Bmw E46 проблем с управлението.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
Bmw E46 проблем с управлението.
Здравейте колеги..нов съм тук и не нося бонбони за което съжалявам..но имам проблем с колата БМВ Е46 330i и се надявам някой да помогне.
Проблема е следния когато въртя волана на място тресе и бучи сякаш няма масло..масло има течове няма..като я карам колата не се усеща толкова напрежението...един казва рейка друг помпа.
Някой имал ли е подобен случай..Благодаря за вниманието.
Проблема е следния когато въртя волана на място тресе и бучи сякаш няма масло..масло има течове няма..като я карам колата не се усеща толкова напрежението...един казва рейка друг помпа.
Някой имал ли е подобен случай..Благодаря за вниманието.

- NGneer4eto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1046
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: по Аутобан
- Детайли за колата: снегорин
Re: Bmw E46 проблем с управлението.
coci3 написа:Здравейте колеги..нов съм тук и не нося бонбони за което съжалявам..но имам проблем с колата БМВ Е46 330i и се надявам някой да помогне.
Проблема е следния когато въртя волана на място тресе и бучи сякаш няма масло..масло има течове няма..като я карам колата не се усеща толкова напрежението...един казва рейка друг помпа.
Някой имал ли е подобен случай..Благодаря за вниманието.
Най-вероятно е рейка - имаш ръждясал накрайник, който оказва голямо съпротивление на рейката, когато се върти волана. Получава се от скъсан маншон и обикновено се вижда. На място натоварванията в системеата са най-големи и затова се усеща много. Ако продължиш да караш така скоро ще си замине и помпата(ако не е заминала вече). Моят случай беше подобен, но нямах шумове от помпата, а пукане/скърцане на накрайника, много тежък волан и съпротивление във волана на тласъци при движение. Отделно воланът не се центрираше сам при движение, а с усилие. В този случай се рециклира рейката - към 160 лв. и още за труд.
Ако е в помпата проблемът, вече не знам как стоят цените, но подозирам, че е солено.
Така или иначе не разчитай, че някой спец тук във форума ще ти каже на 100% кое ти е проблема и как да го оправиш! Може и да не е прав. Все пак колата не е пред него. При тази ситуация - "един казва рейка, друг помпа", си избираш по-читавия майстор и почва да разглобява, докато разбере от кое е. При рейката обикновено се вижда причината и е сходна при всички.
По-добре избягвай да караш колата, докато не решиш проблема, защото може и по-зле да стане!
Re: Bmw E46 проблем с управлението.
А как мислиш да я рециклирам ли или да турся друга..казаха ми че и от други модели БМВ ставали мисля че за Е36 ми казваха? 

- NGneer4eto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1046
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: по Аутобан
- Детайли за колата: снегорин
Re: Bmw E46 проблем с управлението.
coci3 написа:А как мислиш да я рециклирам ли или да турся друга..казаха ми че и от други модели БМВ ставали мисля че за Е36 ми казваха?
При всички случаи е най-добре да се рециклира. На старият ми автомобил смених рейка с 2-ра употреба и протече след около година. После я рециклирах и карах още 2 години без проблеми и продадох колата. От Е36 не знам става ли, но не знам какво очакваш от 20 годишна рейка като надеждност.
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани