Неразрешим проблем м52б25ту ....
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- A.Androv
- Потребител
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 30.12.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320 Touring
- Мечтае да кара: 750 iL
Неразрешим проблем м52б25ту ....
За начало колата е е46 323 купе 1999 с мотор м52б25ту с входящ колектор от м54б301
Та проблема в колата е че не върви,много е мудна след 5500 оборота все едно нещо се отпушава и колата си върви като трябва но до там. Преди това не се мести и не си внушавам знам колата как е вървяла и сега как е.. Първо на живи данни показа че едната сонда е забила,купих нова сменихме я и пак нищо,После решихме че ваносите, земахме ремонтен комплект монтирахме го нищо, стигнахме до свещи бобини и всичко е сменено и пак нищо ...Може да ме пращате на майстори в гр.София който знаят какво да сменя да се оправи че как съм я подкарал ще сменя цялата кола.. Другото което е на комп излизат като грешки 4-те ламба сонди въпреки че едната е нова ...
Сменихме:
Ваносите (ремонтен комплект всичко)
Свещи
Масло филтри
Ламба сонда
Та проблема в колата е че не върви,много е мудна след 5500 оборота все едно нещо се отпушава и колата си върви като трябва но до там. Преди това не се мести и не си внушавам знам колата как е вървяла и сега как е.. Първо на живи данни показа че едната сонда е забила,купих нова сменихме я и пак нищо,После решихме че ваносите, земахме ремонтен комплект монтирахме го нищо, стигнахме до свещи бобини и всичко е сменено и пак нищо ...Може да ме пращате на майстори в гр.София който знаят какво да сменя да се оправи че как съм я подкарал ще сменя цялата кола.. Другото което е на комп излизат като грешки 4-те ламба сонди въпреки че едната е нова ...
Сменихме:
Ваносите (ремонтен комплект всичко)
Свещи
Масло филтри
Ламба сонда
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Неразрешим проблем м52б25ту ....
Добре е да се провери DISA клапата, която осигурява въртящият момент в ниските и средни обороти. Ясно е, че колата не може да върви добре с не работещ ламбда контрол. Въпроса е каква е същността на грешката и от там да се предполага какво се случва и изобщо до колко тази грешка е реална, което зависи и от това с какво е прочетена колата. Но да не работят всички сонди е нещо доста рядко срещано- аз съм го виждал един път до сега, на една кола, където някой беше правил нещо със софтуера на DME, колегата пробва с друг модул, каза, че не можел да си познае колата, след това я закачихме и видяхме, че сондите от "забило" състояние, вече работеха нормално.
- Raefi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: 3.01.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E91 330D
Re: Неразрешим проблем м52б25ту ....
Не вярвам сондите да са ти главния проблем защото при 100% TPS(до долу натиснат педал на газта) и след определени обороти, на м52б25ту не знам точно колко са, но е около 3000, влиза в open loop режим спира да слуша сондите и си кара по горивната карта. И disa-та ме съмнява да оказва чак толкова голямо влияние за вървежа, вижте на INPA дали правилно отчита tps сензора.
- DigitalExile
- ентусиаст
-
- Мнения: 916
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Неразрешим проблем м52б25ту ....
Лулите как са ти 

- dreadx
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.03.2011
- Местоположение: Sofia, Lozenetz
- Пол: Мъж
Re: Неразрешим проблем м52б25ту ....
А може ли нещо (ако е правен ремонт на двигателя) да не е зацепен правилно?
- kaji kvo stana,kopele kvo stana?!
- A.Androv
- Потребител
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 30.12.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320 Touring
- Мечтае да кара: 750 iL
Re: Неразрешим проблем м52б25ту ....
Значи днес продължават мъките сменихме филтъра на картерните газове,всички маркучи валутни прегледахме,закачихме на манометър бензина стоеше на 3 бара сменихме с друга бензинова помпа и пак 3 бара държеше. Накрая сменихме една бобина която на работеше мотор дори като я изключиш не реагираше и горе долу стана смисъл работи на моменти върви но пак си е муден мотора,и след 5500 се усеща как тръгва повече изведнъж..след чистене на грешки с скенера излиза освен 4 те сонди в червено и misfire 1,2,3,4 цилиндър. Утре от работеща кола ще сложим всички бобини и незнам накъде повече да гледам.. Всичко е купувано ново и не са пестени пари но уви..мотора няма как да е е зацепен грешно защото той не е отварян никога,смисъл колата е в мен 2 години и си вървеше добре нямал съм ядове колата на 18 джанти на кондофрей е мерена 15.8 време което си е добре за 46.. След смяна на гумички ваносите върви по един и също начин та проблема е някъде извън мотора но загадка..
- Raefi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: 3.01.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E91 330D
Re: Неразрешим проблем м52б25ту ....
Вижте дали правилно отчита TPS сензора, може да влиза в WOT режим много късно, а до тогава да слуша сондите и да държи смесите около 14,7.
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани