INPA "Crankshaft adaption inlet bank1" много висока стойност

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 216
Регистриран на: 27.01.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: X4 F26 20D & S1000RR K67
Мечтае да кара: MV Agusta Superveloce S

INPA "Crankshaft adaption inlet bank1" много висока стойност

Мнение от KpuB4o » 05 Яну 2017, 14:21

Здравейте колеги, колата започна да работи по-шумно от нормалното и реших да видя какво се случва в INPA. Колата е e46 с N42
От време на време също оборотите играят на празен ход, а ако се случи в движение колата леко придърпва.

Имам грешка в DME, която обаче е от доста време и не бих могъл да я свържа с проблема а именно: 27B8 DME: Differential - pressure sensor, intake manifold - plausibility (смених въпросния датчик, но файда никаква) проверил съм и за паразитен въздух, но нищо.

Притеснявам се обаче от данните на Crankshaft adaption inlet bank1 а именно:

Изображение

Моля помагайте.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1848
Регистриран на: 11.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
Мечтае да кара: M3

Re: INPA "Crankshaft adaption inlet bank1" много висока стой

Мнение от dr.peshev » 05 Яну 2017, 15:28

Има си теми по тези въпроси:
1- viewtopic.php?f=34&t=219540&start=855
2- viewtopic.php?f=34&t=232131&start=270
Избери си и пиши там! :yes:
ЕДИНСТВЕНОТО ПО-ХУБАВО НЕЩО ОТ ШВЕДСКАТА ТРОЙКА Е БАВАРСКАТА! :winky:

Оригинални BMW дискове и накладки F10/F11 Цък :yes:
Оригинални BMW якета - Промоция Цък :yes:

Изображение

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook