Средно гърне или резонатор?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- bavaromobila
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 18.11.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: M3 GTS
Средно гърне или резонатор?
Здравейте колеги.
Искам да си подменя всичките гърнета по генерацията на колата (318и), защото става малко по-шумна. Задното ще го сменя със оригиналното за модела. Най-отпред на мястото на катализатора в момента съм с резонатор и смятам пак да го сменя със същия.
Но какво да сложа на мястото на средното гърне? Няма да ми останат пари за чисто ново оригинално гърне и затова се чудя дали да сложа същото такова втора употреба или да поставя още един резонатор на неговото място.
Като цяло как ще се промени звука на колата ако сложа на негово място резонатор?
Ще има ли голяма разлика в шума отдолу спрямо оригиналното?
Не ми е проблем да сложа втора употреба някое по читаво, но те са на около 15г. вече и шанса да не изкара нищо е голям, защото карам и на газ. Затова се спрях и на нов резонатор на мястото на това гърне. Също е вариант и някакво пак ново универсално средно гърне, но опита ми с тях показва, че резонаторите издържат повече.
Какво бихте ме посъветвали вие и най-вече както вече написах - с още един резонатор ще стане ли по-шумна колата, отколкото със средно гърне.
Благодаря
Искам да си подменя всичките гърнета по генерацията на колата (318и), защото става малко по-шумна. Задното ще го сменя със оригиналното за модела. Най-отпред на мястото на катализатора в момента съм с резонатор и смятам пак да го сменя със същия.
Но какво да сложа на мястото на средното гърне? Няма да ми останат пари за чисто ново оригинално гърне и затова се чудя дали да сложа същото такова втора употреба или да поставя още един резонатор на неговото място.
Като цяло как ще се промени звука на колата ако сложа на негово място резонатор?
Ще има ли голяма разлика в шума отдолу спрямо оригиналното?
Не ми е проблем да сложа втора употреба някое по читаво, но те са на около 15г. вече и шанса да не изкара нищо е голям, защото карам и на газ. Затова се спрях и на нов резонатор на мястото на това гърне. Също е вариант и някакво пак ново универсално средно гърне, но опита ми с тях показва, че резонаторите издържат повече.
Какво бихте ме посъветвали вие и най-вече както вече написах - с още един резонатор ще стане ли по-шумна колата, отколкото със средно гърне.
Благодаря


- mitio8
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 72
- Регистриран на: 18.11.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 и Колело
- Мечтае да кара: ZЗ, Dodge Charger 1970
- Детайли за колата: БМВ Е46 318i 1998
Re: Средно гърне или резонатор?
Като разлики не мога да кажа, понеже моето средно гърне беше спукано, но сложих резонатор на негово място и съм много доволен.
Информацията която успях да намеря преди това обобщено беше, че или трябва да е качествено гърнето или резонатор.
п.с. също нямам катализатор, а резонатор на негово място.
Информацията която успях да намеря преди това обобщено беше, че или трябва да е качествено гърнето или резонатор.
п.с. също нямам катализатор, а резонатор на негово място.
- bavaromobila
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 18.11.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: M3 GTS
Re: Средно гърне или резонатор?
Благодаря за мнението, колега. Ако резонатора заглушава колкото средното гърне, то най-добре да си сложа резонатор.

- IKN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 398
- Регистриран на: 17.05.2010
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 /316i
Re: Средно гърне или резонатор?
Може и да греша, но средното гърне не се ли води резонатор?
- Dulgatabaza
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 4.06.2015
- Местоположение: SOFIA
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318Ci M43B19TU
Re: Средно гърне или резонатор?
Здравей колега,
И аз съм с М43В19 и тази седмица си смених старото средно гърне с резонатор в М Комплект.
Вади почти същия звук и съм много доволен, излезе ми общо 60 лева с 1 година гаранция.
И аз съм с М43В19 и тази седмица си смених старото средно гърне с резонатор в М Комплект.
Вади почти същия звук и съм много доволен, излезе ми общо 60 лева с 1 година гаранция.



- mitio8
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 72
- Регистриран на: 18.11.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 и Колело
- Мечтае да кара: ZЗ, Dodge Charger 1970
- Детайли за колата: БМВ Е46 318i 1998
Re: Средно гърне или резонатор?
Без да претендирам:
Средното гърне си е чист резонатор. Единственото което играе ролята на заглушител в изпусквателната ти система са: катализатора и крайното гърне.
По информация на сервиза, които посетих: резонатора тип 'пура' е по-добре от евтино(разждавейка) средно гърне, поради формата.
Също така да се има предивд, че в сервиза средното гърне беше по-скъпо от пурата.
При мен беше така: липса на катализатор, дупки в тръбите и средното гърне. Добавянето на два резонатора тип пура на тяхно място реши идеално нещата. Имай предвид, че една пура е към 40лева, а една нераждавейка 200+. Вече всеки сам си преценя.
Средното гърне си е чист резонатор. Единственото което играе ролята на заглушител в изпусквателната ти система са: катализатора и крайното гърне.
По информация на сервиза, които посетих: резонатора тип 'пура' е по-добре от евтино(разждавейка) средно гърне, поради формата.
Също така да се има предивд, че в сервиза средното гърне беше по-скъпо от пурата.
При мен беше така: липса на катализатор, дупки в тръбите и средното гърне. Добавянето на два резонатора тип пура на тяхно място реши идеално нещата. Имай предвид, че една пура е към 40лева, а една нераждавейка 200+. Вече всеки сам си преценя.
- abracadabra
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 525
- Регистриран на: 28.11.2008
Re: Средно гърне или резонатор?
Колеги, аз май съм доста зле откъм средни гърнета, катализатор, и.. т.н. Всъщност не знам това катализатора ли ми е на снимката или средно гърне.
И се чудя.
Сега, ако няма човек катализатор и накрая едно гърне крайно, няма ли това да лъже ламбда сондата и да се увеличава разхода на гориво? И ако е така, ако сложи едно резонаторно няма ли да охлажда там газовете и така да е по-добре за ламбда сондата?
Ето малко снимки:
Изобщо, по-високия разход на гори който имам, не е ли от това че нямам катализатор а тръба. Или пък това ако е катализатор, а няма средно гърне -така ли? И, ако е така не може ли с настройка чрез компютъра да си нормализира работата на ламбдата? И от там да се намали разхода на гориво?
И се чудя.
Сега, ако няма човек катализатор и накрая едно гърне крайно, няма ли това да лъже ламбда сондата и да се увеличава разхода на гориво? И ако е така, ако сложи едно резонаторно няма ли да охлажда там газовете и така да е по-добре за ламбда сондата?
Ето малко снимки:
Изобщо, по-високия разход на гори който имам, не е ли от това че нямам катализатор а тръба. Или пък това ако е катализатор, а няма средно гърне -така ли? И, ако е така не може ли с настройка чрез компютъра да си нормализира работата на ламбдата? И от там да се намали разхода на гориво?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Злото е безсилно, когато Доброто е Безстрашно!
- abracadabra
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 525
- Регистриран на: 28.11.2008
Re: Средно гърне или резонатор?
Каталзатор или средно гърне е?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Злото е безсилно, когато Доброто е Безстрашно!
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани