Забиване или поредна драма с е46 320D 136к.с.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
46 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- didZ
- Потребител
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: 12.04.2011
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320D
Забиване или поредна драма с е46 320D 136к.с.
Здравейте. Пускам тема тук защото съм в безизходица. Софтуера на майсторите при които ходя (4ма) дават различни и двусмислени грешки. Прикачам и снимка от последния който е с читав софт (устройството е bosch).
А ето и в какво се състои проблема. Колата гори много (6.5 по борд на равно при скорост 100км/ч), и доста често губи мощност. На свободна си стига до 5000об./мин. но ужасно мудно и разходомера стига едва до 12 а не над 20. Отделно има странен резонанс в цялата кола между 1700 и 2500 об./мин. (Изпускателната система я смених не е от нея).
По колата съм сменял демпферен маховик, съединител и горивната помпа е рециклирана. ЕГР-а беше затапен и пукнат, купив нов и го сложих ефект - никакъв. Един от майсторите забеляза теч на масло от някаква тръбичка която влиза в турбото. Но трябвало да се откача двигателя от тампоните за да се стигне до там.
При друг майстор пък излезе проблем в умната дюза и съответно недостатъчно или никакво предварение.
Надявам се вие да ми дадете някакъв съвет.
Прикачам и снимка от последната диагностика която не се вижда добре но ето какво пише:
66 EEPROM грешка
10 Регулиране на начало на впръскването
101 Вентил налягане принудит. пълнене
Недействителни данни
А ето и в какво се състои проблема. Колата гори много (6.5 по борд на равно при скорост 100км/ч), и доста често губи мощност. На свободна си стига до 5000об./мин. но ужасно мудно и разходомера стига едва до 12 а не над 20. Отделно има странен резонанс в цялата кола между 1700 и 2500 об./мин. (Изпускателната система я смених не е от нея).
По колата съм сменял демпферен маховик, съединител и горивната помпа е рециклирана. ЕГР-а беше затапен и пукнат, купив нов и го сложих ефект - никакъв. Един от майсторите забеляза теч на масло от някаква тръбичка която влиза в турбото. Но трябвало да се откача двигателя от тампоните за да се стигне до там.
При друг майстор пък излезе проблем в умната дюза и съответно недостатъчно или никакво предварение.
Надявам се вие да ми дадете някакъв съвет.
Прикачам и снимка от последната диагностика която не се вижда добре но ето какво пише:
66 EEPROM грешка
10 Регулиране на начало на впръскването
101 Вентил налягане принудит. пълнене
Недействителни данни
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
-Как говориш, след като нямаш мозък?- попита Дороти. -Не знам-каза Плашилото-но тези,които нямат мозък,много обичат да говорят.
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Забиване или поредна драма с е46 320D 136к.с.
didZ написа:Здравейте. Пускам тема тук защото съм в безизходица. Софтуера на майсторите при които ходя (4ма) дават различни и двусмислени грешки. Прикачам и снимка от последния който е с читав софт (устройството е bosch).
А ето и в какво се състои проблема. Колата гори много (6.5 по борд на равно при скорост 100км/ч), и доста често губи мощност. На свободна си стига до 5000об./мин. но ужасно мудно и разходомера стига едва до 12 а не над 20. Отделно има странен резонанс в цялата кола между 1700 и 2500 об./мин. (Изпускателната система я смених не е от нея).
По колата съм сменял демпферен маховик, съединител и горивната помпа е рециклирана. ЕГР-а беше затапен и пукнат, купив нов и го сложих ефект - никакъв. Един от майсторите забеляза теч на масло от някаква тръбичка която влиза в турбото. Но трябвало да се откача двигателя от тампоните за да се стигне до там.
При друг майстор пък излезе проблем в умната дюза и съответно недостатъчно или никакво предварение.
Надявам се вие да ми дадете някакъв съвет.
Прикачам и снимка от последната диагностика която не се вижда добре но ето какво пише:
66 EEPROM грешка
10 Регулиране на начало на впръскването
101 Вентил налягане принудит. пълнене
Недействителни данни
Проблема е в аванса на помпата
- didZ
- Потребител
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: 12.04.2011
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320D
Re: Забиване или поредна драма с е46 320D 136к.с.
Благодаря, чувствам се екзалтиран че някой ми отговори в този форум!
Наистина първия майстор ми каза че вероятно е това + умна дюза, но понеже помпата е рециклирана реших да събера малко мнения. Разбира се, каквото и да последва оттук натам ще споделя в темата. Надявам се регулирането на аванса да не е трудоемко и скъпо. Благодаря отново!

-Как говориш, след като нямаш мозък?- попита Дороти. -Не знам-каза Плашилото-но тези,които нямат мозък,много обичат да говорят.
- cezarre
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 19.08.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318 i touring,520d touring
- Детайли за колата: 318i 1999год. ,520d 2010год.
Re: Забиване или поредна драма с е46 320D 136к.с.
Здравей колега.Провери също и вакуум магистралата,защото мудността понякога идва от турбото.То пък има клапан на вторичната турбина,който притваря притока на въздух.После търси проблем с турбото(теча на масло,за който говориш)
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_2230
провери 10,11,12.Провери лостчето на клапана закачен на турбото,в който влиза маркуч 12.Трябва да се движи свободно.
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_2109
провери позиция 5.
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_2229
провери 3 и 4.
Много други причини могат да са виновни за неправилната работа на мотора.
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_2230
провери 10,11,12.Провери лостчето на клапана закачен на турбото,в който влиза маркуч 12.Трябва да се движи свободно.
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_2109
провери позиция 5.
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_2229
провери 3 и 4.
Много други причини могат да са виновни за неправилната работа на мотора.

- didZ
- Потребител
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: 12.04.2011
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320D
Re: Забиване или поредна драма с е46 320D 136к.с.
Вчера ходих при двама нови майстора. Единия каза че помпата не била зацепена правилно.. А човека който я зацепва казва че е невъзможно. Проблема с колата бил че няма предварение. Пусна и някаква автонастройка и ме одра като агне - разлика обаче няма. Обаче каза нещо много интересно. Показах му схемите за проверка на вакумите към турбото и оня вика -- Ооо ти не си ли си махнал още резервоара за вакум.. Махни го да видиш как ще литне тая кола.. Дупката му е само два милиметра а маркуча е 6 и то спъва цялата работа.. Истина ли говори?! 

-Как говориш, след като нямаш мозък?- попита Дороти. -Не знам-каза Плашилото-но тези,които нямат мозък,много обичат да говорят.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Забиване или поредна драма с е46 320D 136к.с.
Колега, намери някой, който може да види на живи данни какъв е фактическият и зададеният ъгъл на впръскване и от там ще се отговори на доста въпроси. Умната дюза също може да се провери в какво състояние е.
По отношение на вакум- ресивъра- има една теория, че ако се премахне, турбината ще се управлява по-директно, но не съм убеден в нея.
С една дума- с премахването му няма да си решиш проблема
По отношение на вакум- ресивъра- има една теория, че ако се премахне, турбината ще се управлява по-директно, но не съм убеден в нея.

- armagedon01
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 283
- Регистриран на: 19.01.2010
- Местоположение: София/Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: 320 D "01, E90 320 D" 07
Re: Забиване или поредна драма с е46 320D 136к.с.
Някой колега да ти я закачи с ДИС там има опция да видиш как трябва да е зацепена помпата и как е реално ....
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- cezarre
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 19.08.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318 i touring,520d touring
- Детайли за колата: 318i 1999год. ,520d 2010год.
Re: Забиване или поредна драма с е46 320D 136к.с.
Здравей колега.Тук в този форум се опитваме да обменим инфо и сами да се справим с проблемите на своите любими Бими.Съвет:от "майстори" само главата те боли и джоба ти изтънява.Със съвета за махането на еди коя си част,ще е по-добре.....забрави.Немските мозъци са го сметнали и така трябва да е.Друг е въпроса какво иска всеки един от нас:по-бърза кола и да гори като ZIPO.Втори съвет:на майстор само в краен случай и добре проверен,такъв който да не те пуска докато не реши проблема.Има такива не са кът.
При не зацепена правилно помпа,трудно ще палиш дори невъзможно.Между другото не споменаваш за предисторията на автомобила:километри,защо е ремонтирана гнп-то,вие ли турбото и ли е задръстена в първичния"охлюв".Защо е затапен ЕГР-ра.Този преди теб май е пийнал соса на мотора.
При не зацепена правилно помпа,трудно ще палиш дори невъзможно.Между другото не споменаваш за предисторията на автомобила:километри,защо е ремонтирана гнп-то,вие ли турбото и ли е задръстена в първичния"охлюв".Защо е затапен ЕГР-ра.Този преди теб май е пийнал соса на мотора.

- didZ
- Потребител
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: 12.04.2011
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320D
Re: Забиване или поредна драма с е46 320D 136к.с.
cezarre написа:Здравей колега.Тук в този форум се опитваме да обменим инфо и сами да се справим с проблемите на своите любими Бими.Съвет:от "майстори" само главата те боли и джоба ти изтънява.Със съвета за махането на еди коя си част,ще е по-добре.....забрави.Немските мозъци са го сметнали и така трябва да е.Друг е въпроса какво иска всеки един от нас:по-бърза кола и да гори като ZIPO.Втори съвет:на майстор само в краен случай и добре проверен,такъв който да не те пуска докато не реши проблема.Има такива не са кът.
При не зацепена правилно помпа,трудно ще палиш дори невъзможно.Между другото не споменаваш за предисторията на автомобила:километри,защо е ремонтирана гнп-то,вие ли турбото и ли е задръстена в първичния"охлюв".Защо е затапен ЕГР-ра.Този преди теб май е пийнал соса на мотора.
Колата я взех от приятел на който му побеля косата от нея. В смисъл типичното. Къса маховик чупи вал. От там е с чисто нов маховик, нов вал, нов блок, сегменти шлайфана глава и тнт. После му умря помпата - рециклиране и зацепване от уж човек който се води че разбира в Разград + хиляди други малки проблеми. ЕГР-а го беше затапил защото му казали че е само за екология и без него ще върви повече. После я навря в един гараж и си купи тойота. Аз реших да я купя, защото нали всички страхотии уж са минали а той вече я ненавиждаше. Съответно и аз от 4ри месеца по-често ползвам такси за да ходя да я видя по сервизите. Динамото ми спря, хвърли маслото през дупчицата за болт на пластмасата (някой беше навил по-дълъг болт) на капака на клапаните сменях носачи и какво ли още не. Наистина пали една идея по трудно, в смисъл завърта за 2-3 секунди преди да запали. Скачам на него от пежо 307 и то помирисваше ключа само но все пак беше комън-рейл а това повече ми прилича на трактор



-Как говориш, след като нямаш мозък?- попита Дороти. -Не знам-каза Плашилото-но тези,които нямат мозък,много обичат да говорят.
- Silverlight
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 365
- Регистриран на: 16.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 320d & 322ci
- Мечтае да кара: e30 с V8
Re: Забиване или поредна драма с е46 320D 136к.с.
Кой е този майстор дето ходиш при него? 

- cezarre
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 19.08.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318 i touring,520d touring
- Детайли за колата: 318i 1999год. ,520d 2010год.
Re: Забиване или поредна драма с е46 320D 136к.с.
Здравей колега.От описаното от теб нещата вървят към зоната на здрача.
Сериозно сега първо потърси колега с програми DIS,INPA или BMW scaner1.40 да прочетем малко по-добре компа на автомобила.Провери си все пак вакуум магистралите,имах проблем с един накрайник когато сменях маркучите и от там влизаше въздух.Системата отчиташе неизправност в управлението на турбото и колата беше мудна с доста висок разход.При теб маркучите може да са ОК но датчика отчитащ вакуума може да не работи коректно и да се случва забиването,за което се притесняваш.То е от липса на мощност,а автомобила все пак е сметнат да работи с нагнетяване на входящия въздух.Този датчик пък ще подава невярна информация към компа,съответно ще се променя и момента на впръскването и количеството на горивото.От там пък датчиците на разпределителните валове ще подават невярна информация,пък може и да имаш не работещ такъв.Доста са навързани нещата и затова ако намериш подходящ софт я прочети и пиши какви грешки дава 


- donpatrona
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 5.11.2010
Re: Забиване или поредна драма с е46 320D 136к.с.
Колега, това на снимката ми прилича на KTS. Баварките хич не го обичат KTS-a. А и той не ги разбира. Бягай от майстори, които казват че ще ти диагностицират и оправят баварката със софтуер различен от INPA, GT1 DIS, SSS/Progman, ISTA (ISSS, ISIS) ... Нормално е да не е зацепена помпата правилно и да ти бяга аванса. Също така както казват колегите проблем с вакумите на турбото. Проблем със самото турбо. Свали въздуховода от Дебитомера към турбото и виж оста на турбото дали има някакъв луфт - аксиален или радиален. Откачи дебитомера и виж как върви - дали ще го има това забиване. Жизнено важно е да се видят "живи" данни. Мога да те насоча към правилните хора в София, Пловдив и Пазарджик, които ще ти решат проблемите. Аз карам същата. Успех.
- didZ
- Потребител
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: 12.04.2011
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320D
Re: Забиване или поредна драма с е46 320D 136к.с.
Сега искат утре да ми сменят умната дюза.. А чета тук из форума че повечето хора си карат с неработеща такава и си свиркат.. Дали ме мятат? И няма ли начин да се ремонтира а не да се купува нова.. И възможно ли е да е от нея?
-Как говориш, след като нямаш мозък?- попита Дороти. -Не знам-каза Плашилото-но тези,които нямат мозък,много обичат да говорят.
- donpatrona
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 5.11.2010
Re: Забиване или поредна драма с е46 320D 136к.с.
Аз карах 4 години с изплякала умна дюза. Нямаше да я сменя, ако не се отлепи пластмасата на електрониката от самата дюза и да цвърка нафта от там. Работата на умната дюза, до колкото знам е да определя работата на EGR-a. Колко да отваря и да пуска изгорели газове вместо чист въздух. Ако не ти работи електрониката на умната дюза няма да ти работи EGR-a. Все едно си го затапил. Много колеги с работещи умни дюзи принудително си затапват EGR-ите за да стане по-пъргава колата на ниските скорости и обороти.
Моето мнение - смени майсторите. Намери си майстор с качествен софтуер. Гледайте живи данни.
Моето мнение - смени майсторите. Намери си майстор с качествен софтуер. Гледайте живи данни.
46 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани