Постоянни ядове с 2.0д 150к.с
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- bobreti
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320д
- Мечтае да кара: M550d
Постоянни ядове с 2.0д 150к.с
Колеги дайте идеи къде да търся проблема.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- VladiE
- ентусиаст
-
- Мнения: 830
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Постоянни ядове с 2.0д 150к.с
Колега, това са стари грешки.
Изпратено от моят SHV-E250K с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SHV-E250K с помощта на Tapatalk
- NikVanov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1031
- Регистриран на: 9.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;
Re: Постоянни ядове с 2.0д 150к.с
Тоест, ако колата върви не им обръщай внимание. Но ако някой знае как могат да се изтрият да сподели.
- bobreti
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320д
- Мечтае да кара: M550d
Re: Постоянни ядове с 2.0д 150к.с
VladiE написа:Колега, това са стари грешки.
Изпратено от моят SHV-E250K с помощта на Tapatalk
Това са от 6.01.17 почти едни и същи. Въпроса ми е тя ги трупа и после ги пише, че са стари. Къде да търся ши....те проблеми.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- bobreti
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320д
- Мечтае да кара: M550d
Re: Постоянни ядове с 2.0д 150к.с
NikVanov написа:Тоест, ако колата върви не им обръщай внимание. Но ако някой знае как могат да се изтрият да сподели.
Колега аз ги трия но явно пак излизат. Днешните ги изтрих, карах колата 20-25км. Утре пак ще я закача и ако ги има дори и в жълто значи не е добре работата.
Re: Постоянни ядове с 2.0д 150к.с
bobreti написа:NikVanov написа:Тоест, ако колата върви не им обръщай внимание. Но ако някой знае как могат да се изтрият да сподели.
Колега аз ги трия но явно пак излизат. Днешните ги изтрих, карах колата 20-25км. Утре пак ще я закача и ако ги има дори и в жълто значи не е добре работата.
Колега не знам с каква програма ги четеш обаче долу който знае англииски ще ти преведе.
Грешките в жълто = не присъстват в момента
Грешките в червено = актуални
Ако беше написъл конкретно какви проблеми имаш може би някой би могъл да ти помогне.
Re: Постоянни ядове с 2.0д 150к.с
Control of exhaust re-circulation - Грешка на ЕГР-а
Glow plug Cyl 2 - Изгоряла свещ на 2-ри цилиндър
Electric spare heater - Това е допълнителната ел. водна помпа, много често изгарят.
Glow control unit - Релето на свещите
Air flow meter - Дебитомер
Input air temp sensor - Сензор за темп. на всмуквания въздух
Rough controller - не съм сигурен, предполагам, че някоя дюза дава голямо отклонение
-Грешките за Дебитомера и ЕГР може да са свързани и заради едното да записва другото. Първо провери ЕГР-а. Същото е и при свещите, заради прецакано реле може да записва, че не работи една/две или повече свещи.
-Сензора за въздуха може да се провери дали работи с ИНПА/ИСТА.
-Допълнителната помпа служи за циркулация на водата при неработещ двигател, ако искаш да ти духа топло още 10-15мин.
- Провери си дюзите на студен мотор с ИНПА/ИСТА.
Glow plug Cyl 2 - Изгоряла свещ на 2-ри цилиндър
Electric spare heater - Това е допълнителната ел. водна помпа, много често изгарят.
Glow control unit - Релето на свещите
Air flow meter - Дебитомер
Input air temp sensor - Сензор за темп. на всмуквания въздух
Rough controller - не съм сигурен, предполагам, че някоя дюза дава голямо отклонение
-Грешките за Дебитомера и ЕГР може да са свързани и заради едното да записва другото. Първо провери ЕГР-а. Същото е и при свещите, заради прецакано реле може да записва, че не работи една/две или повече свещи.
-Сензора за въздуха може да се провери дали работи с ИНПА/ИСТА.
-Допълнителната помпа служи за циркулация на водата при неработещ двигател, ако искаш да ти духа топло още 10-15мин.
- Провери си дюзите на студен мотор с ИНПА/ИСТА.
- bobreti
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320д
- Мечтае да кара: M550d
Re: Постоянни ядове с 2.0д 150к.с
(h)aman написа:Control of exhaust re-circulation - Грешка на ЕГР-а
Glow plug Cyl 2 - Изгоряла свещ на 2-ри цилиндър
Electric spare heater - Това е допълнителната ел. водна помпа, много често изгарят.
Glow control unit - Релето на свещите
Air flow meter - Дебитомер
Input air temp sensor - Сензор за темп. на всмуквания въздух
Rough controller - не съм сигурен, предполагам, че някоя дюза дава голямо отклонение
-Грешките за Дебитомера и ЕГР може да са свързани и заради едното да записва другото. Първо провери ЕГР-а. Същото е и при свещите, заради прецакано реле може да записва, че не работи една/две или повече свещи.
-Сензора за въздуха може да се провери дали работи с ИНПА/ИСТА.
-Допълнителната помпа служи за циркулация на водата при неработещ двигател, ако искаш да ти духа топло още 10-15мин.
- Провери си дюзите на студен мотор с ИНПА/ИСТА.
Сменено реле от колегата Oci, дебитомер пиербург с нов 218лв. Сменени вакумни пътища, MAP сензор, турбото е рециклирано вътре е като ново, соленоидите, педала на газта. Колата бързо грее което означава, че въпросната помпа работи.
- bobreti
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320д
- Мечтае да кара: M550d
Re: Постоянни ядове с 2.0д 150к.с
bioz написа:bobreti написа:NikVanov написа:Тоест, ако колата върви не им обръщай внимание. Но ако някой знае как могат да се изтрият да сподели.
Колега аз ги трия но явно пак излизат. Днешните ги изтрих, карах колата 20-25км. Утре пак ще я закача и ако ги има дори и в жълто значи не е добре работата.
Колега не знам с каква програма ги четеш обаче долу който знае англииски ще ти преведе.
Грешките в жълто = не присъстват в момента
Грешките в червено = актуални
Ако беше написъл конкретно какви проблеми имаш може би някой би могъл да ти помогне.
БМВ скенер 1.4.0
Re: Постоянни ядове с 2.0д 150к.с
Не знам защо си сменил дебитомера, но ако е било само заради тази грешка, която записва, има голям шанс тя да е заради ЕГР-а. Когато той не отваря, колата не може да постигне желаното количество въздух и дебитомера набива грешка.
- VladiE
- ентусиаст
-
- Мнения: 830
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Постоянни ядове с 2.0д 150к.с
Колеги. Това са стари грешки. И да триеш пак ще седят. В жълто ще си седят. Ти имаш ли проблеми с колата или просто гледаш скенера какво ти показва?
Изпратено от моят SHV-E250K с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SHV-E250K с помощта на Tapatalk
Re: Постоянни ядове с 2.0д 150к.с
Не съм работил със скенер, но с ИНПА/ИСТА няма как да седят, ако се изтрият.
- bobreti
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320д
- Мечтае да кара: M550d
Re: Постоянни ядове с 2.0д 150к.с
Смених дебитомера защото колата беше мъртвец.ЕГР беше затапен сега е сток. Колата има проблем според мен. Сутрин като запаля няма мощ, трябва да я изфорсирам 2-3 пъти за да заработи като хората иначе повече от 1500 оборота няма мърдане. Като се оправи от форсирането сутрин докато е студена върви перфе, стигне ли стрелката средата става мудна. Имам чуство, че турбината не се развърта всеки път. Като подам газ вдига 2500 оборота и все едно е чист дизел, като върна газта леко изведнъж и идва силата откача.
Re: Постоянни ядове с 2.0д 150к.с
Да не би някой да е барал софтуера на колата, когато е затапван ЕГР-а?
- bobreti
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320д
- Мечтае да кара: M550d
Re: Постоянни ядове с 2.0д 150к.с
(h)aman написа:Да не би някой да е барал софтуера на колата, когато е затапван ЕГР-а?
Не днес го гледах
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани