ТЕЧЕ АНТИФРИЗ ОТ ТРОЙНИКА
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- ilianmarinoff
- Потребител
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: 8.05.2014
- Пол: Мъж
ТЕЧЕ АНТИФРИЗ ОТ ТРОЙНИКА
Здравейте колеги!
бумера е Е46 318 I 118 кс....Проблема е следния: Забелязах, че губя антифриз...примерно на изминати 500-600 км. доливах около 100-150 грама. Веднага диагнозата в сервиза беше пластмасовия тройник който е на главата на двигателя. Преди коледата го смених и газ по празниците .....на коледа сутринта реших да проверя нивото на течността на студено.....отварям и ква да ви кажа щеката деото е на поплавък не се виждаше в казанчето......долях повече от литър до кат се покаже на макс. бях изминал около 300 км. извънградско. Веднага смяна с нов...отново тече, сл
ожихме три различни марки тройници....тече и тече....майстора установи, че проблема е в отвора на главата...имало някакво каналче-легло където лякал о-пръстена на тройника и бил корозирал и леко разрушен и оттам бил теча. След това майстора ме застреля със следното решение на проблема щял да намаже отвора на главата с "поксипол" а самия тройник със силикон и тва щяло да запечата теча......ТОВА ЩЕ РЕШИ ЛИ ПРОБЛЕМА??????
бумера е Е46 318 I 118 кс....Проблема е следния: Забелязах, че губя антифриз...примерно на изминати 500-600 км. доливах около 100-150 грама. Веднага диагнозата в сервиза беше пластмасовия тройник който е на главата на двигателя. Преди коледата го смених и газ по празниците .....на коледа сутринта реших да проверя нивото на течността на студено.....отварям и ква да ви кажа щеката деото е на поплавък не се виждаше в казанчето......долях повече от литър до кат се покаже на макс. бях изминал около 300 км. извънградско. Веднага смяна с нов...отново тече, сл
ожихме три различни марки тройници....тече и тече....майстора установи, че проблема е в отвора на главата...имало някакво каналче-легло където лякал о-пръстена на тройника и бил корозирал и леко разрушен и оттам бил теча. След това майстора ме застреля със следното решение на проблема щял да намаже отвора на главата с "поксипол" а самия тройник със силикон и тва щяло да запечата теча......ТОВА ЩЕ РЕШИ ЛИ ПРОБЛЕМА??????
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: ТЕЧЕ АНТИФРИЗ ОТ ТРОЙНИКА
ilianmarinoff написа:Здравейте колеги!
бумера е Е46 318 I 118 кс....Проблема е следния: Забелязах, че губя антифриз...примерно на изминати 500-600 км. доливах около 100-150 грама. Веднага диагнозата в сервиза беше пластмасовия тройник който е на главата на двигателя. Преди коледата го смених и газ по празниците .....на коледа сутринта реших да проверя нивото на течността на студено.....отварям и ква да ви кажа щеката деото е на поплавък не се виждаше в казанчето......долях повече от литър до кат се покаже на макс. бях изминал около 300 км. извънградско. Веднага смяна с нов...отново тече, сл
ожихме три различни марки тройници....тече и тече....майстора установи, че проблема е в отвора на главата...имало някакво каналче-легло където лякал о-пръстена на тройника и бил корозирал и леко разрушен и оттам бил теча. След това майстора ме застреля със следното решение на проблема щял да намаже отвора на главата с "поксипол" а самия тройник със силикон и тва щяло да запечата теча......ТОВА ЩЕ РЕШИ ЛИ ПРОБЛЕМА??????
Като изключиш покси пола другото ще свърши работа Но първо почистваш добре със финна шкурка, обезмасляваш и тогава със силикон Виктор ренц и го чакаш да изсъхне сега в това време поне 12 часа и чак тогава наливаш антифриз. Това е процедурата дори и с оригиналналния тройник ако не искаш пак да протече.
- ilianmarinoff
- Потребител
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: 8.05.2014
- Пол: Мъж
Re: ТЕЧЕ АНТИФРИЗ ОТ ТРОЙНИКА
oci написа:ilianmarinoff написа:Здравейте колеги!
бумера е Е46 318 I 118 кс....Проблема е следния: Забелязах, че губя антифриз...примерно на изминати 500-600 км. доливах около 100-150 грама. Веднага диагнозата в сервиза беше пластмасовия тройник който е на главата на двигателя. Преди коледата го смених и газ по празниците .....на коледа сутринта реших да проверя нивото на течността на студено.....отварям и ква да ви кажа щеката деото е на поплавък не се виждаше в казанчето......долях повече от литър до кат се покаже на макс. бях изминал около 300 км. извънградско. Веднага смяна с нов...отново тече, сл
ожихме три различни марки тройници....тече и тече....майстора установи, че проблема е в отвора на главата...имало някакво каналче-легло където лякал о-пръстена на тройника и бил корозирал и леко разрушен и оттам бил теча. След това майстора ме застреля със следното решение на проблема щял да намаже отвора на главата с "поксипол" а самия тройник със силикон и тва щяло да запечата теча......ТОВА ЩЕ РЕШИ ЛИ ПРОБЛЕМА??????
Като изключиш покси пола другото ще свърши работа Но първо почистваш добре със финна шкурка, обезмасляваш и тогава със силикон Виктор ренц и го чакаш да изсъхне сега в това време поне 12 часа и чак тогава наливаш антифриз. Това е процедурата дори и с оригиналналния тройник ако не искаш пак да протече.
Благодаря колега.....точно сега се чух по телефона с мойстора...снощи вече го бил запечатал и след цяла нощ е съхнало...следд малко щял да налива антифриз и да я пали....да видим дали няма да си докарам няква по-голяма беля.....но това с поксипола определено ми изглежда БЕЗУМНОООО.....не съм по техниките, друг ми е занаята.....но как да споря с майстора...и той се нерви и може да ме прати на мааасиии, а утре пътувам на 400 км. за ЧНГ ;„„„
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: ТЕЧЕ АНТИФРИЗ ОТ ТРОЙНИКА
Според мен покси пола няма да издържи на високата температура и ще се отлюспи. Да не съм лош пророк ама си имай една туба с вода утре като тръгнеш.
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: ТЕЧЕ АНТИФРИЗ ОТ ТРОЙНИКА
Ако беше взел ОЕМ фланец нямаше да има нужда от каквото и да било. Върху подходящ камък от "гидория" се навива малко водна шкурка и се зачиства леглото. Оригиналния О-пръстен е толкова стегнат, че ще понесе значителна разлика в отвора...
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- ilianmarinoff
- Потребител
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: 8.05.2014
- Пол: Мъж
Re: ТЕЧЕ АНТИФРИЗ ОТ ТРОЙНИКА
Взех я от сервиза.....набързо и сложих 40-50 км. градско....за сега няма признаци, но все пак ще послушам съветите за в бъдеще и най-вече този за тубата с водата за утре..........ще гледам водата да е червена, че се заредиха минусуви температури, а и на 3-ти дават обилни снеговалежи......
БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ЗА ИНФОРАМАЦИЯТА И ОКАЗАНАТА ПОМОЩ....ВЕСЕЛО ПОСРЕЩАНЕ НА ЧНГ И БЕЗАВАРИЙНО КАРАНЕ....!!!!
БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ЗА ИНФОРАМАЦИЯТА И ОКАЗАНАТА ПОМОЩ....ВЕСЕЛО ПОСРЕЩАНЕ НА ЧНГ И БЕЗАВАРИЙНО КАРАНЕ....!!!!
Re: ТЕЧЕ АНТИФРИЗ ОТ ТРОЙНИКА
Поксипола е най-обикновена епоксидна смола и понася температура около 110 градуса Целзий. Дори и не толкова обикновените за да понасят по-висока температура има контролиран процес на "печене". Според мен ремонтите с поксипол по двигателя са бомба със закъснител и даже и да не протече след ден два, рано или късно ще "даде фира". Според производителя "Poxipol" издържа на 120 градуса в зависимост от приложението, каквото и да означава "в зависимост от приложението"
, аз такава техническа дефиниция не бях чувал.
http://www.poxipol.bg/preguntas_frecuentes.html



http://www.poxipol.bg/preguntas_frecuentes.html
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: ТЕЧЕ АНТИФРИЗ ОТ ТРОЙНИКА
точно така колега аз затова му написах на човека, че този поксипол няма място там, температурата е далеч по-висока освен това нормалната температура на този мотор е 105 градуса. Аз съм си правил експерименти да лепя радиатори например с покси пол и други лепила които издържат по спецификация на производителя до 160 градуса и пак са се предавали.
На тройника му е достатъчно за качествено оправяне дори и на оригинален тройник, хубаво почистване обезмасляване и задължително дори и нов да е виктор рейнц високо температурен силикон, хората го използват при уплътняване на глави, капаци на картери и други.
На тройника му е достатъчно за качествено оправяне дори и на оригинален тройник, хубаво почистване обезмасляване и задължително дори и нов да е виктор рейнц високо температурен силикон, хората го използват при уплътняване на глави, капаци на картери и други.
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: ТЕЧЕ АНТИФРИЗ ОТ ТРОЙНИКА
На оригинален тройник не му трябва силикон. Лепилата от сорта "течен метал" също са епоксидна смола, но се лепят глави, картери и блокове с тях. Пробвано многократно - държат с години. За поксипола смятам че и той ще държи, стига да е почистено и обезмаслено както трябва.
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: ТЕЧЕ АНТИФРИЗ ОТ ТРОЙНИКА
~Мишо~ написа:На оригинален тройник не му трябва силикон. Лепилата от сорта "течен метал" също са епоксидна смола, но се лепят глави, картери и блокове с тях. Пробвано многократно - държат с години. За поксипола смятам че и той ще държи, стига да е почистено и обезмаслено както трябва.
За оригинала на моята го смених три пъти от Дару караш докато не го намазах с рейнц и забравих за теча. Това съм го приложил и на поне 10 други коли и работи безотказно. Леглото не може да се почисти идеално остава микрошупли и рано или късно протича а силикон а ги уплътнява

- ilia1984
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 565
- Регистриран на: 11.04.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60
- Мечтае да кара: BMW
Re: ТЕЧЕ АНТИФРИЗ ОТ ТРОЙНИКА
oci написа:~Мишо~ написа:На оригинален тройник не му трябва силикон. Лепилата от сорта "течен метал" също са епоксидна смола, но се лепят глави, картери и блокове с тях. Пробвано многократно - държат с години. За поксипола смятам че и той ще държи, стига да е почистено и обезмаслено както трябва.
За оригинала на моята го смених три пъти от Дару караш докато не го намазах с рейнц и забравих за теча. Това съм го приложил и на поне 10 други коли и работи безотказно. Леглото не може да се почисти идеално остава микрошупли и рано или късно протича а силикон а ги уплътнява
Дано да си прав

Re: ТЕЧЕ АНТИФРИЗ ОТ ТРОЙНИКА
~Мишо~ написа:На оригинален тройник не му трябва силикон. Лепилата от сорта "течен метал" също са епоксидна смола, но се лепят глави, картери и блокове с тях. Пробвано многократно - държат с години. За поксипола смятам че и той ще държи, стига да е почистено и обезмаслено както трябва.
Шегуваш се нали?

Веднъж се забавлявах с един дето беше лепил глава с течен метал, много се смях...
http://www.praktika-bg.com/index.php?id ... er=product
Това е описанието на продукта - температурна устойчивост от -60 до +100 градуса
Недей така, че някой колега ще ти повярва и ще почне да лепи блокове и глави, пък току виж и бутала...
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: ТЕЧЕ АНТИФРИЗ ОТ ТРОЙНИКА
efren написа:~Мишо~ написа:На оригинален тройник не му трябва силикон. Лепилата от сорта "течен метал" също са епоксидна смола, но се лепят глави, картери и блокове с тях. Пробвано многократно - държат с години. За поксипола смятам че и той ще държи, стига да е почистено и обезмаслено както трябва.
Шегуваш се нали?![]()
Веднъж се забавлявах с един дето беше лепил глава с течен метал, много се смях...
http://www.praktika-bg.com/index.php?id ... er=product
Това е описанието на продукта - температурна устойчивост от -60 до +100 градуса
Недей така, че някой колега ще ти повярва и ще почне да лепи блокове и глави, пък току виж и бутала...
Става за еднодневка

- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: ТЕЧЕ АНТИФРИЗ ОТ ТРОЙНИКА

Та така, говоря от личен опит, но ти не си длъжен да ми вярваш. :-)
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Re: ТЕЧЕ АНТИФРИЗ ОТ ТРОЙНИКА
Някога преди около 30 години видях за първи път епоксидна смола и ми стана супер интересно. С годините съм правил всякакви неща с епоксидни смоли започвайки с ремонт на дървени изделия и стигайки до автомобилни и мотоциклетни карбонови детайли ( макар там смолите да са малко по-скъпи, ама като поръчваш 5 литрови баки се връзва), но все пак, въпреки твоя опит изразявам леко (така да го нарека) недоверие или едно наум - напълно е възможно части от блока или главата в не толкова натоварените им в температурно отношение части да се залепят успешно и да държат, но е рисковано. Моето наблюдение над така използвано лепило "течен метал" за лепене на глава беше свързано с много смях. Встрани от това аз дадох пример с BISON-а което е сравнително добра масова смола, но Poxipol със сигурност е много смешна смола ( пак мое лично мнение ).
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани