Проверка на виско съединител на перката за 320dA, 09/2003

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Проверка на виско съединител на перката за 320dA, 09/2003

Мнение от vvasilev1 » 18 Апр 2016, 22:06

Здравейте,

Как да проверя дали работи коректно виско съединителя на перката на радиатора?
Ако вече си е заминал, какво върши работа - оригинален или става и с някоя афтърмаркет марка??

Автомобила е 320d, автомат 09/2003, 150 к.с.

Поздрави

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 13.03.2013
Местоположение: СA
Пол: Мъж
Кара: 330 d ,204 h.p.
Детайли за колата: e46 330d touring ,manual 6 speed,204 h.p.

Re: Проверка на виско съединител на перката за 320dA, 09/200

Мнение от philipz » 18 Апр 2016, 22:15

добре,а през скритото меню държи ли постоянно 88-90 градуса. Предполагам ако почне да ги вдига градусите, ще имаш доказателство за перка .

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1046
Регистриран на: 25.12.2014
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: Е90 330d
Мечтае да кара: по Аутобан
Детайли за колата: снегорин

Re: Проверка на виско съединител на перката за 320dA, 09/200

Мнение от NGneer4eto » 18 Апр 2016, 23:09

Няма да ти казвам видимото - клатене на перката, защото е очевидно.
Доколкото съм чел, опасният момент е, ако е блокирал съединителят и перката е постоянно зацепена. Тогава може да изхвърчи и да направи мазало. Това се проверява лесно - при загасен двигател, като въртиш перката на ръка, оста ѝ не трябва да се движи. Знам, обаче, че не трябва и да е много халтаво - да има инерция.
Иначе другият момент - ако не задейства съединителя може да се провери лесно. Първо, както каза колегата - следиш температурата. Ако вземе в нормални условия (без продължителни нагорнища) да вдига над 100 градуса - нещо не е наред. Също в по-топло време, на пуснат климатик из града трябва да се чува перката при набиране малко като на камион.
Абе като цяло, в прохладно време не трябва да я чуваш, а в жегата трябва - това значи, че работи добре.

Интересна тема:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=34&t=341675&p=3721863&hilit=%D0%B2%D0%B8%D1%81%D0%BA%D0%BE+%D1%81%D1%8A%D0%B5%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB#p3721863

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Re: Проверка на виско съединител на перката за 320dA, 09/200

Мнение от predel » 19 Апр 2016, 9:54

Ако угасиш и тя продължава да се върти - сменяй..
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 24.06.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 530D
Мечтае да кара: Тесличка

Re: Проверка на виско съединител на перката за 320dA, 09/200

Мнение от deathwingbg » 19 Апр 2016, 10:16

Откачи перката на климатика, пусни си климатика и поджиткай малко. Следи температурата от скритото меню. При 100 градуса би трябвало да почне да се чува и да заглушава турбо-то като подадеш повечко газ ( >2000 оборота).

Моята работи супер ... за разлика от перката за климатика. Без климатик 92-93 градуса. С климатик 100-102-105c. Това просто като си кибича в задръстванията без да я тормозя много.
Над 100 мнооооого вие виско-то... самоует.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 13.03.2013
Местоположение: СA
Пол: Мъж
Кара: 330 d ,204 h.p.
Детайли за колата: e46 330d touring ,manual 6 speed,204 h.p.

Re: Проверка на виско съединител на перката за 320dA, 09/200

Мнение от philipz » 20 Апр 2016, 9:05


Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook