м54б30. Преохлажда ,охладителна течност
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- don't be
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 708
- Регистриран на: 3.09.2009
- Кара: 466,5 см3 на цилиндър
- Мечтае да кара: Нормално
м54б30. Преохлажда ,охладителна течност
Колеги , проблема е следният . Сменил съм 3 термостата 1 китаец и 2 Берха. Но колата не загравя. Радятора започва да се стопля около 66 гр. Според скритото меню и ако карам извън града и трябват 10 км ,за да изправи чертата. Отделно, след като я изправи 75 гр. Не стига повече от 85гр. В задръстване 90 гр. Ако и раздам гас и пусна по инерция пада до 78 гр. Какво да правя . Изключвах букси датчици сменях с инпа я гледах . На газовата показва същата температура.
За милиони-няма закони.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: м54б30. Преохлажда ,охладителна течност
В градски условия за колко време загрява? Това, че охлажда до 75 градуса не значи, че преохлажда. Щом стрелката седи изправена значи всичко е ок. Най-вероятно системата ти работи отлично и ти се струва, че трябва да държи по-високи градуси. Ако има и хубаво парно не му мисли много, а карай.
- don't be
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 708
- Регистриран на: 3.09.2009
- Кара: 466,5 см3 на цилиндър
- Мечтае да кара: Нормално
Re: м54б30. Преохлажда ,охладителна течност
В градски условия. Паля на 5 гр. Тръгвам от мол България. На ОМВ Бояна . Стигнала до 60 гр.тогава пускам парното ,ръчно на слаба степен . Карам с 80-90 на 6-та и до Ринг мол , не може да я изправи стои на 72-3 гр. Спирам барам радиатора и е затоплен. ТОВА с изключена и включена букса. От там пускам се по бул. Ал. Малинов. Сфетофари задръствания стига 90 чак до Била. Това са 10 км.
За милиони-няма закони.
- don't be
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 708
- Регистриран на: 3.09.2009
- Кара: 466,5 см3 на цилиндър
- Мечтае да кара: Нормално
Re: м54б30. Преохлажда ,охладителна течност
В градски условия поне 5 км. И то в София. Само да я изправи 75.
За милиони-няма закони.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: м54б30. Преохлажда ,охладителна течност
Да не си сложил термостат с по-ниски градуси? Не съм запознат при М54 има ли варианти. Иначе при тези условия навън не е толко ненормално това, което обясняваш. Аз си промених маршрута към работа и сега карам по 11км сутрин прав път, на който поддържам през половината време 80, през другата 110 някъде. Но винаги гледам да седи поне на 2000рпм даже като е напълно студена. На изправена стрелка съм след 7км накъде. Ти както казваш, че си на 6та с 80-90 значи работиш на 1700-1800рмп максимум. А висенето по светофари съм забелязал, че не покачва особено много температурата. На каква температура ти е антифриза, че и това има значение?
- DigitalExile
- ентусиаст
-
- Мнения: 916
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: м54б30. Преохлажда ,охладителна течност
Абе може да не е наред,а може и всичко да е наред и да се филмираш излишно.
Нямаш ли познат с подобна кола да покараш да видиш как е.
Реално щом си сменил 3 термостата и резултата е еднакъв не виждам къде друга може да имаш подобен проблем.
Моята в най големите студове вдига за 3,5-4км до минимум 60 градуса (градско). Това в най лошия случай. Лятото на 30 градуса за около 2км е загряла.
Всеки път като запаля я чакам около 20-30 секунди и тръгвам. Карам си нормално до около 2500 оборота.
Парното не го пипам попринцип независимо топла/студена, оставил съм го да духа горе,среда и долу на 21.5 градуса на средна перка.
Попринцип термостата има електронна част която не знам точно как работи,
но като тръгна извънградско ми се е случвало от 90 градуса да дам повече газ
и при 150км/ч съм я виждал на 74 градуса и като продължих да поддържам
тия километри се качи до 84-5 след 3-4км и там си седеше
Случвало ми се е и на климатик при 180км/ч да видя 104 градуса на водата
Нямаш ли познат с подобна кола да покараш да видиш как е.
Реално щом си сменил 3 термостата и резултата е еднакъв не виждам къде друга може да имаш подобен проблем.
Моята в най големите студове вдига за 3,5-4км до минимум 60 градуса (градско). Това в най лошия случай. Лятото на 30 градуса за около 2км е загряла.
Всеки път като запаля я чакам около 20-30 секунди и тръгвам. Карам си нормално до около 2500 оборота.
Парното не го пипам попринцип независимо топла/студена, оставил съм го да духа горе,среда и долу на 21.5 градуса на средна перка.

Попринцип термостата има електронна част която не знам точно как работи,
но като тръгна извънградско ми се е случвало от 90 градуса да дам повече газ
и при 150км/ч съм я виждал на 74 градуса и като продължих да поддържам
тия километри се качи до 84-5 след 3-4км и там си седеше

Случвало ми се е и на климатик при 180км/ч да видя 104 градуса на водата

- don't be
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 708
- Регистриран на: 3.09.2009
- Кара: 466,5 см3 на цилиндър
- Мечтае да кара: Нормално
Re: м54б30. Преохлажда ,охладителна течност
Филмирам се . На бензин държи малко по високи градуси. Тя и моята за 2-3 км качва 60 но от там нагоре мъка. И като сметна че е ,без катализатори с отворена генерация , и от там едни 2-3 гр. Май ще е наред. И ще продавам нов термостат на половин цена
.
Термостатите са на 97гр.
Антифриза е на минус 25-30 гр.
Странно е че сега в студа не втвърдява маркуча , а стои мек . Преди малко слагах и нова капачка ,без промяна

Термостатите са на 97гр.
Антифриза е на минус 25-30 гр.
Странно е че сега в студа не втвърдява маркуча , а стои мек . Преди малко слагах и нова капачка ,без промяна
За милиони-няма закони.
- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: м54б30. Преохлажда ,охладителна течност
Не се заблуждавай,че колата ти е наред
Никога не съм карал кола с двигател,който да загрява по-бързо от м54!
Моята за около 1 минута работа на място и 4-5км си стигаше 94-95 градуса,които са нормалните за този двигател

Никога не съм карал кола с двигател,който да загрява по-бързо от м54!
Моята за около 1 минута работа на място и 4-5км си стигаше 94-95 градуса,които са нормалните за този двигател

- don't be
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 708
- Регистриран на: 3.09.2009
- Кара: 466,5 см3 на цилиндър
- Мечтае да кара: Нормално
Re: м54б30. Преохлажда ,охладителна течност
Да но твоята е била д катализатори и Просумухачка ? . И аз мисля че не е наред. Сега ще взема термостат Вахлер . Берх и китаец не стават
За милиони-няма закони.
- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: м54б30. Преохлажда ,охладителна течност
don't be написа:Да но твоята е била д катализатори и Просумухачка ? . И аз мисля че не е наред. Сега ще взема термостат Вахлер . Берх и китаец не стават
Катализатори си имаше,но нямаше прахосмукачка.
Защо не видиш на място кога ще отвори термостата?За да си сигурен.
Също така имаш ли разход на антифриз?Огледай да няма лек теч някъде

- don't be
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 708
- Регистриран на: 3.09.2009
- Кара: 466,5 см3 на цилиндър
- Мечтае да кара: Нормално
Re: м54б30. Преохлажда ,охладителна течност
след 60 гр. започва да стопля горния маркуч . На 80 вече стопля и долния . Знам , че не е добре , преди 2.8 ту мотора в старата ми 46-ца пак преохлаждаше , но след като изключвах термостата от буксата си държеше постоянно 92-96 гр. Което е показател, че той работи. Антифриз не губя.
За милиони-няма закони.
- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: м54б30. Преохлажда ,охладителна течност
Не ти е добре, преохлажда
Ако има газ може и от там да е проблема , ако няма си за термостат
Буксата е за принудително отваряне на термостата-като караш извънградско
с висока скорост, компютъра отваря принудително термостата
Ако има газ може и от там да е проблема , ако няма си за термостат
Буксата е за принудително отваряне на термостата-като караш извънградско
с висока скорост, компютъра отваря принудително термостата
- hell's angel
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: м54б30. Преохлажда ,охладителна течност
На стрелката не се осланяйте толкова, защото уреда е калибриран да няма толкова флуктуации, та да не изглежда дървено БМВ-то
Парното грее ли или и то изстива и духа студено ? Звучи като запецнал термостат в отворено положение. На М54 не помня как беше, ама на 8-ците термостата има подгрев и DME- то може да го кара да отваря при по ниска температура от нормалнота...Това с мултицет се хваща лесно. Погледни и вентилатора к'ви ги върши. Промии си хубаво системата и сложи читав термостат.

Ubi dubium, ibi libertas
- don't be
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 708
- Регистриран на: 3.09.2009
- Кара: 466,5 см3 на цилиндър
- Мечтае да кара: Нормално
Re: м54б30. Преохлажда ,охладителна течност
Колеги , не е като да не знам какво правя. Колата е промита и глава радиатор Светят, като чисто нови без грам отлагания. Антифриза е червен , Днес карах само на бензин и е същата работа. Термостатите са от най скъбите Берх, който е едно към едно с този на БМВ. С мулти-цет дава 12 ома съпротивление на буксата . А по въпроса с обслужването , не е никак занимарена 260 к.с на мотора.
За милиони-няма закони.
- hell's angel
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: м54б30. Преохлажда ,охладителна течност
don't be написа:Колеги , не е като да не знам какво правя.
Ясно де, ама премери напрежението, не съпротивлението.

Ubi dubium, ibi libertas
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани