс.
Само при мен ли като включа климатика и температурата ми отива нагоре ?
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем с перка 320d 150кс.
n1k1to96 написа:Здравейте колеги, доста четох за конкретния въпрос, но така и не намерих точен отговор за моя проблем.
Усетих че нещо не е наред след като един ден като карах на магистралата, рекох да погледна какви градуси поддържа колата... ии нещеш ли с 150-160 ми държеше 92-93 градуса, но като намалих на 130 се върнаха на 89.
Та рекох като се прибера да си направя един тест като гледам температурата и гледам до колко ще стигне. Като спрях колата беше на климатик и перката въртеше и държеше 89-90 градуса, но след като я изключих стана интересно... На място колата стигна до 100 градуса а перката не включва и не включва... изобщо... дори на 10%... Хвана ме страх да не вземе да се "окоти" и пуснах климатика(перката се вкючи) и температурата за 30-40 секунди падна на 89 градуса. Гледах за грешки със БМВ скенера, няма нищо. Имам някаква шантава програма за k-dcan кабела където мога да тествам перката(не е инпа, че нещо ми крашва), пуснах я на 50% и си работи перфектно...
Кажете къде да търся проблема, за нова перка ли съм, датчик ли или нещо друго?
Перката на твоя мотор на първа степен тръгва точно на 101 градуса.
Пробвай без да се притесняваш ще видиш, че съм прав.
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем с перка 320d 150кс.
Kurtov написа:Само при мен ли като включа климатика и температурата ми отива нагоре ?
Колко нагоре?
Пусни тест на перката сигурно не работи коректно.
- n1k1to96
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 115
- Регистриран на: 30.03.2013
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e90 325d LCI - M57D30TÜ2
- Мечтае да кара: BMW ///M3 CSL e46
- Детайли за колата: Black Sapphire Metallic
OEM Style 270 (Summer setup)
OEM Style 277 ET20 (Winter setup)
Re: Проблем с перка 320d 150кс.
Нали е на проценти и еку-то само определя на колко процента да я пусне, така ли до 100 градуса няма да я пусне поне на 10% да духа?
Ще пробвам днес да я оставя до 101, но ми е малко притеснено дизел да работи на такива градуси...
Ще пробвам днес да я оставя до 101, но ми е малко притеснено дизел да работи на такива градуси...
The Ultimate Driving Machine
- Galo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 153
- Регистриран на: 12.07.2015
- Местоположение: СА
- Пол: Мъж
- Кара: 3' E46 BMW 320d (M47N) Touring
Re: Проблем с перка 320d 150кс.
Със същият мотор съм и аз като теб си изкарах акъла, че в спряло положение вдига 100 градуса, че даже 101-102. Веднага погледнах дали щората на радиатора е отворена, но не и яко си изкарах акъла. После видях, че тая щора мисля отваря към 110 градуса май беше (не съм много сигурен вече, че беше отдавна). Оци е прав, не се шашкай.
- n1k1to96
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 115
- Регистриран на: 30.03.2013
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e90 325d LCI - M57D30TÜ2
- Мечтае да кара: BMW ///M3 CSL e46
- Детайли за колата: Black Sapphire Metallic
OEM Style 270 (Summer setup)
OEM Style 277 ET20 (Winter setup)
Re: Проблем с перка 320d 150кс.
Galo написа:Със същият мотор съм и аз като теб си изкарах акъла, че в спряло положение вдига 100 градуса, че даже 101-102. Веднага погледнах дали щората на радиатора е отворена, но не и яко си изкарах акъла. После видях, че тая щора мисля отваря към 110 градуса май беше (не съм много сигурен вече, че беше отдавна). Оци е прав, не се шашкай.
Моята мисля че има някакъв проблем, защото стои постоянно отворена... Маркучите за вакума ми изглеждат наред, може би нещо актуатора е развален.


The Ultimate Driving Machine
- Galo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 153
- Регистриран на: 12.07.2015
- Местоположение: СА
- Пол: Мъж
- Кара: 3' E46 BMW 320d (M47N) Touring
Re: Проблем с перка 320d 150кс.
Понякога изглеждат здрави, но съвсем не са такива, ако не са ги сменял, силно ти препоръчвам да ги смениш всички. Ако си сигурен, че вакуумите са окей, можеш да провериш актуатора както каза, можеш да го размениш с този на вихровите клапи, еднакви са и да тестваш дали проблема е в него. Друго е да пробваш самата щора да не е счупена. 

- n1k1to96
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 115
- Регистриран на: 30.03.2013
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e90 325d LCI - M57D30TÜ2
- Мечтае да кара: BMW ///M3 CSL e46
- Детайли за колата: Black Sapphire Metallic
OEM Style 270 (Summer setup)
OEM Style 277 ET20 (Winter setup)
Re: Проблем с перка 320d 150кс.
Galo написа:Понякога изглеждат здрави, но съвсем не са такива, ако не са ги сменял, силно ти препоръчвам да ги смениш всички. Ако си сигурен, че вакуумите са окей, можеш да провериш актуатора както каза, можеш да го размениш с този на вихровите клапи, еднакви са и да тестваш дали проблема е в него. Друго е да пробваш самата щора да не е счупена.
Има ли всъщност някаква полза от щората? Иначе като ми остане време ще сменя актуатора с този от агр-а за теста.

The Ultimate Driving Machine
- Galo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 153
- Регистриран на: 12.07.2015
- Местоположение: СА
- Пол: Мъж
- Кара: 3' E46 BMW 320d (M47N) Touring
Re: Проблем с перка 320d 150кс.
Ами щом са я сложили хората значи има
по този начин колата достига по-бързо до работен режим, седи си в този темературен режим, зимата особено поне според мен е много важна с нашите дизели и трудното загряване при студени температури. А иначе клапана на егр-а и на турбината са еднакви, т.е. взаймнозаменяеми. На щората и на вихровите клапи също са еднакви и взаймнозаменяеми. На егр-а и на щората не са.

- n1k1to96
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 115
- Регистриран на: 30.03.2013
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e90 325d LCI - M57D30TÜ2
- Мечтае да кара: BMW ///M3 CSL e46
- Детайли за колата: Black Sapphire Metallic
OEM Style 270 (Summer setup)
OEM Style 277 ET20 (Winter setup)
Re: Проблем с перка 320d 150кс.
Galo написа:Ами щом са я сложили хората значи имапо този начин колата достига по-бързо до работен режим, седи си в този темературен режим, зимата особено поне според мен е много важна с нашите дизели и трудното загряване при студени температури. А иначе клапана на егр-а и на турбината са еднакви, т.е. взаймнозаменяеми. На щората и на вихровите клапи също са еднакви и взаймнозаменяеми. На егр-а и на щората не са.
Аха, объркал съм се значи. Благодаря за инфото.

The Ultimate Driving Machine
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани