Проблеми с Ламбда сонда

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 16.10.2014
Пол: Мъж

Проблеми с Ламбда сонда

Мнение от nick87 » 13 Окт 2016, 14:13

Здравейте, колеги, по време на път ми светна чека и отидох на диагностика. Оттам ми казаха, че засича грешка в банка 1 - мултипликативна смес и банка 2. За смяната отидох в друг сервиз, в който ще ми излезе по.евтино. Те ми казаха, че трябвало да качат колата на подемник, за да видят дали ламбда сондата е с 4 или 5 пина. Тънкият момент е, че подемника е зает за седмици напред и не мога да я оставя и да чакам. Та въпросът ми е следния: Щом са засегнати 2 банки, колко сонди са за смяна? Колко пина, аджеба има тая сонда? Ако си поръчам сонда от нета и я връча на кварталния майстор, как да го опътя къде са банки 1 и 2? Мотора е N42B20A

Благодаря ви!
Последна промяна nick87 на 13 Окт 2016, 14:21, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1848
Регистриран на: 11.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
Мечтае да кара: M3

Re: Проблеми с Ламбда сонда

Мнение от dr.peshev » 13 Окт 2016, 14:18

Да беше написал поне какъв е мотора
ЕДИНСТВЕНОТО ПО-ХУБАВО НЕЩО ОТ ШВЕДСКАТА ТРОЙКА Е БАВАРСКАТА! :winky:

Оригинални BMW дискове и накладки F10/F11 Цък :yes:
Оригинални BMW якета - Промоция Цък :yes:

Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 16.10.2014
Пол: Мъж

Re: Проблеми с Ламбда сонда

Мнение от nick87 » 13 Окт 2016, 14:20

dr.peshev написа:Да беше написал поне какъв е мотора


Извинявам се, колега, N42b20a е мотора

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Проблеми с Ламбда сонда

Мнение от zvetiko » 13 Окт 2016, 16:25

nick87 написа:Здравейте, колеги, по време на път ми светна чека и отидох на диагностика. Оттам ми казаха, че засича грешка в банка 1 - мултипликативна смес и банка 2. За смяната отидох в друг сервиз, в който ще ми излезе по.евтино. Те ми казаха, че трябвало да качат колата на подемник, за да видят дали ламбда сондата е с 4 или 5 пина. Тънкият момент е, че подемника е зает за седмици напред и не мога да я оставя и да чакам. Та въпросът ми е следния: Щом са засегнати 2 банки, колко сонди са за смяна? Колко пина, аджеба има тая сонда? Ако си поръчам сонда от нета и я връча на кварталния майстор, как да го опътя къде са банки 1 и 2? Мотора е N42B20A

Благодаря ви!


Колега, правиш груби грешки в стремежа си да минеш колкото се може по-евтино. Най-напред не е ясно дали изобщо сондите са проблемни и дали има нужда от смяната им. След това сервиз, който трябва да ги види на живо за да разбера типа на сондите- звучи несериозно, по принцип се работи по VIN. Накрая ти ще я избереш от нета- може би по критерий най-ниска цена, но не случайно оригиналната струва 518.96 BGN и дори и 100лв. да дадеш за нещо, което ще работи некоректно или ще работи една- две седмици и после ще се разправяш няколко месеца с рекламации, пак е много.

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook