Напътствие за разглобяване

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 19.07.2016
Пол: Мъж
Кара: Лагерница
Мечтае да кара: M4 G82
Детайли за колата: Бърза без спирачки

Напътствие за разглобяване

Мнение от ceko88 » 19 Юли 2016, 16:47

Привет имам малка нужда от напътствие за разглобяването на кожуха на въздушния филтър .Искам да го демонтирам за да мога да стигна до турбината .Имам някои съмнения за нея и исках да погледна дали има аксиален луфт .Но понеже за първи първи път разглобявам от тази серия двигател и не успявам да се ориентирам в обстановката .
Посочвам снимка за по лесно да се ориентирате за какво става въпрос /червената стрелка фиг1 /
Свалих филтъра ,отвих болтчетата фиг2 ,но явно има още нещо .Напипах от долу ,че има още едни шпилки но предполагам че са или за този корпус или закрепват нещо друга .Отгоре като гледам пластмасовия корпус е закрепен под дюзите ,ако ги сваля дали ще излезе .
Не успях да намеря информация как точно става този демонтаж и за това се допитвам до вас.
bmw330xd
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 396
Регистриран на: 18.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46
Мечтае да кара: T-72 само направо и с пълна газ

Re: Напътствие за разглобяване

Мнение от gromovich » 19 Юли 2016, 19:31

Виж под гумените запушалки на дъното на кутията на филтъра. Мисля, че под тях имаше още болтове за развиване.

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4700
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: Напътствие за разглобяване

Мнение от Bavarcho » 19 Юли 2016, 20:15

gromovich написа:Виж под гумените запушалки на дъното на кутията на филтъра. Мисля, че под тях имаше още болтове за развиване.


Това под гумените тапи са трите болта които държат турбото към изпускателния колектор.

Това което се опитва да свали колегата е капака на клапаните, за него се вдят и дюзите, а това не е работа за пет минути. Турбото се вижда (пипа) и без да се сваля нищо..
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 19.07.2016
Пол: Мъж
Кара: Лагерница
Мечтае да кара: M4 G82
Детайли за колата: Бърза без спирачки

Re: Напътствие за разглобяване

Мнение от ceko88 » 19 Юли 2016, 20:37

Най после се ориентирахме в обстановката .Не е нужно да се сваля този кожух.А просто дебитомера и маркучите към него .
Колкото до турбото опасенията ми се оказаха верни забелязва се лек луфт мисля ,че не е фатален за момента то в много близко време трябва да мисля за подмяната му. Странното е ,че при отделяне на входящия маркуч от турбото които идва от дебитомера ,нямаше скоба на маркуча просто беше вкаран в турбото .
Другото което забелязах доста омаслени маркучи ,явно ще трябва да източвам масло от интеркулера :)

http://dox.bg/files/dw?a=1ce8dfc9d7

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 19.07.2016
Пол: Мъж
Кара: Лагерница
Мечтае да кара: M4 G82
Детайли за колата: Бърза без спирачки

Re: Напътствие за разглобяване

Мнение от ceko88 » 22 Юли 2016, 18:24

Днес когато закачих изчистения колектор и EGR забелязах малко по мудно ускорение .И ми светна лампичката за чека . Възможно ли е това да е от егр. или проблема е някъде другаде .Много странно вместо да се подобри динамиката тя се влоши :dunno:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Напътствие за разглобяване

Мнение от zvetiko » 23 Юли 2016, 9:56

ceko88 написа:Днес когато закачих изчистения колектор и EGR забелязах малко по мудно ускорение .И ми светна лампичката за чека . Възможно ли е това да е от егр. или проблема е някъде другаде .Много странно вместо да се подобри динамиката тя се влоши :dunno:


Най-вероятно нещо при сглобяването не е направено както трябва. Най-неприятно ще е ако някоя от гумените втулки на колектора е паднала в главата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 19.07.2016
Пол: Мъж
Кара: Лагерница
Мечтае да кара: M4 G82
Детайли за колата: Бърза без спирачки

Re: Напътствие за разглобяване

Мнение от ceko88 » 23 Юли 2016, 11:33

Да щом видях вашия пост веднага го разглобих на ново и действително едното уплътнение го нямаше
И сега не знам какво да права моля помогнете щото съм на косъм да я полея с бензин и да и драсна клечката .

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook