Странен проблем запалване на BMW 318i e46 Седан, Бензин,118к
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- v.gatev7
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 24.02.2016
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318i E46
- Мечтае да кара: BMW M3, M5 или 330 е46
- Детайли за колата: BMW 318i E46
бензин
118 коня
седан
2000год.
Странен проблем запалване на BMW 318i e46 Седан, Бензин,118к
Здравейте колеги!
Отварям нова тема за този въпрос, защото се рових, но не видях друг с подобен проблем. Взех си BMW 318i e46 Седан, Бензин,118к от Германия и я постегнах.. смених и масла, филтри, водна помпа, пистови ремъци, лагерите му т.н. , но вчера ми направи много странен проблем. Чаках си на един голям булевард в Пловдив един приятел като изгасих колата и пуснах аварийки(за не повече от 3 до 4мин) и въртя ключа да паля и нали святкат всички индикатори на таблото изгасят, след което довърташ ключа, за да си направи контакт и да запали.. интересното е, че лампите си индикираха и при дозавъртането на ключа взе да ми премигва таблото и да дава един звук (тък-тък-тък) и не може да запали и като отпусна ключа да го вадя си изгасва.. пробвах ел. стъклата се свалят.. т.е има ток.. акумулатора е нов, свети зелено индикатора му.. имах ключ 10-ка.. разтърках клемата на акумулатора, мислейки, че там е проблема, но пак не запали.. подбутнаха ме 2 момчета и чрез припомване на газта и съединителя запали от раз.. после спрях колата, пак запалих и от раз си запали все едно няма нищо.. после на друго място мислейки, че е нещо инцидентно, пак си пуснах по същия начин аварийки и пак така се случи.. бутнаха ме тръгнах и след това нямаше проблем.. извиках мой познат майстор, дойде припалваше я 6-7 пъти и пали от раз, измери ми акумулатора и дава достатъчно волтаж.. Днес почивам и цял ден ходих насам натам с нея по работа, после я мих, имам предвид гасене, тръгване и никакъв проблем, ест не съм ползвал днес аварийки.. Това ме води на мисълта дали има проблем със стартера, макарче ако имаше нямаше изобщо да дава контакт и ток към таблото и ел. стъклата или има някоя жичка дето прекъсва или е свързана с аварийните?!
Отварям нова тема за този въпрос, защото се рових, но не видях друг с подобен проблем. Взех си BMW 318i e46 Седан, Бензин,118к от Германия и я постегнах.. смених и масла, филтри, водна помпа, пистови ремъци, лагерите му т.н. , но вчера ми направи много странен проблем. Чаках си на един голям булевард в Пловдив един приятел като изгасих колата и пуснах аварийки(за не повече от 3 до 4мин) и въртя ключа да паля и нали святкат всички индикатори на таблото изгасят, след което довърташ ключа, за да си направи контакт и да запали.. интересното е, че лампите си индикираха и при дозавъртането на ключа взе да ми премигва таблото и да дава един звук (тък-тък-тък) и не може да запали и като отпусна ключа да го вадя си изгасва.. пробвах ел. стъклата се свалят.. т.е има ток.. акумулатора е нов, свети зелено индикатора му.. имах ключ 10-ка.. разтърках клемата на акумулатора, мислейки, че там е проблема, но пак не запали.. подбутнаха ме 2 момчета и чрез припомване на газта и съединителя запали от раз.. после спрях колата, пак запалих и от раз си запали все едно няма нищо.. после на друго място мислейки, че е нещо инцидентно, пак си пуснах по същия начин аварийки и пак така се случи.. бутнаха ме тръгнах и след това нямаше проблем.. извиках мой познат майстор, дойде припалваше я 6-7 пъти и пали от раз, измери ми акумулатора и дава достатъчно волтаж.. Днес почивам и цял ден ходих насам натам с нея по работа, после я мих, имам предвид гасене, тръгване и никакъв проблем, ест не съм ползвал днес аварийки.. Това ме води на мисълта дали има проблем със стартера, макарче ако имаше нямаше изобщо да дава контакт и ток към таблото и ел. стъклата или има някоя жичка дето прекъсва или е свързана с аварийните?!
- cezarre
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 19.08.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318 i touring,520d touring
- Детайли за колата: 318i 1999год. ,520d 2010год.
Re: Странен проблем запалване на BMW 318i e46 Седан, Бензин,
Здравей колега.Провери минусовия кабел,който свързва акумулатора към корпуса на автомобила.Демонтирай го,хубаво почисти там където ляга към корпуса,а кабела огледай да не е дефектирал във вътрешността(окислява се под изолацията,рядко но се случва).
Предполагам,че новият ти акумулатор отговаря за автомобила ти като ампераж и пусков ток.Предполагам,че алтернатора ти работи коректно и зарежда с подходящо напрежение.
Предполагам,че новият ти акумулатор отговаря за автомобила ти като ампераж и пусков ток.Предполагам,че алтернатора ти работи коректно и зарежда с подходящо напрежение.

Re: Странен проблем запалване на BMW 318i e46 Седан, Бензин,
Колега, той акомулатора може и да си е 12V ама колко ток има в него?
Не забравяй че аварийните светлини си дърпат стабилно ток, от където ако акумолатора не е зареден като хората(провери си алтернатора) или е с по-малък пусков ток от колкото на теб ти трябва(макар че на твоя мотор не му трябва кой знае колко) и като го дръпнеш леко с аварийките и да не му стига...
нормално е всичко вътре в купето да ти работи и колата да не иска да завърти, ако акумолатора е слаб.
според мен първо си провери зареждането, след което мини през някоя сервиз за акумолатори - хората си имат машинки - един тест се прави за по малко от 2 мин и не вярвам да ти вземат повече от 5-10 лв, да не каже че предимно ги преглеждат без пари.
Ако си от София пиши ми на лични да ти кажа къде да отидеш
Не забравяй че аварийните светлини си дърпат стабилно ток, от където ако акумолатора не е зареден като хората(провери си алтернатора) или е с по-малък пусков ток от колкото на теб ти трябва(макар че на твоя мотор не му трябва кой знае колко) и като го дръпнеш леко с аварийките и да не му стига...
нормално е всичко вътре в купето да ти работи и колата да не иска да завърти, ако акумолатора е слаб.
според мен първо си провери зареждането, след което мини през някоя сервиз за акумолатори - хората си имат машинки - един тест се прави за по малко от 2 мин и не вярвам да ти вземат повече от 5-10 лв, да не каже че предимно ги преглеждат без пари.
Ако си от София пиши ми на лични да ти кажа къде да отидеш

- v.gatev7
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 24.02.2016
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318i E46
- Мечтае да кара: BMW M3, M5 или 330 е46
- Детайли за колата: BMW 318i E46
бензин
118 коня
седан
2000год.
Re: Странен проблем запалване на BMW 318i e46 Седан, Бензин,
cezarre написа:Здравей колега.Провери минусовия кабел,който свързва акумулатора към корпуса на автомобила.Демонтирай го,хубаво почисти там където ляга към корпуса,а кабела огледай да не е дефектирал във вътрешността(окислява се под изолацията,рядко но се случва).
Предполагам,че новият ти акумулатор отговаря за автомобила ти като ампераж и пусков ток.Предполагам,че алтернатора ти работи коректно и зарежда с подходящо напрежение.
Благодаря за идеята колега.. трябва да проверя тези 2 неща и ще върна обратна връзка.
- v.gatev7
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 24.02.2016
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318i E46
- Мечтае да кара: BMW M3, M5 или 330 е46
- Детайли за колата: BMW 318i E46
бензин
118 коня
седан
2000год.
Re: Странен проблем запалване на BMW 318i e46 Седан, Бензин,
BukToP написа:Колега, той акомулатора може и да си е 12V ама колко ток има в него?
Не забравяй че аварийните светлини си дърпат стабилно ток, от където ако акумолатора не е зареден като хората(провери си алтернатора) или е с по-малък пусков ток от колкото на теб ти трябва(макар че на твоя мотор не му трябва кой знае колко) и като го дръпнеш леко с аварийките и да не му стига...
нормално е всичко вътре в купето да ти работи и колата да не иска да завърти, ако акумолатора е слаб.
според мен първо си провери зареждането, след което мини през някоя сервиз за акумолатори - хората си имат машинки - един тест се прави за по малко от 2 мин и не вярвам да ти вземат повече от 5-10 лв, да не каже че предимно ги преглеждат без пари.
Ако си от София пиши ми на лични да ти кажа къде да отидеш
Колега, както и cezarre спомена за този алтернатор.. а как мога него да проверя колко пусков ток ми дава и дали проблема не е при него, защото акумулатора ми го измериха и е ок, давал достатъчно волтаж..
- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Странен проблем запалване на BMW 318i e46 Седан, Бензин,
Проблема ти е вероятно точно в пусковия ток, но той не идва от алтернатора , а от акумулатора.
Както ти казаха,това че е 12V абсолютно нищо не значи , особенно във възбудено състояние.
Алтернатора се мери с мултицет как зарежда - трябва да е 14V, а акумулатора с товарна вилка.
Както ти казаха,това че е 12V абсолютно нищо не значи , особенно във възбудено състояние.
Алтернатора се мери с мултицет как зарежда - трябва да е 14V, а акумулатора с товарна вилка.
Re: Странен проблем запалване на BMW 318i e46 Седан, Бензин,
Колега, за да си провериш алтерматора:
1. Вземаш един Мултицет
2. Палиш колата и замерваш колко волта показва на акумолатор - тук не съм сиг дали трябва да са повече от 12,4-12,8
3. Включваш фарове, пускаш музика и парно, караш някой да ти задържи оборотите между 1800 - 2300, замерваш пак - тук вече трябва да имаш между 13,8V-14,2 - 14,3V макс, ако не е в тези граници, сиреч е по малко или повече - алтернатора не работи какво би трябвало да работи.
За да си провериш акумолатора:
1: философски глупости, но все пак: мериш сутрин, или примерно след като оставиш колата 5-6 мин на аварийки колко волта ти показва акомулатора - ако са под 11,8 - не е добре
2: реален и правдоподобен тест: отиваш някъде където продават акумолатори, хората имат едни специални машинки за проверяване на акумолатори(като мултицет е ама не му знам името..) правят тест (около 1-2 мин) и ти казват акумолатора има еди колко си А пусков ток - това е добре, проблема не е в акумолатора, или ти казват акумолатора има еди колко си А пусков ток - няма как да караш с него, или ще изкара лятото, ама на есен трявба нов
1. Вземаш един Мултицет
2. Палиш колата и замерваш колко волта показва на акумолатор - тук не съм сиг дали трябва да са повече от 12,4-12,8
3. Включваш фарове, пускаш музика и парно, караш някой да ти задържи оборотите между 1800 - 2300, замерваш пак - тук вече трябва да имаш между 13,8V-14,2 - 14,3V макс, ако не е в тези граници, сиреч е по малко или повече - алтернатора не работи какво би трябвало да работи.
За да си провериш акумолатора:
1: философски глупости, но все пак: мериш сутрин, или примерно след като оставиш колата 5-6 мин на аварийки колко волта ти показва акомулатора - ако са под 11,8 - не е добре
2: реален и правдоподобен тест: отиваш някъде където продават акумолатори, хората имат едни специални машинки за проверяване на акумолатори(като мултицет е ама не му знам името..) правят тест (около 1-2 мин) и ти казват акумолатора има еди колко си А пусков ток - това е добре, проблема не е в акумолатора, или ти казват акумолатора има еди колко си А пусков ток - няма как да караш с него, или ще изкара лятото, ама на есен трявба нов
- v.gatev7
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 24.02.2016
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318i E46
- Мечтае да кара: BMW M3, M5 или 330 е46
- Детайли за колата: BMW 318i E46
бензин
118 коня
седан
2000год.
Re: Странен проблем запалване на BMW 318i e46 Седан, Бензин,
Колеги, благодаря за идеите.. Оказа се, че проблема е в акумулатора.. той е Ок, но пусковия му ток и амперчасовете са му ниски за 118-то коня.. Сега си взех нов 65ah и 570 пусков ток и заспа..
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Странен проблем запалване на BMW 318i e46 Седан, Бензин,
v.gatev7 написа:Колеги, благодаря за идеите.. Оказа се, че проблема е в акумулатора.. той е Ок, но пусковия му ток и амперчасовете са му ниски за 118-то коня.. Сега си взех нов 65ah и 570 пусков ток и заспа..
С какъв акумулатор беше до сега?
2,8 пали с 45 Ач, без проблем.
- v.gatev7
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 24.02.2016
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318i E46
- Мечтае да кара: BMW M3, M5 или 330 е46
- Детайли за колата: BMW 318i E46
бензин
118 коня
седан
2000год.
Re: Странен проблем запалване на BMW 318i e46 Седан, Бензин,
Lenco написа:v.gatev7 написа:Колеги, благодаря за идеите.. Оказа се, че проблема е в акумулатора.. той е Ок, но пусковия му ток и амперчасовете са му ниски за 118-то коня.. Сега си взех нов 65ah и 570 пусков ток и заспа..
С какъв акумулатор беше до сега?
2,8 пали с 45 Ач, без проблем.
Колега, бях с някакъв корейски.. така дойде от Германия.. 55Ah
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани