Спортно регулируемо окачване.

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 194
Регистриран на: 12.07.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F30 335i
Мечтае да кара: M3 F80
Детайли за колата: ex:E46 325, E46 330i LCI, E92 330d, E90 330d LCI

Спортно регулируемо окачване.

Мнение от R1d3r » 24 Апр 2016, 7:47

Здравейте момчета,

За съжаление вчера видях, че единия амортисиор се е осмалил доста и това свежда нещата до следващата стъпка... регулируемо окачване. Поразрових няколко теми, но са старички и не ми помогнаха особено затова правя нова да ме посъветвате и насочите на какво да се спра. Бюджета е около 1к, но гледах и варианти за около 600лв нещо от сорта на Fk, maxtrac и теб подобни :)) Найстина искам да сваля малко колата, но и да не стане тотален ужас откъм возия, защото е евридейка макар, че и сега си друса зверски ако трябва да съм честен [FACE WITH TEARS OF JOY], ама знаете и в завойте трябва да държи [GRINNING FACE WITH SMILING EYES]. В момента съм с оригиналното М техник.
Предварително благодаря!

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 6.03.2009
Местоположение: Шопско
Пол: Мъж
Кара: чайник

Re: Спортно регулируемо окачване.

Мнение от sas_88 » 24 Апр 2016, 11:26

Оптималния вариант за мене е М-техник амортесьори+качествен сет пружини.Не си причинявай мъката с китайски койлоувъри,трагедия е.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 223
Регистриран на: 29.10.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Е90 330d Mpack
Мечтае да кара: ///M
Детайли за колата: E90 330dA 12.2007 Titan Silber / M SPORT package / Style 193 / Navigation / Recaro / Shadow Line / Xenon / Light package
VD86338

E91 330dA 12.2006 Black sapphire metallic / Navigation / Recaro / PDC / Light package
SOLD

328iА sedan Technoviolett 12.1996 Mpack,LSD 3.15
AU60415
SOLD

318is coupe 10.1998 SOLD

E39 530d 1999 Mpack SOLD

Re: Спортно регулируемо окачване.

Мнение от Powerslide » 24 Апр 2016, 11:33

Ако беше Е36 , щях да си сложа койловъри(както и направих :mhihi: )

НО, ако имам Е46 бих заложил на хубави амортисьори + добри пружини (примерно -30 отпред ) :yes:

И аз в никакъв случай не бих сложил койловъри на Е46.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Спортно регулируемо окачване.

Мнение от Dirty M5 driveR » 24 Апр 2016, 12:09

Трябва да са някакви скъпи маркови койлове, за да се постигне някакъв комфорт на возене по тия пътища. Китайските няма как да го предложат. Дори качествен сет амортисьори + пружини може да влоши нещата. Наскоро карах едно 330хд с жълто кони и айбах пружини и е трагедия - нито е комфортно, нито колата е толкова бърза просто защото неравностите я изхвърлят. Заложи на хубави пружини с не голяма твърдост и по-дебели стабилизиращи щанги. Поне аз така бих направил. Колата ако не обира неравностите и не кляка добре няма как да е бърза и приятна за каране.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: Спортно регулируемо окачване.

Мнение от M10 » 24 Апр 2016, 12:11

По тази пародия на пътища със спортно окачване, което "държи в завой", НЯМА начин да се постигне какъвто и да е комфорт.
Слагай китайското. Друго е да са регулира там и да е ниско :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Спортно регулируемо окачване.

Мнение от Dirty M5 driveR » 24 Апр 2016, 12:26

Е човекът казва, че не иска "малката друсалка", затова така коментирах. То е ясно, че истинските спортни окачвания са за идеални пътища и писти. А дори и там те не винаги са твърди като дъска, защото неравностите могат да те изхвърлят брутално. Аз нямам голям опит и не съм карал много разновидности, но според мен М-техника е максимука. Всичко надолу е неудобно ниско или немислимо твърдо и ефекта е обратния. За човек, който иска просто стенс вид - всеки койловър ще свърши работа. ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1329
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading

Re: Спортно регулируемо окачване.

Мнение от In_Memoriam » 24 Апр 2016, 13:34

Само се чудя защо са ти койлоувъри? Искаш да я свалиш - вдигни с 200 лв. бюджета и си взимаш истинско Bilstein B12, много по-комфортно от всички китайци, а за качество да не говорим. В Е36 съм се возил с тоя сетъп и черен Пауърфлекс и е много много по-комфортно от Е36 с D2 и сток тампони.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 194
Регистриран на: 12.07.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F30 335i
Мечтае да кара: M3 F80
Детайли за колата: ex:E46 325, E46 330i LCI, E92 330d, E90 330d LCI

Re: Спортно регулируемо окачване.

Мнение от R1d3r » 24 Апр 2016, 15:34

Тя колата сега е с оригиналното окачване което е М техник, друса доста, но е много стабилна и вече свикнах и даже ми е готино дори с нашите пътища[GRINNING FACE WITH SMILING EYES] Но ми се искаше малко да я сваля отпред и отзад особено седи вирната. И просто като го видях, че единия е тръгнал да омаслява обмислям вариантите с които ще се справя с бюджета и бих останал доволен :)

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1247
Регистриран на: 28.04.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: с Adaptive Drive
Мечтае да кара: F06 с B58

Re: Спортно регулируемо окачване.

Мнение от 100imenov » 24 Апр 2016, 16:26

Ако гониш само визуален ефект, с койли дори и скъпи няма да останеш доволен от комфорт. Доказано най-добрата комбинация за това, което търсиш е нови амортисьори като сегашните в комбинация с Eibach пружини. H&R също стават но возат по-твърдо.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 194
Регистриран на: 12.07.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F30 335i
Мечтае да кара: M3 F80
Детайли за колата: ex:E46 325, E46 330i LCI, E92 330d, E90 330d LCI

Re: Спортно регулируемо окачване.

Мнение от R1d3r » 25 Апр 2016, 2:08

100imenov написа:Ако гониш само визуален ефект, с койли дори и скъпи няма да останеш доволен от комфорт. Доказано най-добрата комбинация за това, което търсиш е нови амортисьори като сегашните в комбинация с Eibach пружини. H&R също стават но возат по-твърдо.

Можеш ли да ме насочиш от къде и какви точно да търся? :)

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 713
Регистриран на: 14.03.2011
Пол: Мъж
Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо

Re: Спортно регулируемо окачване.

Мнение от virtualchild » 25 Апр 2016, 13:26


ентусиаст
Аватар
Мнения: 916
Регистриран на: 14.07.2013
Местоположение: ул. дупка 1
Кара: S LINE PLUS

Re: Спортно регулируемо окачване.

Мнение от DigitalExile » 25 Апр 2016, 13:43

И аз като теб се чудих какво да правя исках точно същото накрая дилемата остана KONI Sport с H&R пружини или да си набия оригинални Sachs Advantage и Eibach Pro Kit.
Спрях се на втория вариант не защото е по евтин, а защото колата не вози толкова твърдо като Koni-то, и в завой пак стана доста по стабилна от преди.
Като цяло съм доста доволен от резултата. Колата не подскача и взима неравностите добре.

П.П:
Виждам,че колегите са предложили Bilstein, аз се отказах от него след като прочетох доста чужди форуми и доста хора се оплакват от задните амортисьори на Bilstein специално за Е46 говоря.
Пишат ,че карат по 15-20к мили и после изпускат. Колко е вярно не знам. за H&R Cup Kit пишат същите неща, но то си е Bilstein вътре :wave:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1670
Регистриран на: 29.06.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 320i
Детайли за колата: e36 coupe

Re: Спортно регулируемо окачване.

Мнение от host » 25 Апр 2016, 14:28

за в БГ и ако не караш агресивно прекомерно ... нищо не е по-добро от -30 / -40 Ейбах/H&R за возене

Koni-то говорите за него все едно е китайско творение на което реглажа няма значение... от собствен опит мога да заявя, че развито над 1/2 кони с прилични пружини вози по-добре от Сток амортисьор + сток пружини - под прилични пружини говоря за по-твърди от М-Тех

ентусиаст
Аватар
Мнения: 916
Регистриран на: 14.07.2013
Местоположение: ул. дупка 1
Кара: S LINE PLUS

Re: Спортно регулируемо окачване.

Мнение от DigitalExile » 25 Апр 2016, 14:35

KONI-то за мен е 20 пъти по добро от Bilstein.
Просто е по твърдо от сток амортисьори дори на макс отвито.
Има графика в сайта на Koni

http://www.koni-na.com/en-US/NorthAmeri ... Sport-Kit/

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1247
Регистриран на: 28.04.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: с Adaptive Drive
Мечтае да кара: F06 с B58

Re: Спортно регулируемо окачване.

Мнение от 100imenov » 25 Апр 2016, 14:46

Nedko Anev написа:И аз като теб се чудих какво да правя исках точно същото накрая дилемата остана KONI Sport с H&R пружини или да си набия оригинални Sachs Advantage и Eibach Pro Kit.
Спрях се на втория вариант не защото е по евтин, а защото колата не вози толкова твърдо като Koni-то, и в завой пак стана доста по стабилна от преди.
Като цяло съм доста доволен от резултата. Колата не подскача и взима неравностите добре.

П.П:
Виждам,че колегите са предложили Bilstein, аз се отказах от него след като прочетох доста чужди форуми и доста хора се оплакват от задните амортисьори на Bilstein специално за Е46 говоря.
Пишат ,че карат по 15-20к мили и после изпускат. Колко е вярно не знам. за H&R Cup Kit пишат същите неща, но то си е Bilstein вътре :wave:


Аз карах с Bilstein B8 и потвърждавам, че се разтропа за няма и 20к. В комбинация с H&R пружини беше доста агресивна от към возия.

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook