Неравномерна работа на място 330д 204 к.с.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- kilima
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 210
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330d. E90 LCI 325d
Неравномерна работа на място 330д 204 к.с.
Здравейте,
От няколко дни насам , когато паркирам и оставя двигателя да поработи, за да се поохлади турбината, забелязвам лека, неравномерна вибрация. Случва се само на Р, с изключени фарове и климатик. Това ме навежда единствено на дюзи. Преди седмица колата беше на диагностика и не показа проблем, а вече го беше проявила няколко пъти. Реших че може да е от гориво, но от тогава имам 2000 км в чужбина с не лоши горива и няма разлика, освен че вече започва да го прави всеки път. Ясно ми е, че трябва да се проверят дюзите, проблемът е, че ми предстои пътуване утре и искам съвет от някой с опит:
Дали е голям шансът дса стане сериозна беля за около 1000 км? Също така как се процедира с тези дюзи- рециклаж или нови?
Благодаря!
От няколко дни насам , когато паркирам и оставя двигателя да поработи, за да се поохлади турбината, забелязвам лека, неравномерна вибрация. Случва се само на Р, с изключени фарове и климатик. Това ме навежда единствено на дюзи. Преди седмица колата беше на диагностика и не показа проблем, а вече го беше проявила няколко пъти. Реших че може да е от гориво, но от тогава имам 2000 км в чужбина с не лоши горива и няма разлика, освен че вече започва да го прави всеки път. Ясно ми е, че трябва да се проверят дюзите, проблемът е, че ми предстои пътуване утре и искам съвет от някой с опит:
Дали е голям шансът дса стане сериозна беля за около 1000 км? Също така как се процедира с тези дюзи- рециклаж или нови?
Благодаря!
- gogoferrari
- Потребител
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: 12.01.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e46 330d touring
- Мечтае да кара: f30
Re: Неравномерна работа на място 330д 204 к.с.
Мисля че и аз имам същият проблем като теб колега, като спра на място и не съм на скорост, след като колата е загряла добре има някакво притрисане, което ме навежда на мисълта за дюза. Гледам я с Инпа на втори цилиндър май е тръгнала дюзата, макар че е още в зеленото, т.е. в нормата. Още не съм се наканил да ги вадя дюзите, а май ще трябва. Относно твоето пътуване, не мога да се изкажа компетентно дали ще има проблем или не.
- datchko
- ентусиаст
-
- Мнения: 959
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: Неравномерна работа на място 330д 204 к.с.
Вижте им стойностите на дюзите с диагностика.
Ако не чука и не пуши сериозно отзад, то според мен няма да имаш проблеми с пътуването.
Иначе се режиклират, безсмислено е нови.
Ако не чука и не пуши сериозно отзад, то според мен няма да имаш проблеми с пътуването.
Иначе се режиклират, безсмислено е нови.
- kilima
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 210
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330d. E90 LCI 325d
Re: Неравномерна работа на място 330д 204 к.с.
Никакви други индикации няма освен леко тресене на загрял мотор със спряни консуматори. Няма кой днес да я види, ще трябва да изкара, после ще ги видя.
Благодаря !
Благодаря !
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Неравномерна работа на място 330д 204 к.с.
kilima написа:Здравейте,
От няколко дни насам , когато паркирам и оставя двигателя да поработи, за да се поохлади турбината, забелязвам лека, неравномерна вибрация. Случва се само на Р, с изключени фарове и климатик. Това ме навежда единствено на дюзи. Преди седмица колата беше на диагностика и не показа проблем, а вече го беше проявила няколко пъти. Реших че може да е от гориво, но от тогава имам 2000 км в чужбина с не лоши горива и няма разлика, освен че вече започва да го прави всеки път. Ясно ми е, че трябва да се проверят дюзите, проблемът е, че ми предстои пътуване утре и искам съвет от някой с опит:
Дали е голям шансът дса стане сериозна беля за около 1000 км? Също така как се процедира с тези дюзи- рециклаж или нови?
Благодаря!
Здравей колега,
За шансът да стане беля, никой не може да прогнозира- ако дюзите са в много лошо състояние е възможно да пробият някое бутало.
Дюзите се рециклират, защото е с пъти по-евтино от нови дюзи. Преди това се проверява с кои дюзи трябва да се извърши процедурата/метода не е софтуерен/, която също не е евтина- може да достигне до 380лв при смяна на елементи от дюзата. Разбира се става въпрос за качествено рециклиране, има и икономични варианти по 80-100лв.

Поздрави!
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани