Постоянни ядове с 2.0д 150к.с

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 450
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320д
Мечтае да кара: M550d

Постоянни ядове с 2.0д 150к.с

Мнение от bobreti » 01 Фев 2017, 16:56

Колеги дайте идеи къде да търся проблема.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 830
Регистриран на: 6.09.2015
Пол: Мъж
Кара: E46 320D
Мечтае да кара: F30 / F10

Re: Постоянни ядове с 2.0д 150к.с

Мнение от VladiE » 01 Фев 2017, 17:59

Колега, това са стари грешки.

Изпратено от моят SHV-E250K с помощта на Tapatalk

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1031
Регистриран на: 9.11.2010
Пол: Мъж
Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;

Re: Постоянни ядове с 2.0д 150к.с

Мнение от NikVanov » 01 Фев 2017, 18:36

Тоест, ако колата върви не им обръщай внимание. Но ако някой знае как могат да се изтрият да сподели.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 450
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320д
Мечтае да кара: M550d

Re: Постоянни ядове с 2.0д 150к.с

Мнение от bobreti » 01 Фев 2017, 19:00

VladiE написа:Колега, това са стари грешки.

Изпратено от моят SHV-E250K с помощта на Tapatalk

Това са от 6.01.17 почти едни и същи. Въпроса ми е тя ги трупа и после ги пише, че са стари. Къде да търся ши....те проблеми.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 450
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320д
Мечтае да кара: M550d

Re: Постоянни ядове с 2.0д 150к.с

Мнение от bobreti » 01 Фев 2017, 19:04

NikVanov написа:Тоест, ако колата върви не им обръщай внимание. Но ако някой знае как могат да се изтрият да сподели.

Колега аз ги трия но явно пак излизат. Днешните ги изтрих, карах колата 20-25км. Утре пак ще я закача и ако ги има дори и в жълто значи не е добре работата.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1074
Регистриран на: 2.05.2008
Кара: 520i face

Re: Постоянни ядове с 2.0д 150к.с

Мнение от bioz » 01 Фев 2017, 19:10

bobreti написа:
NikVanov написа:Тоест, ако колата върви не им обръщай внимание. Но ако някой знае как могат да се изтрият да сподели.

Колега аз ги трия но явно пак излизат. Днешните ги изтрих, карах колата 20-25км. Утре пак ще я закача и ако ги има дори и в жълто значи не е добре работата.


Колега не знам с каква програма ги четеш обаче долу който знае англииски ще ти преведе.

Грешките в жълто = не присъстват в момента
Грешките в червено = актуални

Ако беше написъл конкретно какви проблеми имаш може би някой би могъл да ти помогне.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 903
Регистриран на: 30.01.2009
Пол: Мъж
Кара: F32 //M sport

Re: Постоянни ядове с 2.0д 150к.с

Мнение от (h)aman » 01 Фев 2017, 19:27

Control of exhaust re-circulation - Грешка на ЕГР-а
Glow plug Cyl 2 - Изгоряла свещ на 2-ри цилиндър
Electric spare heater - Това е допълнителната ел. водна помпа, много често изгарят.
Glow control unit - Релето на свещите
Air flow meter - Дебитомер
Input air temp sensor - Сензор за темп. на всмуквания въздух
Rough controller - не съм сигурен, предполагам, че някоя дюза дава голямо отклонение


-Грешките за Дебитомера и ЕГР може да са свързани и заради едното да записва другото. Първо провери ЕГР-а. Същото е и при свещите, заради прецакано реле може да записва, че не работи една/две или повече свещи.
-Сензора за въздуха може да се провери дали работи с ИНПА/ИСТА.
-Допълнителната помпа служи за циркулация на водата при неработещ двигател, ако искаш да ти духа топло още 10-15мин.
- Провери си дюзите на студен мотор с ИНПА/ИСТА.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 450
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320д
Мечтае да кара: M550d

Re: Постоянни ядове с 2.0д 150к.с

Мнение от bobreti » 01 Фев 2017, 20:00

(h)aman написа:Control of exhaust re-circulation - Грешка на ЕГР-а
Glow plug Cyl 2 - Изгоряла свещ на 2-ри цилиндър
Electric spare heater - Това е допълнителната ел. водна помпа, много често изгарят.
Glow control unit - Релето на свещите
Air flow meter - Дебитомер
Input air temp sensor - Сензор за темп. на всмуквания въздух
Rough controller - не съм сигурен, предполагам, че някоя дюза дава голямо отклонение


-Грешките за Дебитомера и ЕГР може да са свързани и заради едното да записва другото. Първо провери ЕГР-а. Същото е и при свещите, заради прецакано реле може да записва, че не работи една/две или повече свещи.
-Сензора за въздуха може да се провери дали работи с ИНПА/ИСТА.
-Допълнителната помпа служи за циркулация на водата при неработещ двигател, ако искаш да ти духа топло още 10-15мин.
- Провери си дюзите на студен мотор с ИНПА/ИСТА.

Сменено реле от колегата Oci, дебитомер пиербург с нов 218лв. Сменени вакумни пътища, MAP сензор, турбото е рециклирано вътре е като ново, соленоидите, педала на газта. Колата бързо грее което означава, че въпросната помпа работи.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 450
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320д
Мечтае да кара: M550d

Re: Постоянни ядове с 2.0д 150к.с

Мнение от bobreti » 01 Фев 2017, 20:02

bioz написа:
bobreti написа:
NikVanov написа:Тоест, ако колата върви не им обръщай внимание. Но ако някой знае как могат да се изтрият да сподели.

Колега аз ги трия но явно пак излизат. Днешните ги изтрих, карах колата 20-25км. Утре пак ще я закача и ако ги има дори и в жълто значи не е добре работата.


Колега не знам с каква програма ги четеш обаче долу който знае англииски ще ти преведе.

Грешките в жълто = не присъстват в момента
Грешките в червено = актуални

Ако беше написъл конкретно какви проблеми имаш може би някой би могъл да ти помогне.

БМВ скенер 1.4.0

ентусиаст
Аватар
Мнения: 903
Регистриран на: 30.01.2009
Пол: Мъж
Кара: F32 //M sport

Re: Постоянни ядове с 2.0д 150к.с

Мнение от (h)aman » 01 Фев 2017, 20:09

Не знам защо си сменил дебитомера, но ако е било само заради тази грешка, която записва, има голям шанс тя да е заради ЕГР-а. Когато той не отваря, колата не може да постигне желаното количество въздух и дебитомера набива грешка.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 830
Регистриран на: 6.09.2015
Пол: Мъж
Кара: E46 320D
Мечтае да кара: F30 / F10

Re: Постоянни ядове с 2.0д 150к.с

Мнение от VladiE » 01 Фев 2017, 20:30

Колеги. Това са стари грешки. И да триеш пак ще седят. В жълто ще си седят. Ти имаш ли проблеми с колата или просто гледаш скенера какво ти показва?

Изпратено от моят SHV-E250K с помощта на Tapatalk

ентусиаст
Аватар
Мнения: 903
Регистриран на: 30.01.2009
Пол: Мъж
Кара: F32 //M sport

Re: Постоянни ядове с 2.0д 150к.с

Мнение от (h)aman » 01 Фев 2017, 20:41

Не съм работил със скенер, но с ИНПА/ИСТА няма как да седят, ако се изтрият.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 450
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320д
Мечтае да кара: M550d

Re: Постоянни ядове с 2.0д 150к.с

Мнение от bobreti » 01 Фев 2017, 20:50

Смених дебитомера защото колата беше мъртвец.ЕГР беше затапен сега е сток. Колата има проблем според мен. Сутрин като запаля няма мощ, трябва да я изфорсирам 2-3 пъти за да заработи като хората иначе повече от 1500 оборота няма мърдане. Като се оправи от форсирането сутрин докато е студена върви перфе, стигне ли стрелката средата става мудна. Имам чуство, че турбината не се развърта всеки път. Като подам газ вдига 2500 оборота и все едно е чист дизел, като върна газта леко изведнъж и идва силата откача.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 903
Регистриран на: 30.01.2009
Пол: Мъж
Кара: F32 //M sport

Re: Постоянни ядове с 2.0д 150к.с

Мнение от (h)aman » 01 Фев 2017, 20:59

Да не би някой да е барал софтуера на колата, когато е затапван ЕГР-а?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 450
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320д
Мечтае да кара: M550d

Re: Постоянни ядове с 2.0д 150к.с

Мнение от bobreti » 01 Фев 2017, 21:02

(h)aman написа:Да не би някой да е барал софтуера на колата, когато е затапван ЕГР-а?

Не днес го гледах

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook