Помощ колеги колата забива муцуната 320d, 136hp!
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- Zheleznia
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: 5.12.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: в лявата лента.
- Мечтае да кара: Черна е46 М3 :)
- Детайли за колата: DIESEL POWER
Помощ колеги колата забива муцуната 320d, 136hp!
Здравейте колеги ще ви помоля за малко помощ с мнения по темата! Започвам по ред, колата както е писано в заглавието е 320d 136hp 99г. ръчни скорости. Не знам дали се дължи на едно и също нещо но се появиха някои нередности да кажем по едно и също време на експлоатацията на автомобила.Проблемите се появиха преди около седмица! Първо когато колата я паля за пръв път през деня не пали както си трябва от раз да си застане стрелката на оборотомера на около 850-900-1000 оборота в зависимост от времето, ами има едно притрисане все едно е -15 и стрелката на об. се замисля за момент на около 500 оборота и след това вече си идва на мястото. След това колкото и пъти да я запаля няма проблеми с това. Друго което забелязах от няколко месеца насам при включване на контакт, се чува един звук хмм не мога да го пиша със букви (нещо като тууут
), но все пак нещо ми прилича на някаква помпа, предполагам тази която качва нафтата, чува се за около 1-2 секунди и спира, а преди това не се чуваше. Но проблема с първото палене го прави от няколко дена. Пуснахме я с майстора на компа с програма Делфи и излязоха следните грешки на запален двигател само на свободна, колата беше загряла!
№ 8 - Контролна верига на модула за свещите с предварително подгряване ( майстора каза релето за подгряване е заминало, за това се замисля при 1-вото палене) Вие как мислите?
№ 65 - контрол на зареждане на въздушно налягане (тука нищо не каза)
№ 6 - ЕГР ( изолиран е с болтче само
от преди 3 години поне)
№1А - Включвател стопове ( работят си
)
№ 48 - Регулиране на инжекционното количество
При студен двигател има едно периодично леко притрисане на двигателя и в този момент звука се мени на мотора с малко по шумно и повече въбрации в купето това го прави през 4-5-6-7 секунди нещо такова, като загрее колата това претрисане намалява но го усещам, няма значение с натиснат или не съединител. Другия проблем който най-много ме дразни, че при по високи скорости основно колата забива муцуната все едно удря прекъсвача на 4500 об. няма значение 2-3-4-5 след 2000 оборота обикновено забива, както си набира и в един момент спира да набира и забива в този момент стрелката на разходомера се връща назад до към средата и даже при макс. натиснат педал на газта седи на едни обороти, при връщане на педала на газта и пак с последващо натискане няма ефект. Прави го когато си иска, може 5 секунди да забива и да тръгне после да върви осезаемо, за малко и после пак така, може за и за 20 сек да забие. Основно се получава като смачкам педала на газта, като карам плавно по рядко го прави този номер. За това и в града по не го усещам, но извън града ме е страх да изпреваря! Майстора каза специално за този проблем със забиването, че авансатора на гнп-то задира в кожуха в следствие на не достатъчно смазване и прави този проблем, каза ми да сложа малко двутактово бездимно масло. Изчистихме грешките, купих такова масло, сложих в съотношение 1:200 имах към 35-40лт. гориво и не съм слагал гориво за да го размеси това е преди 3 дена. Но веднага след като сложих маслото излязох на магистралата газ до към 190-200 няма проблем.. Викам си аха маслото си каза думата. Вчера имах извън градско карам няма грижи, спрях за около 6-7 часа паля, тръгвам и по едно време пак взе да забива зверската
. Та така днеска я карах направи ми това забиване на извън градско за малко и това е, но пък може заради това че не съм смачквал газта по сериозно макар, че веднага след забиването я смазах на 3 и се изстреля без проблем, но пък другите два проблема с паленето и лекото претрисане или въбрации на двг. си ги имаше от самото палене. Турбото не издава транс музикални звуци, сменяни са вакум пътищата, колата не пуши грам излишно, вървеше перфектно до този проблем. Забравих да напиша, че и преди ми се е случвало мнооого рядко когато карам колата извън градско да се замисли за момент на 5 скорост обикновено, но не забиваше като сега, по друг начин забиваше сякаш, преди като смъкнех 1 скорост на долу и се изстрелваше, обяснявам си го като недостиг на вакум, понеже бях с махнато ''буренце'' за вакума.От скоро си го монтирах пак и точно такъв проблем не съм имал. Не съм гледал като забива пуши ли. Моля колеги дайте своите предположения за тези проблеми. Благодаря Ви предварително.

№ 8 - Контролна верига на модула за свещите с предварително подгряване ( майстора каза релето за подгряване е заминало, за това се замисля при 1-вото палене) Вие как мислите?
№ 65 - контрол на зареждане на въздушно налягане (тука нищо не каза)
№ 6 - ЕГР ( изолиран е с болтче само

№1А - Включвател стопове ( работят си

№ 48 - Регулиране на инжекционното количество
При студен двигател има едно периодично леко притрисане на двигателя и в този момент звука се мени на мотора с малко по шумно и повече въбрации в купето това го прави през 4-5-6-7 секунди нещо такова, като загрее колата това претрисане намалява но го усещам, няма значение с натиснат или не съединител. Другия проблем който най-много ме дразни, че при по високи скорости основно колата забива муцуната все едно удря прекъсвача на 4500 об. няма значение 2-3-4-5 след 2000 оборота обикновено забива, както си набира и в един момент спира да набира и забива в този момент стрелката на разходомера се връща назад до към средата и даже при макс. натиснат педал на газта седи на едни обороти, при връщане на педала на газта и пак с последващо натискане няма ефект. Прави го когато си иска, може 5 секунди да забива и да тръгне после да върви осезаемо, за малко и после пак така, може за и за 20 сек да забие. Основно се получава като смачкам педала на газта, като карам плавно по рядко го прави този номер. За това и в града по не го усещам, но извън града ме е страх да изпреваря! Майстора каза специално за този проблем със забиването, че авансатора на гнп-то задира в кожуха в следствие на не достатъчно смазване и прави този проблем, каза ми да сложа малко двутактово бездимно масло. Изчистихме грешките, купих такова масло, сложих в съотношение 1:200 имах към 35-40лт. гориво и не съм слагал гориво за да го размеси това е преди 3 дена. Но веднага след като сложих маслото излязох на магистралата газ до към 190-200 няма проблем.. Викам си аха маслото си каза думата. Вчера имах извън градско карам няма грижи, спрях за около 6-7 часа паля, тръгвам и по едно време пак взе да забива зверската


По ме дразнят "боклуците" които хвърлят боклуците си по Земята!
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Помощ колеги колата забива муцуната 320d, 136hp!
Грешката с номер 65 вероятно е свързана с турбината и управлението й. Най-напред закачи колата на диагностична програма за БМВ, защото това Делфи не става за нищо. След това предполагам, че ще се появи същата грешка, като на програмите за марката има и обяснения, които тук липсват. После можем да конкретизираме откъде ти е проблемът...
Последна промяна Z3Ro* на 27 Сеп 2016, 16:29, променена общо 1 път
- BlackManz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 291
- Регистриран на: 10.05.2005
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: М57
- Мечтае да кара: E31
Re: Помощ колеги колата забива муцуната 320d, 136hp!
При мен също го прави това забиване, аз също съм с махнато буренце, като сложа предавка надолу и тръгва. Не изпушва. Можеш ли да ми кажеш колега това буренце мисля, че има посока от коя страна да му закача маркуча от помпата и към турбината 

- Zheleznia
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: 5.12.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: в лявата лента.
- Мечтае да кара: Черна е46 М3 :)
- Детайли за колата: DIESEL POWER
Re: Помощ колеги колата забива муцуната 320d, 136hp!
Колега Z3Ro* ще я закача в скоро време, благодаря за отзива.
По ме дразнят "боклуците" които хвърлят боклуците си по Земята!
- Zheleznia
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: 5.12.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: в лявата лента.
- Мечтае да кара: Черна е46 М3 :)
- Детайли за колата: DIESEL POWER
Re: Помощ колеги колата забива муцуната 320d, 136hp!
Здравейте Колеги, малко да внеса пояснения в темата. Проблемите се решиха, та почвам по ред на нещата, проблема с паленето ако може да се нарече така решен, мислех че е реле, оказа се 3 или 4 свещи не работещи, поръчани са заложих на Beru, проблема с мощността изчезна след като си пръснах дебитомера с почистващ спрей, поне след това не ми е правила проблема със забиването, също и заредих на друга бензиностанция. Лекото претрисане на свободна го решихме със ролка Фрайлауф на динамото.
По ме дразнят "боклуците" които хвърлят боклуците си по Земята!
- Даниел 320д
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 1.02.2017
- Пол: Мъж
Re: Помощ колеги колата забива муцуната 320d, 136hp!
Колега какъв е фрайлауфа защото навсякъде ми казват че няма за модела
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани