BMW 316 ti /2002

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 22.03.2016
Пол: Мъж

BMW 316 ti /2002

Мнение от xristakis2074 » 30 Окт 2016, 21:19

Здравейте.
за бмв 316 ti / 2002.... има следният проблем: Студена не иска да запали, оба4е като е е загряла го няма този проблем. Сменени са 2 - ландсонди , дат4иците на колянов и разпределителен вал... и пак същото.. Помагайте, 4е само пари се дават на майстори ама ни6то...

Благодаря...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1975
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: т му се стари БМВ-та
Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
Детайли за колата: отново с чарджър

Re: BMW 316 ti /2002

Мнение от barty » 30 Окт 2016, 22:14

Имал съм случай Ланчия бензин да не запали заради свещи и Бмв заради скапана бензинова помпа - и в двата случая на студено.
:yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: BMW 316 ti /2002

Мнение от oci » 30 Окт 2016, 23:48

xristakis2074 написа:Здравейте.
за бмв 316 ti / 2002.... има следният проблем: Студена не иска да запали, оба4е като е е загряла го няма този проблем. Сменени са 2 - ландсонди , дат4иците на колянов и разпределителен вал... и пак същото.. Помагайте, 4е само пари се дават на майстори ама ни6то...

Благодаря...


Намери точния майстор или диагностик и ще се оправи колата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 22.03.2016
Пол: Мъж

Re: BMW 316 ti /2002

Мнение от xristakis2074 » 31 Окт 2016, 10:03

Благоря, за инфото...
от Стара Загора съм, колата мина през 2-ма " МАХСТОРИ" И от една седмица е в сервиза на бмв в кв. ЗОРА..., щ ели да пробват, с друг ел. блок, и някви др. глупости..

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 22.03.2016
Пол: Мъж

Re: BMW 316 ti /2002

Мнение от xristakis2074 » 31 Окт 2016, 20:16

здравейте, днес говорих с нашто мастор4е, зна4и имало едно мотор4е което, прехвърляло, движението, на валовете, този модел бил, с някви, 2-3 вала..?? както и да е... та вапросното мотор4е, като се изкл. колата става перфектна, но не може да се изрязва, като го вкл. по4ват проблемите, сега са поръ4али, от пловдив, за проба.....
това е до момента....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 27.07.2011
Пол: Мъж

Re: BMW 316 ti /2002

Мнение от azarovlado » 01 Ное 2016, 0:29

Почти съм сигурен, че имаш износен вал на валвтроника.Моята кола я гледаха сума майстори и се смени за проба какво ли не по нея и вече накрая остана да се провери въпросния вал.Получава се износване на вала там където контактува с кобилиците и студена колата не може да запали или ако запали то е след постоянно въртене на стартера, отделно като позагрее има едно прекъсване при рязко подаване на газ, лошото е че не записва грешки на компютъра. Твойте майстори в момента като изключат буксата на моторчето на вала, колата минава на авариен режим и си работи много равномерно, но няма мощност. При изключване на буксата на датчика на вала колата пак влиза в авариен режим , но вече има около 80% от мощността и може да се кара- така аз поне карах година и половина докато се реша да се отвори двигателя.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 27.07.2011
Пол: Мъж

Re: BMW 316 ti /2002

Мнение от azarovlado » 01 Ное 2016, 0:36

И да допълня само внимавай на кой оставяш да прави колата, защото този двигател е много специфичен и са малко хората който могат да го сглобят и центроват правилно.За Пловдив мога да те пратя на място където ще ти решат проблема.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: BMW 316 ti /2002

Мнение от zvetiko » 01 Ное 2016, 11:38

azarovlado написа:Почти съм сигурен, че имаш износен вал на валвтроника.Моята кола я гледаха сума майстори и се смени за проба какво ли не по нея и вече накрая остана да се провери въпросния вал.Получава се износване на вала там където контактува с кобилиците и студена колата не може да запали или ако запали то е след постоянно въртене на стартера, отделно като позагрее има едно прекъсване при рязко подаване на газ, лошото е че не записва грешки на компютъра. Твойте майстори в момента като изключат буксата на моторчето на вала, колата минава на авариен режим и си работи много равномерно, но няма мощност. При изключване на буксата на датчика на вала колата пак влиза в авариен режим , но вече има около 80% от мощността и може да се кара- така аз поне карах година и половина докато се реша да се отвори двигателя.


Износеният вал, може да се хване при диагностика, на живи данни.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 27.07.2011
Пол: Мъж

Re: BMW 316 ti /2002

Мнение от azarovlado » 01 Ное 2016, 17:58

Колега повярвай ми, никой не може на диагностика на каже ,че е износен вала.Обиколих всички майстори който поправят бмв-та и разбират от двигател N42 и на диагностики всичко си бачка както трябва обаче не можеше да запали като е студена,дори и тогава нямаше грешка.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 22.03.2016
Пол: Мъж

Re: BMW 316 ti /2002

Мнение от xristakis2074 » 02 Ное 2016, 11:32

Благодаря, колега...
за сега, ще пробваме, по твоя начин,ако стане. Казали са от сервиза на бмв, че са я програмирали, наново, и засега, работила, нормално...?!..
Ако не е проблем, да ми пратиш номера на тоя сервиз, в Пловдив и как се казва, че не се знае какво ще се случи....
Благодаря отново,
и безаварийно, да е.....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 177
Регистриран на: 10.12.2014
Кара: E46 318i 2002

Re: BMW 316 ti /2002

Мнение от Taricate » 02 Ное 2016, 14:54

azarovlado написа:Колега повярвай ми, никой не може на диагностика на каже ,че е износен вала.Обиколих всички майстори който поправят бмв-та и разбират от двигател N42 и на диагностики всичко си бачка както трябва обаче не можеше да запали като е студена,дори и тогава нямаше грешка.


Много лесно даже се "хваща" - стига да се знае какво да се гледа ! Да, няколко опита се правят и се записват данни, но е възможно.
zvetiko e прав, повярвай му ! :yes:
Добрите шофьори имат остатъци от насекоми по страничните си прозорци! - Валтер Рьорл

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 27.07.2011
Пол: Мъж

Re: BMW 316 ti /2002

Мнение от azarovlado » 02 Ное 2016, 17:38

Не ми се пишеше ама пак ще отговоря.Колата като позагрее си работеше нормално, не записваше никакви грешки и всичко си бе в нормите.Освен това и правеха тестове от компютъра доколко е износен вала чрез софтуерна програма (мисле, че бе дис) и показваше много малки отклонения, които също бяха в нормата. Цял Пловдив обиколих при всички известни майстори които поправят само бмв-та и всеки път едно и също- елекртически по колата всичко работи, но имала механичен проблем. ТА така само Любака (мисля че доста хора го познават) отвори двигателя и ми каза, че има износен вал, но само от долната страна където контактува с кобилиците.След което го смени и стана чудо- колата си палеше от първия път и бе направена по-прецизна центровка.
Не искам да обиждам никой, но едно е само да закачаш лаптопа и да кажеш дай да сменим това и онова, а съвсем друго е да отвориш двигателя и да видиш, че реалността е съвсем друга.
Айде със здраве.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 27.07.2011
Пол: Мъж

Re: BMW 316 ti /2002

Мнение от azarovlado » 02 Ное 2016, 17:50

Последно слагам и едно видео за проблема, който имах https://www.youtube.com/watch?v=Hx3KM4_a634

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 22.03.2016
Пол: Мъж

Re: BMW 316 ti /2002

Мнение от xristakis2074 » 22 Ное 2016, 19:23

azarovlado написа:Не ми се пишеше ама пак ще отговоря.Колата като позагрее си работеше нормално, не записваше никакви грешки и всичко си бе в нормите.Освен това и правеха тестове от компютъра доколко е износен вала чрез софтуерна програма (мисле, че бе дис) и показваше много малки отклонения, които също бяха в нормата. Цял Пловдив обиколих при всички известни майстори които поправят само бмв-та и всеки път едно и също- елекртически по колата всичко работи, но имала механичен проблем. ТА така само Любака (мисля че доста хора го познават) отвори двигателя и ми каза, че има износен вал, но само от долната страна където контактува с кобилиците.След което го смени и стана чудо- колата си палеше от първия път и бе направена по-прецизна центровка.
Не искам да обиждам никой, но едно е само да закачаш лаптопа и да кажеш дай да сменим това и онова, а съвсем друго е да отвориш двигателя и да видиш, че реалността е съвсем друга.
Айде със здраве.




здравей, колега.... все още сам, там където почнах....както и да е колата е на мой приятел,
та за пловдив, можеш ли да ми дадеш коордионати, на това момче , аз съм от стара загора
предварително благодаря...

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook