Спортно регулируемо окачване.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
47 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- R1d3r
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 194
- Регистриран на: 12.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F30 335i
- Мечтае да кара: M3 F80
- Детайли за колата: ex:E46 325, E46 330i LCI, E92 330d, E90 330d LCI
Спортно регулируемо окачване.
Здравейте момчета,
За съжаление вчера видях, че единия амортисиор се е осмалил доста и това свежда нещата до следващата стъпка... регулируемо окачване. Поразрових няколко теми, но са старички и не ми помогнаха особено затова правя нова да ме посъветвате и насочите на какво да се спра. Бюджета е около 1к, но гледах и варианти за около 600лв нещо от сорта на Fk, maxtrac и теб подобни
) Найстина искам да сваля малко колата, но и да не стане тотален ужас откъм возия, защото е евридейка макар, че и сега си друса зверски ако трябва да съм честен [FACE WITH TEARS OF JOY], ама знаете и в завойте трябва да държи [GRINNING FACE WITH SMILING EYES]. В момента съм с оригиналното М техник.
Предварително благодаря!
Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
За съжаление вчера видях, че единия амортисиор се е осмалил доста и това свежда нещата до следващата стъпка... регулируемо окачване. Поразрових няколко теми, но са старички и не ми помогнаха особено затова правя нова да ме посъветвате и насочите на какво да се спра. Бюджета е около 1к, но гледах и варианти за около 600лв нещо от сорта на Fk, maxtrac и теб подобни

Предварително благодаря!
Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
- sas_88
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: Шопско
- Пол: Мъж
- Кара: чайник
Re: Спортно регулируемо окачване.
Оптималния вариант за мене е М-техник амортесьори+качествен сет пружини.Не си причинявай мъката с китайски койлоувъри,трагедия е.
- Powerslide
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 223
- Регистриран на: 29.10.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d Mpack
- Мечтае да кара: ///M
- Детайли за колата: E90 330dA 12.2007 Titan Silber / M SPORT package / Style 193 / Navigation / Recaro / Shadow Line / Xenon / Light package
VD86338
E91 330dA 12.2006 Black sapphire metallic / Navigation / Recaro / PDC / Light package
SOLD
328iА sedan Technoviolett 12.1996 Mpack,LSD 3.15
AU60415
SOLD
318is coupe 10.1998 SOLD
E39 530d 1999 Mpack SOLD
Re: Спортно регулируемо окачване.
Ако беше Е36 , щях да си сложа койловъри(както и направих
)
НО, ако имам Е46 бих заложил на хубави амортисьори + добри пружини (примерно -30 отпред )
И аз в никакъв случай не бих сложил койловъри на Е46.

НО, ако имам Е46 бих заложил на хубави амортисьори + добри пружини (примерно -30 отпред )

И аз в никакъв случай не бих сложил койловъри на Е46.

- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Спортно регулируемо окачване.
Трябва да са някакви скъпи маркови койлове, за да се постигне някакъв комфорт на возене по тия пътища. Китайските няма как да го предложат. Дори качествен сет амортисьори + пружини може да влоши нещата. Наскоро карах едно 330хд с жълто кони и айбах пружини и е трагедия - нито е комфортно, нито колата е толкова бърза просто защото неравностите я изхвърлят. Заложи на хубави пружини с не голяма твърдост и по-дебели стабилизиращи щанги. Поне аз така бих направил. Колата ако не обира неравностите и не кляка добре няма как да е бърза и приятна за каране.
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Спортно регулируемо окачване.
По тази пародия на пътища със спортно окачване, което "държи в завой", НЯМА начин да се постигне какъвто и да е комфорт.
Слагай китайското. Друго е да са регулира там и да е ниско
Слагай китайското. Друго е да са регулира там и да е ниско

- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Спортно регулируемо окачване.
Е човекът казва, че не иска "малката друсалка", затова така коментирах. То е ясно, че истинските спортни окачвания са за идеални пътища и писти. А дори и там те не винаги са твърди като дъска, защото неравностите могат да те изхвърлят брутално. Аз нямам голям опит и не съм карал много разновидности, но според мен М-техника е максимука. Всичко надолу е неудобно ниско или немислимо твърдо и ефекта е обратния. За човек, който иска просто стенс вид - всеки койловър ще свърши работа. 

- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: Спортно регулируемо окачване.
Само се чудя защо са ти койлоувъри? Искаш да я свалиш - вдигни с 200 лв. бюджета и си взимаш истинско Bilstein B12, много по-комфортно от всички китайци, а за качество да не говорим. В Е36 съм се возил с тоя сетъп и черен Пауърфлекс и е много много по-комфортно от Е36 с D2 и сток тампони.

- R1d3r
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 194
- Регистриран на: 12.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F30 335i
- Мечтае да кара: M3 F80
- Детайли за колата: ex:E46 325, E46 330i LCI, E92 330d, E90 330d LCI
Re: Спортно регулируемо окачване.
Тя колата сега е с оригиналното окачване което е М техник, друса доста, но е много стабилна и вече свикнах и даже ми е готино дори с нашите пътища[GRINNING FACE WITH SMILING EYES] Но ми се искаше малко да я сваля отпред и отзад особено седи вирната. И просто като го видях, че единия е тръгнал да омаслява обмислям вариантите с които ще се справя с бюджета и бих останал доволен 
Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
- 100imenov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 28.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: с Adaptive Drive
- Мечтае да кара: F06 с B58
Re: Спортно регулируемо окачване.
Ако гониш само визуален ефект, с койли дори и скъпи няма да останеш доволен от комфорт. Доказано най-добрата комбинация за това, което търсиш е нови амортисьори като сегашните в комбинация с Eibach пружини. H&R също стават но возат по-твърдо.
- R1d3r
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 194
- Регистриран на: 12.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F30 335i
- Мечтае да кара: M3 F80
- Детайли за колата: ex:E46 325, E46 330i LCI, E92 330d, E90 330d LCI
Re: Спортно регулируемо окачване.
100imenov написа:Ако гониш само визуален ефект, с койли дори и скъпи няма да останеш доволен от комфорт. Доказано най-добрата комбинация за това, което търсиш е нови амортисьори като сегашните в комбинация с Eibach пружини. H&R също стават но возат по-твърдо.
Можеш ли да ме насочиш от къде и какви точно да търся?

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
- virtualchild
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 14.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
- Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
- Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо
Re: Спортно регулируемо окачване.
Тези изглеждат добре и може да си променяш твърдостта.
http://www.fk-shop.de/en/Tuning/Suspension-Tuning/Coilovers/Coilover-Silverline-X-BMW-3er-E46-Yr-04-98.html?&filterVehicle+Manufacturer=BMW&verbose=true&catalog=true&searchparam=%2A&fnc=ajaxListLoader&cnid=9ea6d66418df7b1cb497f96cd449409d
Какво ще кажете?
http://www.fk-shop.de/en/Tuning/Suspension-Tuning/Coilovers/Coilover-Silverline-X-BMW-3er-E46-Yr-04-98.html?&filterVehicle+Manufacturer=BMW&verbose=true&catalog=true&searchparam=%2A&fnc=ajaxListLoader&cnid=9ea6d66418df7b1cb497f96cd449409d
Какво ще кажете?
- DigitalExile
- ентусиаст
-
- Мнения: 916
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Спортно регулируемо окачване.
И аз като теб се чудих какво да правя исках точно същото накрая дилемата остана KONI Sport с H&R пружини или да си набия оригинални Sachs Advantage и Eibach Pro Kit.
Спрях се на втория вариант не защото е по евтин, а защото колата не вози толкова твърдо като Koni-то, и в завой пак стана доста по стабилна от преди.
Като цяло съм доста доволен от резултата. Колата не подскача и взима неравностите добре.
П.П:
Виждам,че колегите са предложили Bilstein, аз се отказах от него след като прочетох доста чужди форуми и доста хора се оплакват от задните амортисьори на Bilstein специално за Е46 говоря.
Пишат ,че карат по 15-20к мили и после изпускат. Колко е вярно не знам. за H&R Cup Kit пишат същите неща, но то си е Bilstein вътре
Спрях се на втория вариант не защото е по евтин, а защото колата не вози толкова твърдо като Koni-то, и в завой пак стана доста по стабилна от преди.
Като цяло съм доста доволен от резултата. Колата не подскача и взима неравностите добре.
П.П:
Виждам,че колегите са предложили Bilstein, аз се отказах от него след като прочетох доста чужди форуми и доста хора се оплакват от задните амортисьори на Bilstein специално за Е46 говоря.
Пишат ,че карат по 15-20к мили и после изпускат. Колко е вярно не знам. за H&R Cup Kit пишат същите неща, но то си е Bilstein вътре

- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1670
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Спортно регулируемо окачване.
за в БГ и ако не караш агресивно прекомерно ... нищо не е по-добро от -30 / -40 Ейбах/H&R за возене
Koni-то говорите за него все едно е китайско творение на което реглажа няма значение... от собствен опит мога да заявя, че развито над 1/2 кони с прилични пружини вози по-добре от Сток амортисьор + сток пружини - под прилични пружини говоря за по-твърди от М-Тех
Koni-то говорите за него все едно е китайско творение на което реглажа няма значение... от собствен опит мога да заявя, че развито над 1/2 кони с прилични пружини вози по-добре от Сток амортисьор + сток пружини - под прилични пружини говоря за по-твърди от М-Тех
- DigitalExile
- ентусиаст
-
- Мнения: 916
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Спортно регулируемо окачване.
KONI-то за мен е 20 пъти по добро от Bilstein.
Просто е по твърдо от сток амортисьори дори на макс отвито.
Има графика в сайта на Koni
http://www.koni-na.com/en-US/NorthAmeri ... Sport-Kit/
Просто е по твърдо от сток амортисьори дори на макс отвито.
Има графика в сайта на Koni
http://www.koni-na.com/en-US/NorthAmeri ... Sport-Kit/
- 100imenov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 28.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: с Adaptive Drive
- Мечтае да кара: F06 с B58
Re: Спортно регулируемо окачване.
Nedko Anev написа:И аз като теб се чудих какво да правя исках точно същото накрая дилемата остана KONI Sport с H&R пружини или да си набия оригинални Sachs Advantage и Eibach Pro Kit.
Спрях се на втория вариант не защото е по евтин, а защото колата не вози толкова твърдо като Koni-то, и в завой пак стана доста по стабилна от преди.
Като цяло съм доста доволен от резултата. Колата не подскача и взима неравностите добре.
П.П:
Виждам,че колегите са предложили Bilstein, аз се отказах от него след като прочетох доста чужди форуми и доста хора се оплакват от задните амортисьори на Bilstein специално за Е46 говоря.
Пишат ,че карат по 15-20к мили и после изпускат. Колко е вярно не знам. за H&R Cup Kit пишат същите неща, но то си е Bilstein вътре
Аз карах с Bilstein B8 и потвърждавам, че се разтропа за няма и 20к. В комбинация с H&R пружини беше доста агресивна от към возия.
47 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани