М54 пали трудно?

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 340
Регистриран на: 17.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318is

М54 пали трудно?

Мнение от zzvvmm » 16 Апр 2016, 16:15

Здравейте, става въпрос за М54б30, което при палене върти 2-3 секунди и след това запалва. След като се изгаси и се пробва веднага пак си пали от раз. Изчакам ли обаче около 2 минути пак пали след 2-3 секунди. Забелязах също, че ако оставя колата на пълен контакт за 2-3 секунди и след това завъртя пали от раз. И на газ и на бензин го прави. (Газовия инжекцион пали директно на газ когато е топла, не сменя) и топла и студена го прави винаги. Доста рядко се случва да не го направи.

-греки не излизат, освен ( нещо свързано с control units), но това мисля, че няма нищо общо
- нов клапан картерни газове с маркучите оригинални
- чистено стъпково моторче
- нов датчик колянов вал
- нови гофрета след дебитомера
- ревизирана диса клапа

Според вас какво може да е ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 404
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Escort XR3i със задно; Е38 750
Мечтае да кара: E34 М5

Re: М54 пали трудно?

Мнение от Sasho.85 » 16 Апр 2016, 21:29

Закачете манометър и вижте дали не се връща горивото обратно в резервоата при загасен мотор.

Другия вариант е даваш два-три пъти на контакт и след това пробваш да запалиш.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: М54 пали трудно?

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 16 Апр 2016, 21:58

И третия вариант , преправящ си газовата или си я оставяш да пали на бензин , слагаш оригинален мап файл на бенз комп и тестваш пак.
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1013
Регистриран на: 18.01.2009
Местоположение: София, ама съм от село
Пол: Мъж
Кара: 03'Е53 М62TUB44
Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
Детайли за колата: Петица с много седмици

Re: М54 пали трудно?

Мнение от dan-dam » 16 Апр 2016, 22:00

ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ написа:И третия вариант , преправящ си газовата или си я оставяш да пали на бензин , слагаш оригинален мап файл на бенз комп и тестваш пак.

Което ме подсеща, че с тебе трябва да оправим моята, че това палене на газ ме побърква.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 340
Регистриран на: 17.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318is

Re: М54 пали трудно?

Мнение от zzvvmm » 16 Апр 2016, 22:30

Sasho.85 написа:Закачете манометър и вижте дали не се връща горивото обратно в резервоата при загасен мотор.

Другия вариант е даваш два-три пъти на контакт и след това пробваш да запалиш.


Спрямо направените ми опити май това е проблема. По звука от помпата забелязвам, че като я оставя не на контакт 1-2 минути го променя леко за 2 секунди. Явно не държи налягане. Само не знам от къде да започна с намирането на проблема.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 60
Регистриран на: 29.11.2009
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: E46 and E30

Re: М54 пали трудно?

Мнение от Gonke » 16 Апр 2016, 23:43

Липса на мощност имаш ли ? Ако имаш виж на хубава диагностика грешките , някой датчик се е предал ... я на всмукателния я на изпускателния вал...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 821
Регистриран на: 16.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH

Re: М54 пали трудно?

Мнение от Vanqu1sh » 17 Апр 2016, 0:28

zzvvmm написа:
Sasho.85 написа:Закачете манометър и вижте дали не се връща горивото обратно в резервоата при загасен мотор.

Другия вариант е даваш два-три пъти на контакт и след това пробваш да запалиш.


Спрямо направените ми опити май това е проблема. По звука от помпата забелязвам, че като я оставя не на контакт 1-2 минути го променя леко за 2 секунди. Явно не държи налягане. Само не знам от къде да започна с намирането на проблема.

Моята помпа като връщаше горивото обратно в резервоара, трябваше да въртя по 5-6 пъти за да запаля.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: М54 пали трудно?

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 17 Апр 2016, 0:59

М54 е с един маркучи връщането е още от филтъра нал не се бъркате с другите нещо???..чак толко па да пада нялягането не вярвам.
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: М54 пали трудно?

Мнение от zvetiko » 17 Апр 2016, 9:30

zzvvmm написа:Здравейте, става въпрос за М54б30, което при палене върти 2-3 секунди и след това запалва. След като се изгаси и се пробва веднага пак си пали от раз. Изчакам ли обаче около 2 минути пак пали след 2-3 секунди. Забелязах също, че ако оставя колата на пълен контакт за 2-3 секунди и след това завъртя пали от раз. И на газ и на бензин го прави. (Газовия инжекцион пали директно на газ когато е топла, не сменя) и топла и студена го прави винаги. Доста рядко се случва да не го направи.

-греки не излизат, освен ( нещо свързано с control units), но това мисля, че няма нищо общо
- нов клапан картерни газове с маркучите оригинални
- чистено стъпково моторче
- нов датчик колянов вал
- нови гофрета след дебитомера
- ревизирана диса клапа

Според вас какво може да е ?


Колега, кой е control units-а- да не е на двигателя. Новият датчик на коляновият вал оригинален ли е или за 50лв. Горивният филтър на колко километра е. И наистина е добре да се види налягането на бинзина в рейката, при даване на контакт.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 340
Регистриран на: 17.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318is

Re: М54 пали трудно?

Мнение от zzvvmm » 29 Апр 2016, 17:40

Проблема решен. Сменена бензинова помпа.

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook