Изстива извънградско след сменени термостати
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- gkosev
- Потребител
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 10.05.2013
- Кара: E46 330xd '03
- Мечтае да кара: 330xd
Изстива извънградско след сменени термостати
За много години, колеги!
С настъпване на зимата се появи следния често срещан проблем, а именно двигателя започва да изстива извънградско каране ( не само по надолнище). В града си загрява до работно температура без видимо забавяне. Както всеки ще предложи смених и двата термостата, но двигателя продължава да си изстива веднага след като засиля скороста. Имах същия проблем преди 2-3 години и след сменя на двата термостата се оправи, но този път нямах този успех. Ще спомена и интересен факт, който не знам дали е касае проблема или е нормално поведение, а именно, че двигателя започва да изстива даже и в спряно положение, ако парното е пуснато на 25-26 градуса. Може ли да дадете някакви идеи относно какво още мога да проверя/сменя. Модела е 330xd/204к.с 2003г
С настъпване на зимата се появи следния често срещан проблем, а именно двигателя започва да изстива извънградско каране ( не само по надолнище). В града си загрява до работно температура без видимо забавяне. Както всеки ще предложи смених и двата термостата, но двигателя продължава да си изстива веднага след като засиля скороста. Имах същия проблем преди 2-3 години и след сменя на двата термостата се оправи, но този път нямах този успех. Ще спомена и интересен факт, който не знам дали е касае проблема или е нормално поведение, а именно, че двигателя започва да изстива даже и в спряно положение, ако парното е пуснато на 25-26 градуса. Може ли да дадете някакви идеи относно какво още мога да проверя/сменя. Модела е 330xd/204к.с 2003г
- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Изстива извънградско след сменени термостати
Абсолютно нормално е от вътрешното парно да изстива колата! 

Re: Изстива извънградско след сменени термостати
Ако маркучите към радиатора са топли при това изстиване,новите термостати не Ви вършат работа.
- wladio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 701
- Регистриран на: 16.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39
Re: Изстива извънградско след сменени термостати
не е гаранция че като са нови термостатите,работят коректно.
винаги при подмяна на термостати е желателна проба в тенджера,или съд(с вода на котлона,и се следят неговите действия).имал съм случаи изобщо да не отвори термостата-и то уж марков.лошото е че не ми е единствен случай.
винаги при подмяна на термостати е желателна проба в тенджера,или съд(с вода на котлона,и се следят неговите действия).имал съм случаи изобщо да не отвори термостата-и то уж марков.лошото е че не ми е единствен случай.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Изстива извънградско след сменени термостати
gkosev написа:За много години, колеги!
С настъпване на зимата се появи следния често срещан проблем, а именно двигателя започва да изстива извънградско каране ( не само по надолнище). В града си загрява до работно температура без видимо забавяне. Както всеки ще предложи смених и двата термостата, но двигателя продължава да си изстива веднага след като засиля скороста. Имах същия проблем преди 2-3 години и след сменя на двата термостата се оправи, но този път нямах този успех. Ще спомена и интересен факт, който не знам дали е касае проблема или е нормално поведение, а именно, че двигателя започва да изстива даже и в спряно положение, ако парното е пуснато на 25-26 градуса. Може ли да дадете някакви идеи относно какво още мога да проверя/сменя. Модела е 330xd/204к.с 2003г
Колега, какви термостати си сложил- желателно е и двата да са оригинални. Ако не са провери малкият, като го свалиш дали е термостат или е тръба- по принцип може да се направи проверка и на двата без сваляне. По отношение на изстиването на двигателя на място- не е нормално, след като загрее, охладителната система на двигателя трябва да поддържа работна температура при всички режими на работа.
- NGneer4eto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1046
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: по Аутобан
- Детайли за колата: снегорин
Re: Изстива извънградско след сменени термостати
При мен загрее ли веднъж до 90 градуса, нищо не може да я накара да изстине под 87-88. На извънградско ако изстива може да провериш евентуално да не ти е блокирала виско перката и да върти на макс, но обикновено се чува. Иначе почти сигурно е от термостат. По принцип моята като мине 60 градуса доста бавно загрява в студовете, но като стигне веднъж 90 си ги държи. С един термостат съм и го сменях преди 2 години. По бележките гледах, че пише 62лв. Нямам представа каква марка е.
- Stanimir330
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 286
- Регистриран на: 23.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: '02 E46 330d
- Мечтае да кара: G20 330d
Re: Изстива извънградско след сменени термостати
И аз го имам тоя проблем. Смених термостата, а тоя на ЕГР въобще го няма и аз си мисля, че там ми е проблеми, защото тръбичките не са изолирани ами са вързани направо. Може и пак да съм за термостат. Но миналата зима загрееше ли, под 87 гр. не падаше, и с парно и без, сега какво и стана не знам.
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани