318и губи вода
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- kichuka
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 482
- Регистриран на: 8.08.2012
- Местоположение: Пловдив
- Кара: e36 AC Schnitzer, e46 328i
- Мечтае да кара: e31
- Детайли за колата: малко по-различна
318и губи вода
Колата е с м43б19 и газов инжекцион. Преди 5 години и 30 000км е минала основен ремонт. От лятото започна зверски да губи вода. Някой път 100км няма нищо но на последък на 10км изчезва около литър вода. Колата видимо не тече и не пуши. Преди два месеца и около 500км мина шлайф на глава със смяна на гарнитури, пасване на клапани както си му е реда. Всичко се прави в сервиз, но проблема остана. Успоредно с главата сменихме термостат, водна помпа,ел.перка, ревизия на изпарителя (при газаджиите, които слагаха уредбата).
Вече не знам какво да сменям. Два пъти я връщам в сервиза и казват, че не знаят от къде е. Някой ако е имал подобен проблем нека сподели какво друго е направил.
Вече не знам какво да сменям. Два пъти я връщам в сервиза и казват, че не знаят от къде е. Някой ако е имал подобен проблем нека сподели какво друго е направил.
- pimpo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 604
- Регистриран на: 24.01.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е46
- Детайли за колата: N42B20
Re: 318и губи вода
1. Провери на студен мотор дали има налягане в системата. Стисни маркучите, трябва да са меки. После развий капачката на разширителния съд, не трябва да излиза много въздъх (леко да "съсне" може, но да не е като да отвориш биричка). Ако е като бира - може би гарнитура на главата е пак за ремонт, а може и спукана глава.
2. Случва ли ти се сутрин да пали на 3 цилиндъра и след минута макс. да се оправи? Ако да, пак клоним към глава/гарнитура, но не е гаранция!
3. Теча често не се вижда, особено ако е върху горещи части, изпарява се и е неоткриваем. Там най-добре на леко загрял мотор (за да има някакво налягане) но не напълно загрял (за да може да се пипа все пак) започваш подобно да го опипваш като шестокласник съученичка
Всяка една връзка трябва да се увериш че е суха. Ако капе при леко топъл мотор, то почти сигурно тече при напълно загрял! Ако пък има леко цепнат паркуч, тогава разликата студен/топъл е огромна. Може дори на студено изобщо да не капе!
2. Случва ли ти се сутрин да пали на 3 цилиндъра и след минута макс. да се оправи? Ако да, пак клоним към глава/гарнитура, но не е гаранция!
3. Теча често не се вижда, особено ако е върху горещи части, изпарява се и е неоткриваем. Там най-добре на леко загрял мотор (за да има някакво налягане) но не напълно загрял (за да може да се пипа все пак) започваш подобно да го опипваш като шестокласник съученичка

Кога се пише "И" и кога "Й"
1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ
2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)
1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ
2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)
- kichuka
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 482
- Регистриран на: 8.08.2012
- Местоположение: Пловдив
- Кара: e36 AC Schnitzer, e46 328i
- Мечтае да кара: e31
- Детайли за колата: малко по-различна
Re: 318и губи вода
pimpo написа:1. Провери на студен мотор дали има налягане в системата. Стисни маркучите, трябва да са меки. После развий капачката на разширителния съд, не трябва да излиза много въздъх (леко да "съсне" може, но да не е като да отвориш биричка). Ако е като бира - може би гарнитура на главата е пак за ремонт, а може и спукана глава.
2. Случва ли ти се сутрин да пали на 3 цилиндъра и след минута макс. да се оправи? Ако да, пак клоним към глава/гарнитура, но не е гаранция!
3. Теча често не се вижда, особено ако е върху горещи части, изпарява се и е неоткриваем. Там най-добре на леко загрял мотор (за да има някакво налягане) но не напълно загрял (за да може да се пипа все пак) започваш подобно да го опипваш като шестокласник съученичкаВсяка една връзка трябва да се увериш че е суха. Ако капе при леко топъл мотор, то почти сигурно тече при напълно загрял! Ако пък има леко цепнат паркуч, тогава разликата студен/топъл е огромна. Може дори на студено изобщо да не капе!
Благодаря за отговора! Главата е минала водна проба преди 500км.
На студено не съм пробвал за съскането. Преди няколко месеца на ис-а ми съскаше и се оказа спукана глава така, че ще проверя.
Всички маркучи сме ги гледали и често ги гледаме и обарваме

- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Re: 318и губи вода
Махни кутията на въздушния филтър и огледай разширителния съд от всички страни, на студен и топъл работещ двигател. По принцип разширителния съд се цепи от към страната на въздушния филтър. Тройника м/у двигателният отсек и капака на клапаните, също протича.
- kichuka
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 482
- Регистриран на: 8.08.2012
- Местоположение: Пловдив
- Кара: e36 AC Schnitzer, e46 328i
- Мечтае да кара: e31
- Детайли за колата: малко по-различна
Re: 318и губи вода
Колата в момента е с конусен филтър за да може да гледаме по-лесно за течове. Разширителния съд го гледахме и е здрав (иначе е сменян преди около година). Малко по-късно ще огледам този тройник и ще пиша.
Re: 318и губи вода
Аз имах такъв проблем. При мен се оказа, че тече от тези два тройника: 11531709232 и 11531708808, от сензора за нивото на охладителната течност (о-пръстена изпуска). Тройниците, от където се взема охладителна течност за изпарителя какви са? Ако са пластмасови почти сигурно тече и от тях, но е възможно скобите, с които са захванати маркучите да са леко хлабави.
Re: 318и губи вода
vavilon написа:Махни кутията на въздушния филтър и огледай разширителния съд от всички страни, на студен и топъл работещ двигател. По принцип разширителния съд се цепи от към страната на въздушния филтър. Тройника м/у двигателният отсек и капака на клапаните, също протича.
+1
щом си огледал всичко - това остава, тече директно върху генерацията, антифриза(водата) се изпаряват и ни следа ни нищо от загуба на вода.
Играх го преди един месец това - то не бяха картони под колата, оглеждане, опипване(баране).
Ако е с антифриз колата н авъпросното място трябва да си има бяло(бели) петно/а - по това ще го познаеш
Ъспех от мен
- vagleroden
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 1.02.2012
- Пол: Мъж
Re: 318и губи вода
Здравейте,последно сменихме и казанчето за антифриз и нова капачка и проблема продължава.Проблема е че изхвърля антифриз от капачката преди да отвори термостата,но не го прави постоянно и търсих някакви други варианти,не ми се отваря двигател на ново на 500км.Последно да питам ако ми е запушена голяма част от радиатора какви са симптомите.Благодаря
Последно избутване kichuka от 25 Ное 2016, 8:26
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани